Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Bráchové z kolekce Jak se žije na Brocně
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 14.5.2005 (14:47:28)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
DominikR (Občasný) - 14.5.2005 > fajn, atmošku asi dělá to šikmý světlo a bw a stěna, prostě všechno... zajímavé
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 14.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 15.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 15.5.2005 > me se to moc nepaci, nic v tom nevidim ale nekazim bodiky .-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.5.2005 > cholobratek> :) jen se neomezuj, jsem překvapena, že si to své příznivce vůbec našlo ;)
<reagovat 
 cholobratek (Občasný) - 15.5.2005 > Mishka> rekla sis o to, davam 4ku :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.5.2005 > cholobratek> :)) já myslela, že to bude tak za 2 ;)
<reagovat 
dadik (Občasný) - 15.5.2005 > pěkný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 15.5.2005 > všechno z Br. má,,atmošku,, jak se to tu říká.Tam v tom Brc. tam to má asi svou zvláštní atm.
Body: 5
<reagovat 
Sebeast (Občasný) - 14.5.2005 > paradni. moc libi zachyceni atmosfery
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.5.2005 > Sebeast> tak už teď jsem spokojena, ať už bude hodnocení ostatních jakékoliv. ;) ano, část je mázlá, nějaké další výtky by se určitě našly, ale měla pro mě hodně dobrou atmošku a jsem ráda, že aspoň jeden další člověk to zavnímal podobně. :) díky.
<reagovat 
 Sebeast (Občasný) - 14.5.2005 > Mishka> rado se zadarilo. mimopochodem, vsechny nas obcas stvou komentare typu - je to neostre, nekontrastni, nebarevne a podobne (vetsinou by stacilo kalibrovat monitor) a pritom jde vzdycky (doufam) o zachyceni neceho za pixely a negativy ...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.5.2005 > Sebeast> no, s tim kalibrovanim moc nesouhlasim. casto tu jsou fotky vice ci mene mazle a o zadne spatne nastaveni monitoru nejde. no a da-li se clovek v sanc a prezentuje-li se v kategorii Fotografie, nemuze cekat, ze se bude hodnotit jen zajimavost obsahu. fotka by mela byt samozrejme nejlepsi ve vsech smerech. zaujmout nametem, ale taky byt zvladnuta dobre technicky. nekdo umi jen zajimave koukat, ale neudrzi ani fotak rovne a pevne, natoz, aby resil svetlo a vhodny orez, jiny umi technicky zvladnout fotku brilantne, ale neumi koukat a pak jsou ti, co neumi ani jedno nebo ti, co umi obé. :)
<reagovat 
 Sebeast (Občasný) - 15.5.2005 > Mishka> sohlas. nebudu dal rozebirat. dostali bychom se k obecne urovni kritiky na (nejen) tomhle serveru a to uz tu bylo mnohokrat. :)
<reagovat 
antikval (Občasný) - 5.6.2005 >
<reagovat 
antikval (Občasný) - 5.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter