Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci U stolu z kolekce Jak se žije na Brocně
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 22.7.2004 (11:24:15)
další v kolekci>






Poznámky k tomuto příspěvku
phoe.nix (Občasný) - 22.7.2004 >  já mám teda stůl nenazdobenej
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 22.7.2004 > phoe.nix> :) pikosekundu mi trvalo, na co takto reaguješ.. předpokládám že na "Chléb a sůl, zdobí stůl..." :)
Na stole byl skoro furt b*rdel, páč v tu chalupu kromě několika dospělých obývaly 4 děti domácí a pak docházely 4 děti sousedovic (takové soc. případy) a že 8 dětí v jedné světnici už udělá pořádné haló :)
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 22.7.2004 > p+kné,.
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.7.2004 > sociální dokument je to v každym případě....to retko a malý dítě vypovídá hodně...:)
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 22.7.2004 > heh - a proč tady nejsou déčka?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 22.7.2004 > Nejsem žádný znalec fotografie... ale taohle mne oslovuje... celý mi to příjde lidský
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 22.7.2004 >  ... ta už mě tolik nezaujala jako první, jednak ČB zpracování je slabší, a pak bych asi fotil s kapku větším odstupem a nechal si prostor pro jiný ořez ... jinak jako sociální dokument OK
Body: 3
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 22.7.2004 > MPosp> když už tu máme ty nové odborníky na fotografii, mohla bych se zeptat na nějaké doporučení nějakého fotoserveru, knihy či časopisů, kde bych našla dobré rady pro začátečníky atd.
je toho plno všude kolem, ale co jsem se ptala, tak profi fotografové nad tím ohrnují nos, že prý je kvalita informací mizerná atd.
tak zkouším štěstí jinde :) předem díky.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 22.7.2004 > Mishka> profifotografové často ohrnují nos nad vším, co je mimo hranice jejich ateliéru ... zkus začít dávat fotky na www.fotoaparat.cz, tam je celkem fajn atmosféra, a neboj se komunikovat ... přečti si i články ve FotoŠkole a FotoRádci, které jsou součástí serveru ... ale mě osobně nejvíc dalo prohlížení fotek druhých, čtení a aktivní účast v diskusích a přemýšlení nad svými fotkami
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 22.7.2004 > MPosp> tenhle server jsem zrovna včera objevila a už si to tam obkoukávám. láká mě a děsí ale, že je to tak všechno strašně individuální. jeden Ti řekne, že je to blbě kontrastní, ale jinak super atmoška a světlo, druhý, že je řez úplně na houby a světlo špatný atd. nevím, jak moc se řídít názorem někoho, kdo sice pro mě fotí daleko lépe, ale ve chvíli, kdy já jsem s fotkou plně spokojena.. ale přitom jako začátečník bych si měla rady brát k srdci hodně.. trošku se občas v těch názorech ztrácím a nevím, co si vybrat.. no nic, udělám to jako vždy, dám ve finále stejně nejvíc na pohled můj.. :)
díky
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 22.7.2004 > Mishka> 

Těch serverů je strašně moc. Fotoaparát je pro začátek dobrá volba. WWW.PHOTOPOST.CZ je v ČR největší, ale atmosféra je tam trochu jiná. Je tam víc profíků a ne každý Ti k fotce něco napíše. Jinak jsou tady i zahraniční servery, ale jejich úroveň mi nepřijde bůhvíjaká. V každém případě jak říkal MPOSP. Nejvíc se člověk naučí tím, že sleduje fotky druhých. Najít svůj styl a pohled skrz hledáček trvá dlouho. Poznámky ostatních rozhodně nebrát jako dogma :o) Pomáhají, ale ne všechny jsou k věci, ale na to všechno člověk přijde časem sám... Nicméně dávej pořád na svůj pohled, ale dobré je dívat se na vlastní fotky s odstupem času. Přeju hodně štěstí...


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 22.7.2004 > Cedrik> Milý Cedriku, děkuju za ochotu se vyjádřit a za chytrá slova. S tím odstupem máš samozřejmě recht, člověk jde furt vpřed (tedy měl by ;)) a pohled zpět na vlastní tvorbu je občas k smíchu, občas k pláči.. než se dostane za nějakou hranici, kde už je to pak jen o tom, že by to možná udělal dnes člověk jinak, ale nemusí se za to stydět.
Dělám do grafiky a tak to mám v tomhle oboru otestovaný, ale tam jsem od počátku věděla, co je (v danou chvíli) dobré a za čím si pevně stojím, u fotky jsem daleko více nejistá a těch "daných pravidel" a věcí k učení je tam více, grafika mi přijde daleko volnější, snad i bez pravidel :)
no, už toho filozofování nechám a budu dále koukat a zkoušet.. a učit se, učit se, fotit se ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 22.7.2004 > Mishka> 

Docela podnetna diskuze. Myslim, ze urcity kompozicni pravidla plati, jak pro grafiku, fotku tak pro malbu, kresbu atd. Tedy aspon ja je aplikuju vsude a nejak myslim poznam, co je cisty a vyvazeny a co ne, nebo co nejak narusuje kompozici.

Tady u ty fotky mi prijde, ze se toho nejvic deje mezi matkou a ditetem, proto bych soustredila pozornost tam a cele bych to pusunula niz, urizla si diteti bradicku, coz je skoda.

Ta fotka se mi libi, ale prijde mi to kompozicne nevyvazeny.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 22.7.2004 > ale technicky to není úplně v pořádku, jde to vidět podle obrysů
Body: 5
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 22.7.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 23.7.2004 >

tohel by bylo mnohem zajimavejsi bez toho dvojnika richarda kroczeka tam vzadu.. jenom jako dvojportret matky kuracky a inhalujiciho chlapecka..

 

vzniklo by klise.. ale takove klise ze zivota, uprimne, hezke a zajimave..


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter