Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dušane pusť nás na pokec
Autor: ljucca (Občasný) - publikováno 8.4.2002 (17:13:23)

MÁM TAKOVÝ

PROBLÉM,

nefunguje mi pokec, Dušane.

JE TO PROBLÉM

TECHNICKÝ,

nebo net_etický...

MOŽNÁ JSEM JEN...

PŘÍLIŠ NEBEZPEČNÝ



Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 8.4.2002 > možná jen příliš sprostý
<reagovat 
westfood (Občasný) - 8.4.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 8.4.2002 > Asi tak jak říká Thomas a jen dodávám, že vstup tam máte přeci volný, jen nemůžete psát text :) Ale to víš, že ti tam povolíme odesílání textu, jen zkuste přestat kur..vat a nadávat těm, co se tam ocitnou, když tam jste zrovna vy...Stalo se tak již několikrát a ani mě jste neušetřili :) Týká se to tebe, Andreho a vaší partyzánské party z libereckých kolejí. Mimochodem o té NET-etikete (NETIQUETTE) si přečti(čtěte) v této normě, která je standardem RFC1855. http://www.faqs.org/rfcs/rfc1855.html Najdeš tam určitě spoustu inspirace :)) No, ale jinak jsem klidně pro uzavření příměří. Co na to vy studentíci ? ;) Hmmm...Jen mě napadá, jaké nám chcete dát záruky, že tam zase nebudete útočit a nadávat jiným uživatelům ??? Pokud žádné, pak není co řešit...
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 9.4.2002 > Dusan ... tak jsem se mrknul (jen koutkem oka) na ten materiál. Jsou tam ale celkem zastaralé názory: Limit line length to fewer than 65 characters and end a line with a carriage return. (for mail) Tím ovšem neschvaluji jakékoliv obtěžování stran komplexy trpících individuí otravujících ostatním život ... ;-)
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 9.4.2002 > Jasně, uvedl jsem odkaz na prapůvodní normu, z níž se přejímala a upravovala pravidla pro "chování se na Internetu". Na toto téma bylo napsáno spousta článků a máte-li zájem můžu zaslat. Prvním dojmem každého účastníka Internetu je reakce typu: "Super teď jsem absolutně svobodný a mohu si řádit jak chci a kdekoliv na Internetu chci!" Jenže to není tak úplně pravda, protože vždy daný server někdo vlastní a je za něj či jeho obsah zodpovědný. Kluci liberečtí (andre ljucca a spol.) jsou celkem v pohodě až na to, že sem tam někoho tak naprdnou, a pak nám dotyčný píše rozhořčené maily. :) No musím uznat, že se občas těmi jejich srandičkama bavím, ale pokud využívají pokec k tomu účelu, aby mohli každému vstoupivšímu vynadat, tak to OK rozhodně není. Je možná chyba i na naší(mé) straně, že náš pokec neumožňuje to co každý druhý...A to možnost nastavení seznamu ignorovaných uživatelů. No popřemýšlím o tom :)
<reagovat 
SShane (Občasný) - 9.4.2002 > Mas tech problemu vic.....
Body: 1
<reagovat 
Tutor (Občasný) - 19.1.2003 > GOR-GOR krknul do údolí. Ozvěna se nesla světem.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter