Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:peefko
F.N. (Občasný) - 27.12.2022 > Zeanddrich E.> Rovněž přeji.
U příspěvku:peefko
F.N. (Občasný) - 27.12.2022 > toono> :-) moje pozornost je ve skutečnosti konstantnější, koukal jsem na ty fotky častěji a více z nich mi sedlo, ale nemám vždy dost sil se přihlašovat a vstupovat do veřejných interakcí. Taky hezký večer
U příspěvku:Vanoce
F.N. (Občasný) - 25.12.2022 > toono> taky děkuji
U příspěvku:Milión chvilek pro demokracii = totalita!
F.N. (Občasný) - 27.5.2022 > Opravdu s tímto rozborem nesouhlasím, znám Benjamina Rolla osobně z Evangelické teologické fakulty a vůbec se s Vaším pohledem na jeho činnost neztotožňuji.
U příspěvku:Pigi čaj
F.N. (Občasný) - 19.5.2022 >
U příspěvku:teplo; vrůstání; okamžik
F.N. (Občasný) - 30.3.2022 > Ten Okamžik se mi líbí hodně!
U příspěvku:Na návštěvě ve staré Číně
F.N. (Občasný) - 30.1.2022 > čtenář> Mně se na tom i ten zvláštní cit pro tu interpunkci naopak líbí. Podle mě to spíš čtete nějak dvojrozměrně a nevidíte, že to má třetí rozměr.
U příspěvku:Letuška, verze barevnosti 10.
F.N. (Občasný) - 10.3.2021 > Je opět na místě si uvědomit, že tohle fakt není diskuze hodná toho obrázku. :-)
U příspěvku:Detektiv Šmerda ve Vladivostoku
F.N. (Občasný) - 10.3.2021 > čtenář> Především ani Tvůj přínos v těchto diskuzích nemá smysl si idealizovat.
U příspěvku:Detektiv Šmerda ve Vladivostoku
F.N. (Občasný) - 10.3.2021 > Nechte prosím už toho Zeanddricha taky trochu na pokoji, nevyprávějte tady pohádky o iluminátech apod. (které jsou o to zjevněji mimo pod daným typ obrázků) a prokažte odvahu nepsat anonymně.
U příspěvku:Válka proti Drakoniánským NWO - Shrnutí a závěr
F.N. (Občasný) - 6.3.2021 > PřiIítliMimozemšťani> :-)
U příspěvku:Válka proti Drakoniánským NWO - Shrnutí a závěr
F.N. (Občasný) - 6.3.2021 > čtenář> (Nehledě na to, že mám jemné, vlnité vlasy!

Což je však poměrně jedno - z toho důvodu, že kosmologii ani další přesvědčení falešných Přilítlimimozemšťani ani původní Přilítlimimozemšťani zdaleka plně nesdílím, jsem mnohem tradičnějšího křesťanského vyznání atd. Chtěl jsem jen pootevřít symbolický náznak otevřenějšího a smírnějšího dialogu, což zde zní poněkud donkichotsky, ale je to tak.)
U příspěvku:Válka proti Drakoniánským NWO - Shrnutí a závěr
F.N. (Občasný) - 6.3.2021 > čtenář> Hele, netrollujte tu ještě ke všemu napodobeninou mého jména, nedivím se pak už tolik ani komukoliv jinému, komu to začne vadit natolik, že píše čím dál rozsáhlejší texty.

Kdo dělá z totemu hnojiště, v hnojišti také sám skončí.

Ať už tu trolluješ z jakékoliv pohnutky - motivován k tomu čímkoliv nebo kýmkoliv - někde v tobě je nějaká živá bytost, která to dělá, tak přesně s tou teď komunikuji.
U příspěvku:Válka proti Drakoniánským NWO - Shrnutí a závěr
F.N. (Občasný) - 6.3.2021 > PřilítliMimozemšťani> No, taky mě v takto vypjatých okamžicích připadá trošku navíc matoucí množení profilů - umocňuje to dojem zmatení jazyků.

No nic, chtěl jsem říct, že uvidíme, jak to dopadne, já se na duchovní a potažmo i kosmické rozuzlení dějin těším podobně jako ty.

Tak zdar a sílu, přeji vše Opravdu dobré v tom, čím se budeš nadále zabývat!
U příspěvku:Válka proti Drakoniánským NWO - Shrnutí a závěr
F.N. (Občasný) - 6.3.2021 > PřiIítliMimozemšťani> Fascinuje mne jistota, se kterou píšeš takové věci.

Inu uvidíme, jak to dopadne, já se na duchovní a potažmo i kosmické rozuzlení dějin těším podobně jako ty.
U příspěvku:Válka proti Drakoniánským NWO - Shrnutí a závěr
F.N. (Občasný) - 6.3.2021 > PřilítliMimozemšťani> A co když to je prostě jinak, než jak píšeš?
U příspěvku:Válka proti Drakoniánským NWO - Shrnutí a závěr
F.N. (Občasný) - 6.3.2021 > PřilítliMimozemšťani> Mně to tvé psaní také připadá plné smutného pohrdání, přestože jsem mladý.
U příspěvku:A víte, do čeho dete, pane Juliáne?!
F.N. (Občasný) - 13.1.2021 > Zeanddrich E.> ... (s) touto básní "mne" "celek" skutečně zaujal... td.
U příspěvku:Koncept komiksu (speciálně pro Juliánovu partu na TOtemu)
F.N. (Občasný) - 31.12.2020 > Vidím v tom závratnost svobody, v těch prázdných polích.
U příspěvku:l´amour ala Oktoberfest
F.N. (Občasný) - 28.11.2020 > :-) Vzpomněl jsem si, jak Pavel Zajíček vždycky nakupoval cigarety a možná i noviny u nás v trafice na rohu, vyrůstal jsem v ulici rovnoběžné s Polskou, kde obýval tu svou věž... Jednu dobu jsem sjížděl všechny jeho knížky a CDčka, jednou jsem k němu i přistoupil, z pozice nemotorného teenagera, a řekl jsem: "Právě čtu vaší knihu Svět v zrnku písku - ..." nebo něco takového, a on se na mě svým dřevním pohledem asi vteřinu díval, a pak mě s podobnou nemotorností zmáčkl dvěma prsty rameno a svým deklamačním projevem pravil: "Potěšil jste mne." :-)
U příspěvku:Jak to bylo s „Kucídeme"
F.N. (Občasný) - 7.11.2020 > :-) Taky hezké.
U příspěvku:Zeanddrich velice ochotně radí lidem kolem sebe již od dětství
F.N. (Občasný) - 7.11.2020 > :-) Hezké.
U příspěvku:My jsme si mysleli, že ..Bohuňa je žena?
F.N. (Občasný) - 24.9.2020 > :-)
U příspěvku:Myšlenkova mapa 02.
F.N. (Občasný) - 12.5.2020 > čtenář> :-) Ne, ale Most, Armáda spásy, fara, Praha 2 apod., to jsou mi blízká místa a souvislosti. Vše v sousedství nebo na dosah... Nevím, jestli to je čistě teoretická báseň, nebo jestli to vyvěrá skutečně z životní praxe. Ale minimálně pro ty povědomé souvislosti se mi to zalíbilo.
U příspěvku:Myšlenkova mapa 02.
F.N. (Občasný) - 11.5.2020 > Jsou tam mně povědomá místa.
U příspěvku:Madona
F.N. (Občasný) - 25.4.2020 >
U příspěvku:Básně z Vranova
F.N. (Občasný) - 13.8.2017 > Přenáším knihy je velmi roztomilá, gradace ve druhé půlce skvělá.

Peklo nad Zdobnicí pro mě nějak moc zašifrovaná, možná mám dlouhé vedení, ale taky se dobře čte.
U příspěvku:Název mě nenapadá
F.N. (Občasný) - 7.7.2017 > Díky za upřímnost - k tomu se dá prostě jen říct, že třeba mně ty fleky opravdu bytostně baví sledovat, a tedy je to opravdu otázka úplně jiného vkusu. Je to pro mě zajímavé v tom, že stejně jako je Tvůj vkus nepochopitelný pro mne, tak je můj nepochopitelný pro Tebe, že tedy lidé jsou skutečně různí a nemusejí se kvůli tomu navzájem podezírat.
U příspěvku:portréty
F.N. (Občasný) - 4.7.2017 > krása.
U příspěvku:madame sosostris, slavná věštkyně, moc nastydla
F.N. (Občasný) - 2.6.2017 > Skvělé.
U příspěvku:Slova
F.N. (Občasný) - 2.6.2017 > :-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter