Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Panenský Týnec
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 10.9.2001 (09:46:10), v časopise 12.9.2001

Panenský Týnec

Je sobotní ráno a před branou nedostavěného chrámu v Panenském Týnci se sjíždí první lidé. Máme štěstí, svítí slunce, chrámu totiž chybí střecha. Místo je to však nádherné, pověstné z mnoha knih.



Kapela pod pevnou rukou Trisi rozestavuje zvukovou aparaturu, pan starosta Panenského Týnce vysunuje z obvodního úřadu přípojku elektřiny, Shane mu pomáhá, Luboš dává dohromady divadlo a následně se Trisi chytá zapojeného mikrofonu a nemůže se pustit. "Probíjí!", dozvíme se po chvíli jejího mlčení. Přijíždí první autobus (10:3
0hod.) s prvním divákem Honzou. Ten má s sebou shodou okolností zkoušečku, chopí se řemesla a zkouší postupně všechny díly několikrát napojované prodlužovačky, následně se spokojeně a vítězně usmívá. Zanedlouho přijíždí další autobus s divadelním souborem Náhlá posedlost, Andělem,Lili a několika dalšími, Kachna autem až z Českých Budějovic, Gala s Mišpulí z Olomouce a další. V 11:30hod se ujme Petr,Paula a Trisi mikrofonu a začínají se číst básně, poté následuje hudba a vystoupení divadelního souboru Kyvadlo. "Řekněte někdo veselou historku ze života a naši herci Vám ji zahrají!", ozývá se od pódia. Luboš a ostatní z Kyvadla mrštně improvizují. Přijíždí další autobus a to s Niki, Janičkou a několika dalšími - všech v chrámu se tak nakupilo třicet, v kruhu takřka rodinném probíhají další vystoupení. Po poledni se některé hladové žaludky odebírají do místní asi 15minut vzdálené restaurace, následně se pak navrací a program pokračuje.


Vzhledem k tomu, že s dopravou zpět je to špatné, vypravuje se část těch, kteří nestačili včas nikomu zasednout přebytečná místa v autě, na cestu k vlaku. Luboš pravil, že to bude asi pět a něco kilometrů. Vzdálenost v těchto končinách je však poněkud různorodá, již hodinu potkáváme různé pocestné a každý nám praví, že ještě čtyři kilometry. Za hodinu a půl však dorážíme k vlakům, vyžebráme hromadnou slevu na jízdenku do Prahy a usínáme po vagónech.





Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 10.9.2001 > Diky za přiblížení příjemné atmosféry z cest Totemu...:o) Krásné místo. Je to hezky napsané.
Diky Martina - (jsem ted bez ikonky - nejsem přihlašená).
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 10.9.2001 > Je to pěkný Martine :-)
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 10.9.2001 > jo za zpracování - za jedna :O)
Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 10.9.2001 > Sákryš, taky někdy vyrazim.
<reagovat 
SShane (Občasný) - 12.9.2001 > Kdybych tam nebyl, tak bych si rekl "bezvadne akce" takhle zel, mam trochu jiny pohled. Snaha, ale byla...a ta se ceni...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter