Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Holka, ty se nezdáš
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 24.2.2009 (13:31:35)
další>
Holka, ty se nezdáš

Nebavil ji. Tak strašně ji ten zamilovaný trouba nebavil, že každý jeho dotek vášní nevyzrálých rtů ji naplňoval odporem. Seděli na lavičce v parku, kde se scházely matky s dětmi ze čtyř bloků z okolí. Nikdo jim nevěnoval pozornost, což Aně vyhovovalo. 
Copak neviděl její nasupenou tvář? Dál ji zahrnoval otravnými polibky od ramene až po předloktí, tam se zastavil a postupoval zase zpět nahoru. Aňa otráveně lízala zmrzlinu a z nedostatku jiných zajímavých podnětů pozorovala batolata na pískovišti.
„Co se děje?“ Zašeptal jí toužebně do ucha a zároveň začal ožužlávat Anin ušní lalůček.
„Nic,“ odvrátila tvář tak, aby vymanila své ucho z dosahu jeho stisku. Po zádech ji při tom přeběhla další vlna hnusu.
Pokusil se jí políbit na tvář, ale i tomu se obratně vyhnula. Pevně stiskla rty a přimhouřila oči jako navztekaná kočka.
Opět něco zašeptal, ale nevnímala obsah, jen automaticky odvětila hm. Bylo to asi padesáté hm během jejich schůzky. Celé ráno přemýšlela, jak mu naznačit, že tohle pro ni není. Nudné chození městem, posedávání po parcích a neustálé cicmání a špitaní a všechny ty naivní hlouposti, které se s ním táhly jako smrad.
Teď, když věděla jakou moc má pouhé váhavé stahnutí kalhotek, trocha panenské koketerie, pokud se tomu tak dá říkat, neměla chuť marnit čas s takovým plhoněm.
Zas a znovu ji objímal a líbal a Aňa dál nezůčastněně lízala zmrzlinu. Jeho šepot byl k nesnesení. Bodal ji do mozku tisícemi malých jehliček. Vrcholem její nelibosti se však stal okamžik, kdy si přitáhl Aninu ruku s kournoutem zmrzliny a chtěl ochutnat.
„Tak si kup svoji,“ vyštěkla podrážděně. Odtáhla se pár centimetrů až na kraj lavičky.
Zmateně zamrkal, protože nechápal důvod, proč se k němu najednou tak chová. Dělal přece všechno, o čem si myslel, že holky mají rády. Byl dokonce přesvědčen, že to dělá víc než dobře. Ještě před týdnem s nadšením přijímala jeho pozornost a doteky naznačující něco víc v romantickém přítmí Gorkyho parku. Možná by měl zrychlit. Přisunul se k Aně a ruka mu volně přejížděla po dívčím koleni. Snažil se nenápadně zatlačit, aby ho pustila vejš. Škubla sebou jako trefená brokem, zmrzlina vyletěla obloukem nahoru a s měkkým plesknutím přistála na teplem sálajícím chodníčku. Sladká hmota se pomalu začala rozpouštět v růžovou břečku.
„Co to, sakra, děláš!“ Zaječela.
„Nezlob se, lásečko, koupím ti novou,“ zaškemral.
Tyhle jeho žvatlavé pitominky, projelo Aňe zlostně hlavou. Zorničky rázem proměnila v mušku, spoušť i vypálenou kulku zároveň.
„No jistě,“ odsekla vztekle.
Mladík se polekal dívčina tónu a spěšně vstal. Ze zadní kapsi vytáhl peněženku. Tím chtěl podpořit svůj úmysl.
„Odpusť, Aňuško,“ zaškemral.
„Už mi tak neříkej! Jsem Anastásie nebo jen S-T-A-S, proč nejsi schopný to pochopit?“ Jedovatě kladla důraz na každou slabiku, jako by mluvila s cizincem, co špatně rozumí.
„Dobře, všechno co si přeješ,“ odmlčel se. Nová zkrácenina jejího jména se mu něchtěla prodrat skrz rty, „Stas,“ dodal s pocitem znásilnění. 
Aňa nakrčila nos, ramena jí poklesla pod tíhou pocitu, že to prostě vzdává. Chlapec si to vyložil jako výraz odpuštění a radostně vyskočil k nedalekému stánku s občerstvením.
„Počkej tady, hned se vrátím,“ zavolal v běhu.
Nemělo smysl mu dávat další naděje. To, co chtěla, jí nemohl tenhle vytáhlý mladíček poskytnout. Když nedávno okusila pocit svobody, které jí nabízela možnost snadno a rychle vydělaných peněz, neváhala. Byla mladá a co se stane za deset let s její nevinnou tváří holčičky, po které teď lačně dychtí prachatí dědulové se zvětšenou prostatou? Natáhla si minikabelku na rameno a vydala se opačným směrem.







Poznámky k tomuto příspěvku
mademoiselle secret (Občasný) - 24.2.2009 > o životě
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 24.2.2009 > mademoiselle secret> jj, viděla jsem tuhle scénku v parku:) ď.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 24.2.2009 > Ty pocity, ty jsou velmi trefné... ale chudák kluk. Ještě pár takových Stas a stane se z něj masový vrah žen
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 24.2.2009 > Michelle> Doufám, že ne, jistě našel nějakou, která ho ocení:) Díky za kuk.
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 24.2.2009 > Schopen? To mi tam moc nesedí..
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 24.2.2009 > Uther Pendragon> Záleží na člověku, je to přímá řeč, kterou bych řekla třeba já;)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 28.2.2009 > moc hezky napsané
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.3.2009 > Quotidiana> Děkuji:)
<reagovat 
simona777 (Občasný) - 3.3.2009 > moc se mi to líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 3.3.2009 > simona777> :) děkuji
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 3.3.2009 > Panenské stahování kalhotek působí, byť i jen letmo zmíněné :)) Je to přesvědčivé a to až tak, že sem si vzpomněl na vtip, který hovoří o rozdílu mezi kurvou a kurvou zkurvenou. :)) od mužské části osazenstva velký ovace nečekej :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 3.3.2009 > jiri-jirik> Díky:) Vlastně to trochu vyznělo asi jinak, než jsem myslela. Svým způsobem je tak holka hloupá a zavrženíhodná, takže mužský by mohli ocenit, že to opravdu ku... je a politovat chlapce;) ten vtip neznám, povídej....
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.3.2009 > Lamarski> No, kurva dá každýmu, kurva skurvená taky, akorát mě nedá.
<reagovat 
Lhostej (Občasný) - 3.3.2009 >

Po dlouhé době jsem se zastavila na Totemu a zahlédla tvůj příspěvěk.

Super.

 

"Mladík se polekal Aninýho tónu a spěšně vstal..."

- to "Aninýho" mi v jinak spisovné řeči trochu zarazilo

 

Až na pár drobností moc líbilo.

Ahoj! :)


Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 4.3.2009 > Lhostej> Díky za upozornění, jen nevím, jak to nahradit, snad jen jejího, no vrazim to tam - i když tahleta zájmena moc nerada dávám;) A jinak, jak to jde? Co škola, chlapi atd.;)
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 2.3.2009 > Výborné, trefné a říkám ti to pořád. A mimochodem k věci, uvěřitelná scéna.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 3.3.2009 > Rony Rubinek> ;) díky, kóčo:) že bys měla podpbnou zkušenost?;)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.3.2009 > Lamarski> To nehrozí..:-))
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 6.3.2009 > Rony Rubinek> :)))))))
<reagovat 
the_dark_side_of_me (Občasný) - 6.3.2009 > dokonalé, výstižné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 6.3.2009 > the_dark_side_of_me> ;) až tak? Díky.
<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 7.3.2009 > Lamarski> no dá se říct že to na mě trochu sedí, takže jsem se s tím poměrně sžil :))) (ale zas tak ťuťu-ňuňu jako týpek v povídce teda nejsem, to už je opravdu extrém :D )
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 7.3.2009 > the_dark_side_of_me> Ve svý podstatě je to moc hodný kluk, jen měl smůlu. Docela mi ho bylo líto na té laviččce, ale v patnácti má na to ťuťu ňuňu právo, lepší než takový ti rádoby bouchači;)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 17.3.2009 > "((... -ale jen tak na okraj -"prostatu" mívají i ti úpLně mladí, a bez peněz... :-)); ... -vím, že se to "tak říká",;... -dobrý ))

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.3.2009 > Zeanddrich E.> To je fakt:) člověk je zblblý reklamou, kde to tak moc nerozebírají;), ale děkuji za připomínku.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 18.3.2009 > Moc dobře napsané. On ji chce a ona jeho ne.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 19.3.2009 > Montrealer> :) klasické téma

<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 10.6.2009 > ...tak takhle to cítí holčičky :-)
Body: 2
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 11.6.2009 > sartre2> Jak které:)
<reagovat 
čtenář jafa - 12.6.2009 > moc hezky napsano, ale je tam nasekano tolik pravopisnych chyb, az to rusi. uz od uvodniku - co zbude z ceho, ne s cim, nevinna... pak carky, panenske apod. Doporucuji vice jazykove sebekritiky. Ale obsahove opravdu moc presvedcive, chytre a citlive dilko.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 12.6.2009 > čtenář> Děkuji, opravím:)
<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 12.6.2009 > Neopravuj nic, "jazykovědce", kteří z rozrušení začínají větu s malým písmenem a nepoužívají háčky už vůbec ne :-), přístě máš min. o bodík víc :-)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 12.6.2009 > sartre2> :)) Ne, ja jsem hodná holka a opravila jsem. S těma čárkama jsem někdy trochu na štíru, ale jinak samozřejmě hrubky prostě nesnáším. zajímavé je, že v cizích textech je vidím hned, ale u sebe blbě. Asi je to tím, že ten text znám dopředu, a tak si mozek přimyslí co chce:)))) je to vlastn ocenění, že si čtenář přečte text a dá si práci ti vypsat, co děláš blbě.
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 17.6.2009 > sartre2> to není z rozrušení – vnitřně se tak strukturuje text poznámky. Subjektivně důležitější a hlavně významově ohraničenější větné celky začínají velkým písmenem, méně důležité malým. patří to k jedomu ze stylů poznámek (jiným znakem typickým pro jeden z poznámkových stylů je toto: :-). diakritiku nepoužívám jen někdy, a to většinou po úvaze. jinak myslím, že tu nějde o soutěž, kdo umí psát bez chyb. jen mi přišlo škoda nechat jimi tenhle hezký text tolik zanesený.
a byla by to opravdu škoda, ne?
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.6.2009 > jafa> Pro mě je každá poznámka důležitá, pravopisné chyby zvlášť. Snažila jsem se to opravit, ale nepřišlo mi to tak zanešené (kromě vyjmenovaných asi další dvě čárky ve větách;)), možná moje znalosti mají stále rezervy.Proto děkuji za upoornění:)
<reagovat 
mind_the_gap (Občasný) - 29.6.2009 >
Body: 4
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 7.7.2009 > mind_the_gap> Ď.;)
<reagovat 
saetri-ihn (Občasný) - 23.7.2009 > Při čtení jsem si myslel, že se s tím floutkem jaksi naučila jednat s muži (nebo s nimi spát?) Nebo se je súíš naučila omotávat si je okolo prstů - taková ta zakřiklá, která si teď troufá na vyšší level, než jen tenhle (byť jemu za vše vděčí). Tvůj konec mě možná trošku zklamal, nevím čekal jsem trošku větší zapeklitost, ale to je jen přání.

Trošku jsem se leknul té po oblouku letící zmrzliny ( - dopad na hlavu. Asociace s kreslenými filmy a levnými komediemi americké výroby), ale přistání na zemi naštěstí bylo :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 24.7.2009 > saetri-ihn> Dík za přečtení. To děvče je teprve na začátku příběhu, zapeklitosti přijdou později:)
Dělat komedii se zmrzlinou bych si netroufla, už moc dobře vím, že psát vtipně neumím:))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 10 12 13 14 (15) 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter