Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky ... IV.
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 10.8.2005 (18:28:05)
další>


p74 (Občasný) - 13.2.2006 > Tak a pokračujem:

1. To číslo si taky mohl poznamenat - jen tak pro jistotu.. (co kdyby měl třeba za tři kapitoly chuť bodyguarda jenautorvíproč zabít?)
2. "každý, komu dlužil prachy" - Věřitel dlužníka nezabíjí... tohle klišé amerických akčních filmů nesnáším - navíc i v amerických blbinách mnohdy vyjde na jevo, že prachy nebyly důvodem vraždy... Věřitel zabíjí dlužníkovy manželky, matky, milenky, případně děti, psy, otce a tak. Dlužník obvykle umírá teprve v okamžiku, kdy je týrán, už mu není co zabít, a jeho smrt je žádána spíše pro výstrahu ostatním dlužníkům - kdyby totiž dlužník nakonec přežil, mohla by to pro jiné být i motivace k neplacení. - Dlužník ušetří prachy (nevrátí je) a věřitel ho jako bonus zbaví problémů s matkou, dcerou, výdajů na milenku, syna, psa, atd... to by nešlo, to snad uznáte:-) Co takhle každý druhý KDO MU (kolik toho zmůže jediné písmenko :-) )dlužil prachy - když byl takový diletant a neuměl si zajistit ochranu... není věřitel, není dluh...
2. Dedukce ohledně odstřelovací pušky - paráda a laxnost se kterou je pronesena - paráda na druhou (opět bez ironie).
3. Fotka mrtvoly? Nevím jak to mají v Rusku, ale tady se třeba toho mrtvého miliardáře, co to nedávno koupil, vyfotit nepodařilo... Myslíte, že někdo nechá jen tak zveřejnit rozstřelené tělo mafiánského bose?
4. dialog Slavky a pasáka - tak ten jsem viděl velmi živě - pěškná práce.
5. Nechal si doma pistoli... nevím jak to nahradit, ale tomu prostě nevěřím. Chápu účel toho sdělení, ale chybí mi příčina. Proč zapomněl pistoli? to není ani klíčenka, ani peněženka, to je dost velký kus těžkého železa naplněný olovem. Zapomenout na pistoli mi připadá jako jet do práce autem a v zácpě si uvědomit, že jsem to auto zapomněl před barákem. Když totiž chcete jet autem, musíte nastartovat. Když používáte pistoli, musíte její stav kontrolovat, a to v bezpečí a neviděn, tedy doma... Takže mi chybí odpověď na otázku: Proč ji tam zapomněl... Třeba: výjimčně ji uložil do tašky a zapomněl tašku, nebo tak něco. Jak říkám, nevím jak to zakomponovat...
6. buločnoj - asi jste v poznámce pod čarou myslela obchod s pečivem a nikoli obchod pečivem:-)
7. Slovosled: Stála opřená o zábradlí před vchodem do buločnoje
8. Abych Vás tak netýral - celkově je popis příjezdu a následný děj dobrý a je skvěle zakomponován mezi příběh Slavky.
9. Taková prkotina - Vadimov a Sadimov - trošku se to plete, když jsou jména v textu příliš blízko u sebe, ale jinak - opět - dobrá jména.
10. Zkrátím to - to o čem se nezmiňuji v poznámkách se mi velmi líbí (nemám totiž do čeho rýpat a něco jsem napsat musel)
11. "tyčil jako obrovitý kolos." - jak originální, neotřelé, probuzující fantazii... (Teď jsem ironií málem puknul)
12. Popis rozmístění kamer - výborně - proti třetímu dílu, kde jste na ně zapomněla, výrazný posun vpřed...
13. Pohodlně se usadil a rozevřel si dnešní Vremja. - Ten Dragan je mi ale snaživý čtenář:-)) (to bylo jen bezvýznamové popíchnutí - nic proti těm novinám nemám, ba naopak, působí to velmi přirozeně, tedy pozitivně)
14. Závan příjemné pánské kolínské vůně ji přinutil poodstoupit stranou. - A to "vůně" je tam proč? Aby to znělo blbě? Pak ano, pak je to vhodně zvolené...:-)
15. Popis cesty ve výtahu - zajímavé, neškodí, vcelku dobře napsané. Že poslední vstoupil Seibien (což nemáme vědět, ale dost se to nabízí)není špatné, ale nemusel by k němu dobíhat... zpětně to vypadá jako na rychlo - bez rozmyslu - slepené.
16. s cihlovým obkladem - chybí Vám "M" v cihlovým
17. "Bože, to je zapadákov!" nebo Bože, co je tohle za zapadákov!" - "ale" bych nepoužil.
18. Chce to jen vymalovat a zbrousit a nalakovat parkety,” snažil se ji povzbudil, ale jeho - povzbudil - máte "L" místo "T"
19. “Nechala jsem v autě kabelku.” - zbytečně zdlouhavé a na takovou "krávu" příliš rozvitá věta - Stačilo by "Zůstala v autě" - že jde o kabelku je jasné každému - vždyť už z ní jednou cigára tahala...
20. že si tohle nenechám líbit!” - že tohle si nenechám líbit - vypíchnutí (zdůraznění) slova nenechám... k tomu zvratná zájmena jsou.
21. Zdálo se jí, že blízko zazněl silný úder. Zaposlouchala se pozorněji, ale už nic dalšího nebylo slyšet. - Tak silný úder říkáte? A jaký jako? Jednak je obrovský rozdíl mezi silným úderem a tupým nárazem - to kdyby ten úder měl být dopadem na dvorek. Navíc, na té chodbě by to bylo slyšet maximálně jako slabé žuchnutí. Takže silný úder mohlo být tak maximálně zabouchnutí dveří, nebo nějaký úder zcela nesouvisející s dějem. A kombinace "zdálo se" a "blízko zazněl silný úder" je opravdu velmi komická. silný pder se nezdá, ten prostě zní nebo ne:-)
22. Zbytek v pohodě (zbytek podkapitoly o baráku)

Přestávka

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli p74
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 (4) 5 6 7 8 10 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter