Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Soukromí z kolekce Jak se žije na Brocně
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 20.5.2005 (10:33:43)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

když vám kluci vysadí dveře u kadibudky ;)

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Absolute (Občasný) - 20.5.2005 > to je dobrý!!! pobavil jsem se u toho, ten týpek má skvělej výraz obličeje na tý první fotce jako by mu to nevadilo a na tý další jako že byl zlomen a musle uhnout :)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.5.2005 > Absolute> nadsenej nebyl, chvili se zlobil, pak rezignoval a dokola.
nemohl jen tak nasadit decentne kalhoty a jit... musel pouzit toaletak a to se pred nekolika "kamarady", co si sednou naproti tobe po tom, co Ti vysadili dvere, da dost spatne :)
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 20.5.2005 > Mishka> hm jasný dokážu si to živě představit a kde to vůbec je to Brocno? zeměpis není má silná stránka
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.5.2005 > Absolute> většina se ptala "kde je TA BROCNA" :))
viz. obpřízpěvek a stejný dotaz drfausta (http://www.totem.cz/enda.php?a=95217&up=azc/AN7tR8M0E1331), resp. buryzona pár dní dříve (http://www.totem.cz/enda.php?a=94524&up=azc/AN7tR8M0E1331)

--------------------

Brocno je na Kokořínsku, směr Roudnice nad Labem, Štětí...

http://mapy.atlas.cz/mapviewer/mapviewer.aspx?cy=-1000400&cx=-735400&icon=default&scale=15000&action=zoomto

<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 20.5.2005 > Ta kombinace přibarvených vlasů, korálků a náramku s prostředím budky ...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.5.2005 > Strážce_majáku> jj, to je ten kontrast když metrosexuál sedí v kadibudce a ještě bez dveří ;)
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 20.5.2005 > Mishka> Noo nazvat to Soukromí je dost drsná ironie, ale na Brocně to mám rád a těší mě, že nejen já fotím lidi v otevřené kadiboudě. Akorát mě to ještě nenapadlo hodit na net. :o)))
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.5.2005 > BulvaR> tohle do oné kolekce patří, tak vás o to neochudím ;)
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 20.5.2005 > Hm... no ja nevim no... moc me to nebere...
Mam trochu pocit, ze kdybys jeden den nedala nic na Totem, mela bys abstak.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.5.2005 > Zuzzz> vetsi ci mensi okna ve vkladani mam, ale v poci mam hodne fotek, ktere k vystaveni mam pripravene a at se Ti jejich kvalita zda nebo ne, mi se necim libi a chci vedet, co na ne reknou i ostatni. tvorim i fotim hodne a tak i po selekci je toho dost. a prezentovat zas jen naproste perly, z kterych je uz sam autor nadsen, mi prijde divne. to pak nemusim poslouchat nazor jinych, kdyz jsem presvedcena, ze je to tak povedene.
ty ses pani nezavisla umelkyne, ja asi tedy rychlokvaska pro masovky, ale s tim se zit da. ;) obe vime, ze mame na veci jiny nazor a jinak to zda se nebude. :)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 20.5.2005 > Mishka> Nemyslela jsem to zle... jen me fascinuje, ze kdyz dopoledne mrknu na Totem, skoro pokazdy tam narazim na tvoje dilko... Ja skoro nestiham ani tvorit, natoz to pak davat sem.
S nezavislou umelkyni jsi me docela pobavila... k tomu mam hooodne daleko... :-)
A uz vubec si nemyslim, ze bys byla nejaka rychlokvaska.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.5.2005 > teda nenechat čéka ani v klidu vysrat....:)))
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 20.5.2005 > toho znám
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.5.2005 > buryzon> ?? kecáš! ?? :)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 20.5.2005 > Mishka> vsak z Brocna přeci...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.5.2005 > buryzon> :) jo ták! ;) už jsem myslela, že z Prahy osobně :)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 21.5.2005 > hm.. vybavil se mi dokument o ruských polepšovnách pro mladistvé - tam je běžné, že u sociálních zařízení nejsou dveře
<reagovat 
protěž (Občasný) - 21.5.2005 >  kdyby to nebylo kvalitně provedený, tak bych řekla, že se ti ten dokument posunul skoro k bulváru ;o) .. radši nechci vůbec formulovat, co by to tak mohlo dokumentovat :o)) Ale jo.. fajn :o)
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 22.5.2005 > protěž> Jax to s tím BulvaRem myslela????
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 23.5.2005 > No, chudák! Na chatě na Orlíku máme taky takovou a je to peklo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
antikval (Občasný) - 5.6.2005 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 (16) 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter