Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Sluníčko z kolekce Jak se žije na Brocně
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 10.5.2005 (11:17:01)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
gongey (Občasný) - 10.5.2005 >

pohodičková, madamme :o )


Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 10.5.2005 > tématicky skoro jako předchozí ( porád se konzumuje ) pojetí je samozřejmně totálně z Brocny.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.5.2005 > buryzon> :) díky.
BTW to není "z Brocny" podle vzoru "z Bosny" ;), ale je to "z Brocna", páč se to jmenuje Brocno, což je obec s několika desítkami obyvatel, je tam vesnická památková zóna a jsou tam chaloupky několik staletí staré, což byla i ta "naše"
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 10.5.2005 > Mishka> jo už mi to došlo například:

Čeští starousedlíci vzpomínají, jak po Henleinově projevu v Liběchově začali být Češi vyhazováni z obchodů, když nemluvili německy. Připomínají též židovské rodiny usídlené v Liběchově. Některým (bohatším) se podařilo odjet do zahraničí (hlavně do USA), jiní zde zůstali a neminula je cesta do koncentračních táborů ... Čeští starousedlíci opouštěli na podzim 1938 Liběchov a usidlovali se v českém vnitrozemí - většinou v blízkém nezabraném okolí (Mělnicko, Roudnicko).

Jedna respondentka uvedla, jak němečtí vojáci byli v roce 1938 nadšeně vítáni liběchovskými Němci a potom “vrhli se na vinice a žrali hrozny. Němci z Liběchova se jim stěžovali, jak se měli za Čechů špatně.”

Několik respondentů vzpomínalo na průjezd Adolfa Hitlera dne 15. března 1939 Liběchovem při jeho cestě na Pražský hrad. Vědělo se, že Hitler Liběchovem pojede a bylo narychlo organizováno vítání. Hitlerův konvoj se však nezastavil a nikdo říšského kancléře nespatřil. Jedna respondentka řekla: “Přitom zajeli jednoho Němce - mýho dědečka.”

V noci na 26.3. 1945 došlo při silnici z Chudolaz do Brocna k seskoku 15 sovětských parašutistů, kteří spolu s našimi partyzány a vytvořili brigádu "Národní mstitel".

1.5. 2003 dojde v nedalekém Písečném dole k pokusu o masovou vraždu.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.5.2005 > buryzon> :)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 10.5.2005 > Mishka> to je osud:  Jedna respondentka řekla: “Přitom zajeli jednoho Němce - mýho dědečka.”
<reagovat 
romulus (Občasný) - 10.5.2005 > ..líbí,a ten hrníček s víčkem mám ještě doma.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.5.2005 > romulus> :) nevím tedy kolik Ti je, ale za mě býval modrý a červený s dvěmi hranatými oušky a bílým víčkem se třemi dírkami. já měla ten modrý. :)
ten na fotce je lepčejší ;), lépe se drží, ucho je na celou ruku, větší, hezčí, prostě o více než 20 let modernější ;} člověk se nestačí divit kolik vychytávek i nesmyslů pro prcky pořád přibývá ;)
<reagovat 
moogen (Občasný) - 10.5.2005 >

Já měl taky modrý..akorát jsem o něj v pěti letech přišel. Náš hafan mi ho totálně rozkousal. Možná mám menší komplex z dětství.

Jinak hezká fotka..


Body: 5
<reagovat 
adilila (Občasný) - 10.5.2005 > Má pěkný oči, jako by to ani nebylo dítě. Nebo je to božské dítě
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.5.2005 > adilila> :) Mahulenka. je to malé sluníčko. pěkný raubíř, ale když se usměje, dá člověku pusu nebo něco moudrého zahlásí, je k sežrání. děkuju.
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 11.5.2005 > Pěkné, uklidňující... vyvolává nutkání též se přisát (k flašce nebo prsu)... :o) A navíc je to na Brocně, tak nelze jinak;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář drfaust - 18.5.2005 > je moc hezká! takže je to někde u vás na severní Moravě?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.5.2005 > čtenář> 

ne ne, já už na rodné SM nežiju 10 let!

Brocno je na Kokořínsku, směr Roudnice nad Labem, Štětí...

http://mapy.atlas.cz/mapviewer/mapviewer.aspx?cy=-1000400&cx=-735400&icon=default&scale=15000&action=zoomto


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 14 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter