Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce POZDĚ K RÁNU z kolekce Je pozdě a oči se klíží...
Autor: Poutník životem (Občasný) - publikováno 28.8.2007 (18:36:40)
další ve sbírce>

Bylo pozdě k ránu - aspoň myslím

Hvězdy již tisíce let tonuly v temné modři

Jak ze sna tvůj hlas ještě dnes slyším

Byl to jen sen, tys nemohl mě nikdy spatřit...

 

Bylo pozdě k ránu - tedy snad

Jen matně si vzpomínám na barvu tvých očí...

Byly snad jak měsíc, co z nebe spad

Tak krásné, že dívat se do nich

by byl ohavný zločin!

 

Bylo pozdě k ránu - už je to tak

Tys jak bledá vzpomínka odešel pryč...

Šel jsi bosý, a jak rád

A ve mně pocit jako bys stále o něco prosil...



Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 28.8.2007 > bylo pozdě k ránu - je nějaký divný. co třeba: "bylo k ránu..."?
<reagovat 
Mohr (Občasný) - 29.8.2007 > Pozdě k ránu je aluze na Hlaváčka.
<reagovat 
čtenář Host - 31.8.2007 > Vím, že verše nejsou na patent, ale bosý + prosil ..to už je moc silná asociace
<reagovat 
 Poutník životem (Občasný) - 31.8.2007 > čtenář> Mě ale nejde o to, aby se to rýmovalo, mě jde o to vyjádřit myšlenku!!!! Ale tobě tohle asi nic neříká, že?!?
<reagovat 
čtenář host - 1.9.2007 > Aha...promiň ty Fráňu asi neznáš...já jen, že tohle je asi nejprofláknutější verš české básnické scény hned po pásky + lásky ...jak říkám..verše nejsou na patent, ale toto je pro mne moc silné...A navíc se to tam nehodí..Stačí?
<reagovat 
 Poutník životem (Občasný) - 1.9.2007 > čtenář> Fráňu samozřejmě znám...Nejsem zase tak neznalá, navíc čj je mým oborem...Ne, nechtěla jsem nikoho kopírovat, když jsem tu básničku psala, tak jsem si to neuvědomila, že už to možná někdo napsal, nebo něco podobného, došlo mi to až potom, co byla "na světě" a už jsem to prostě neměnila, toť vše...Stačí jako upřesnění či vysvětlení???
<reagovat 
 Poutník životem (Občasný) - 1.9.2007 > čtenář> dodatek: původně měl být poslední verš jiný, a to: "A vzpomínku na tebe, tu radši znič!" To by se ti tam líbilo víc??? Mě to tam prostě nějak nesedělo, tak jsem to změnila...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 19 20 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter