Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:MEZI PLOTY 2017
SShane (Občasný) - 18.5.2017 > čtenář> Určitě jich půjde víc než jen Terka.
U příspěvku:Radar, hurááá
SShane (Občasný) - 16.2.2009 > Nejen, ze z tebe nemluvi vecne argumenty, ale i urcita paranoa. Mozna by ti pomohl odbornik.
U příspěvku:The Chemical Brothers : Come With Us 2002
SShane (Občasný) - 12.4.2002 > Jsem na to zvedavej...to je fakt tak zly? :-)
U příspěvku:Dušane pusť nás na pokec
SShane (Občasný) - 9.4.2002 > Mas tech problemu vic.....
U příspěvku:Smrt
SShane (Občasný) - 5.4.2002 >
U příspěvku:Dannyho parťáci
SShane (Občasný) - 25.3.2002 > Dobre zpracovane
U příspěvku:Předvánoční Jazzklub
SShane (Občasný) - 12.12.2001 > Faktem je, ze proc to tak zduraznujes?
U příspěvku:Den poezie
SShane (Občasný) - 14.11.2001 >
U příspěvku:Festival FAMU
SShane (Občasný) - 9.11.2001 > Bezva urcite se na neco pujdü mrknout!!!
U příspěvku:SOUČASNÁ FILMOVÁ TVORBA
SShane (Občasný) - 1.11.2001 > Diky za prehled, nektere filmy jsem mel uz moznost videt na LFS a ty dalsi uvidim ted:-)
U příspěvku:Závod veteránů aneb návrat starých časů
SShane (Občasný) - 1.11.2001 > To musela byt parada:-)))
U příspěvku:Totem podzimní
SShane (Občasný) - 31.10.2001 > Neberu to osobne, jen mi pripada, ze trochu decentnosti by neuskodilo...
U příspěvku:Totem podzimní
SShane (Občasný) - 30.10.2001 > K hudbe: Az budeme tam mit profi kapelu tak ji muzes soudit jako profi kapelu. Ze se bubenice smala bylo treba tremou, porad lepsi nez kdyby se mracila a jestli to bylo pubertou jak rikas tak co? Ty jsi ji nemela? Hm. A jestli jsi sis nevsimla, snazime se davat prostor zacinajicim amaterskym kapelam - totez plati i o ostatnim...
U příspěvku:Totem podzimní
SShane (Občasný) - 23.10.2001 > Ja ti dam stado kobylek:-) copak jsem nejakej chovatel? Jinak fajn shrnuti, promitani fotek a hudebni doprovod k cteni basni priste samozrejme bude, absence promitani byla zavinena zavadou projektoru a jeho pritomnosti v servisu. Skupina Kari byla fajne, i pres tremu kterou meli, se snazili. Mozna bych jim jen vytknul jejich strnulost, obcas jsem mel pocit, ze usnou nebo se unudej, ale to vse pricitam jejich treme. Priste to bude urcite lepsi.
U příspěvku:Skochovická rychlovka
SShane (Občasný) - 8.10.2001 > No je to v celku vystizne, ale uvedl bych nektere veci na pravou miru :-)
Pan domaci je neuveritelnej zmrd.
Misto pana Zmrda nastoupila posleze jeho prava ruka, ktera nemene energicky prosazovala ukonceni akce.
Etericke postave se rika Perkus
Kapela snu byla vynikajici i kdyz jeji vystoupeni provazela mirna technicka porucha. Par sjetejm typum se opravdu zdala malo rockova - jejich problem.

Presto vsechno akce byla v pohode - pritomnym diky za ucast:-)
U příspěvku:SShane stírá rosu na kolejích:)
SShane (Občasný) - 4.10.2001 > NO tesit se muzes marjanko:-) a co se bude stirat to ber jako prekvapeni.
U příspěvku:SShane stírá rosu na kolejích:)
SShane (Občasný) - 2.10.2001 > Taky bych radeji stiral losy, ale Martin jinak nedal a musel jsem stitat rosu...A T.H. pockej az te dostanu do ruky!!!:-)
Marjanka se taky ma na co tesit:-)
U příspěvku:Jedenáctá meditace – Překážky božské Lásce
SShane (Občasný) - 14.9.2001 > To co se stalo je dilo nabozenskych fanatiku...
U příspěvku:Panenský Týnec
SShane (Občasný) - 12.9.2001 > Kdybych tam nebyl, tak bych si rekl "bezvadne akce" takhle zel, mam trochu jiny pohled. Snaha, ale byla...a ta se ceni...
U příspěvku:Odpoledne v Chodovské tvrzi
SShane (Občasný) - 3.9.2001 > jooo uz aby bylo 15.9.01 :-)))
U příspěvku:Hitparáda
SShane (Občasný) - 15.8.2001 > Shit!!!
U příspěvku:Téměř dokonalý zločin
SShane (Občasný) - 17.7.2001 > Dobry :-)
PS: mam dalsi...
U příspěvku:Totem: tentokrát červnový
SShane (Občasný) - 22.6.2001 > Ctenar jsem ja nechapu, proc me to odhlasilo :-(
U příspěvku:Totem: tentokrát červnový
SShane (Občasný) - 20.6.2001 > Myslim Smao, ze jsi to napsal celkem slusne, Gentleman to neni, ale....:-))))
POZOR Libil se Vam Abigail?
A chteli by jste jeho jedine CD, ktere zatim vydali a ktere neni v distribucni siti?:-))) Staci mi napsat nebo zavolat a je Vase. Pouze do vycerpani zasob!!
U příspěvku:Víš s kym spíš?
SShane (Občasný) - 18.6.2001 > Kondom "TOTEM"novy spolehlivy kondom pro vsestrane pouziti...jen pro cleny Lorety!
Nutne potvrzeni o zaplaceni rocniho prispevku.
Zavadeci cena 1 ks /10 kc,-
Pouze do vyprodani zasob.

:-))))))

U příspěvku:Bílá vdova
SShane (Občasný) - 18.6.2001 > Film je skvelej vrele doporucuji!!!
U příspěvku:Totem květnový
SShane (Občasný) - 22.5.2001 > Jako vzdy trefne napsane, radoby vtipky zcela rusily prednesy poezie. Ponekud zda se mi, ze vecery maji sestupnou tendenci. Skoda.
U příspěvku:Totem dubnový
SShane (Občasný) - 2.5.2001 > Kritiky zmizeli nebot autor vlozil clanek jeste jednou a tim padem doslo k premazani stareho.
U příspěvku:Malé dějiny filosofie
SShane (Občasný) - 11.4.2001 >
U příspěvku:Děti v kyblíku
SShane (Občasný) - 11.4.2001 >
U příspěvku:Jak se máme doma dobře
SShane (Občasný) - 10.4.2001 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter