Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ony jsou veganky, takže jim budou chybět různé bílkoviny a mastné kyseliny... snad pochcípají na vyčerpání a ztížené stresové podmínky.

Mě se strašně líbí, jak se ty vymatlaný kundy daly na veganství.
Svět je toxický, posypaný hliníkem, elektromagnetické prostředí naprosto vychýlené, mlátí do nás mikrovlnka 5G, potraviny jsou GMOčka ....
a tyhle úplně vymatlaný dementi si myslí, že je reálné se v současnosti jakkoliv udržet při zdraví veganskou stravou, striktně neživočišnou.

Mí nepřátelé už skoro nejsou ani ti ilumináti, skoro jsou v něčem už sympatičtější, protože nevynikají tak neskutečnou prudkou debilitou, jako tihle idioti.

Jen ať pochcípají debilové, debilita je něco, co pronásleduju a je to pro mě měrná mince zabít/nezabít.

Ať už pochcípají fanynky ASK a ať se tematika Galaktické federace osvobodí od těchto vymatlaných růžových ezo kund.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter