Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Holky z kolekce Jak se žije na Brocně
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 23.7.2004 (09:33:50)
další v kolekci>






Poznámky k tomuto příspěvku
phoe.nix (Občasný) - 23.7.2004 > téda - taková malá a už je nahatá jo
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.7.2004 > phoe.nix> :)) čím menší, tím nahatější... pak přichází s věkem stud a pak se to některým zase láme opačně.. čím starší, tím nahatější.. ;-O
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 23.7.2004 > Díky za rady a ukázku (mimochodem jedním tahem ve Photoshopu umím dosáhnout takového výsledku, ale mi se to nějak takto nelíbí, každopádně díky). Samozřejmě taky občas dolazuju kontrast ve Photoshopu (Gimp znam ;), ale v únosné míře. Aby to byla ještě pořád ta originál fotka, takže selektivní úprava panenky mi přijde naprosto nekošer. Tohle se běžně dělá?
Každopádně díky.

<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.7.2004 > Mishka> Ano, tohle se běžně dělá ... někdo v menší, někdo ve větší míře, ale v současné době prakticky neznám dobrou, povedenou a líbivou fotku, která by neprošla úpravami v PS či podobném editoru ...
<reagovat 
toono (Stálý) - 23.7.2004 >

jo, to foto se mi nelibi..

 

ta zenska e naprosto na te fotce nezajimava a jeji oblicej nenese zadnou informaci.. to s tou panenkou mi taky moc vtipny neprijde..

 

zda se, ze vsichni prilis plkaji o technice, treba mposp, ale schazi jim zakladni cil a to neco povedet..

 

ja nevim, misko.. je problem vzit digital a nafotit treba 150 fotek a neco hezkyho vybrat?? to by se prece dalo..

 

dyt jen kdybys vzala digital a na te chate fotila naprosto nahodne obliceje kdekoliv a jakkoliv tak am na 20fotek vyberes neco mnohem zajimavejsiho nez tohle..


<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 23.7.2004 >

Hm... myslim, ze MPosp ma pravdu, ta fotka v jeho uprave vypada opravdu lip. Taky bych se nebala upravovani jednotlivych mist, dela se to i v klasicky fotografii, tak proc by se to nemohlo delat i v digitalni.

Docela se mi ta fotka libi, ale opet si nejsem jista kompozici, cely bych to posunula niz, ta zed v pozadi je pomerne nezajimava tak proc by mela zabirat tak velkou cast fotky.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.7.2004 > Zuzzz> Ahoj Zuzzz, díky. Krásný příklad jak jsou tyhle věci složitý, neb je každý vidí a vnímá jinak. Já právě tu zeď můžů a ten volný prostor mi tam sedí a neměnila bych to ani teď po vašich názorech ;), za které ale rozhodně děkuju!

<reagovat 
MPosp (Občasný) - 23.7.2004 >

zvláštní fotka, přiznávám že nějak nevím jak jí mám hodnotit ... má v sobě silný emotivní náboj, ale nejsem si jistý ořezem a úhlem záběru, a už vůbec ne ČB provedením - schválně jsem si fotku natáhnul do GIMPu (něco jako PhotoShop), hnul s křivkama, což je při zpracování ČB fotky z digitálů nezbytnost - no a koukni schválně na výsledek : http://mposp.ebe.cz/spec/mishka.jpg ... je to jen rychlá operace a vychází z Tvé 100kB fotky zde, a soustředil jsem se jen na obličej té ženy - kdybych pracoval s originálem a selektivně upravil i panenku (obdoba nadržování v klasické fotografii), určitě by byl výsledek o mnoho lepší - podívej se, jak je ten u Tvé verze plochý obličej najednou prokreslený vč. pih ;o)

Schválně se obrať na phoe.nixe, ten tohle umí perfektně, ČB a portréty jsou jeho doménou ...


Body: 3
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.7.2004 > MPosp> emotivni naboj, jo?? to neni spravne ani z jazykoveho hlediska..
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.7.2004 > toono> Píšu co vidím a co cítím ... a to je špatně?  ... myslím že je fajn, že každý máme svůj názor a na Tebe to tak nepůsobí, určitě se podobně neshodneme i u mnoha dalších fotek, to je v pořádku - a nějak nevím co je na tom špatně jazykově, jak bys to tedy napsal Ty, jinak?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.7.2004 > MPosp> 

spojeni emotivni naboj je nesmysl.. leda ze by te zrusovala predstava jakehosi virtualniho elektrickeho naboje.. usuzuji zes chtel patrne rict emocni naboj, jehoz nositelem byla pro tebe emotivni fotka.. neco co nese, onen emocni naboj, nazveme nejspis emotivni..

 

a ted k te fotce: proc myslis ze je emotivni, nebo-li nese emocni naboj?? mne prijde tedy naprosto nezajimava, nezobrazuje nejak zajimave situaci kterou jsem videl, nebo nejakou zajimavou situaci kterou jsem nevidel..

 

budu se tesit na odpoved..


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.7.2004 > MPosp> právě si měl asi poprvé čest seznámit se s naším "milým" Toonem.. MPosp, vítej na Totemu! ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.7.2004 > Mishka> myslel jsem, zes za ten rok vyspela..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.7.2004 > toono> mě se ta fotka líbí a proto jsem ji samozřejmě vybrala. není to strojená portrétovka (panenka tam ležela, protože si s ní hrály děti a ležící dáma tam prostě v tu chvíli vedle ní odpočívala), ale právě jak píšeš, chodila jsem pár dní po chalupě nenápadně s foťákem a nafotila desítky fotek a z toho vybírala. akorát se nehodnem v tom, že pro Tebe je naprosto nezajímavá, pro mě samozřejmě ano, jinak by tu nebyla. ale to je u takovýchto pocitových a indiviuálních věcí normální a těžkou hlavu si z toho nedělám.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.7.2004 > toono> 

Díky za poučení o tom emotivním/emočním náboji, nechám si to projít hlavou ... přiznávám že o těchto "drobnostech" zde na internetu až tak moc nepřemýšlím, neb většina textů je psána namísto česky "cesky" a významově je to pak bez háčků a čárek někdy celkem problém rozluštit, co měl autor vlastně na mysli, že? ;o) ... dále spousta další uživatelů nepíše, ale jen heslovitě "vykřikuje" své okamžité mozkové podněty typu "ufff", "brak" či "bingooo" a co se mu v danou chvíli odehrává v hlavě nikdo neví a autorovi takový komentář moc nedá ... no a já když se rozepíšu, hned se mi to vrátí jako že třeba pracuju v marketingu  nebo někdo zpochybí můj názor - ale to je OK, jak už jsem psal výše v předchozím komentáři ...

Tvůj pohled na svět je Tvým pohledem na svět a je pouze a jenom Tvým rozhodnutím, zda o něm někomu napíšeš - např. tvůrci fotky, na kterou skrz tento Tvůj pohled mozek vygeneroval nějaký názor ... já mám názor jiný, ale Tvůj nezpochybňuji, protože jej respektuji - neznám Tě, neznám Tvé genetické vlohy ani všechny životní zkušenosti, jimiž jsi prošel a které formovali Tvou osobnost a Tvé názory na své okolí. Prošel jsem si mnoha diskusemi na internetu a všude je to stejné - těch co píší své názory k vlastnímu dílu je minimum a těch, co je za jejich názory napadají, namísto aby se věnovali skutečnému předmětu kritiky, těch je většina ... bohužel. Tolik k rozdílným názorům ...

A k fotce samotné? Ano, není to WorldPressPhoto, ale autorka je na dobré cestě, učí se zachytávat výrazy včetně okolí a zde myslím zajímavě dostala do obrázku tu panenku, která díky neutěšenému okolí (oprýskaná zeď ...) může něco symbolizovat (ale taky nemusí) ... když autorce napíšu, že její fotka za nic nestojí, a udělám totéž i u všech dalších, a totéž udělají i ostatní, akorát jí otrávíme a třeba i odradíme od dalšího možného fotografování a sebezdokonalování se ... když jí dám maximální ohodnocení beze slůvka vysvětlení, bude si myslet že fotí jak bůh a zase je to kontaproduktivní ... když popíšu co vidím - a protože beze slůvka popisu situace či záměru autorky se mi v tomto případě jen obtížně luští obsah, něco tam je, ale nevím co - popíšu tedy co popsat mohu - techniku.

Nejsem žádný umělec, ani nefotím tak dlouho, abych mohl fundovaně a zasvěceně rozpitvávat každou fotku po obsahové a významové stránce ... pro každého kdo začíná fotografovat je prioritní přelouskat fotografickou násobilku a naučit se správně exponovat, komponovat a upravovat fotky pro prezentaci - až tohle zvládne, pak má šanci se dříve nebo později vydat svojí kreativní cestou a naučené "ohýbat" směrem, který v sobě najde ... ale třeba i nenajde. Proto jsem popsal co jsem popsal a jak jsem popsal.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.7.2004 > toono> pokud si konecne nedospel Ty a mas porad neovladatelnou potrebu prudit, delej to prosim jen pod svymi prispevky!!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.7.2004 > Mishka> 

ja myslel, ze fotografie je urcena sirsimu publiku..


<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.7.2004 > MPosp> 

no ja myslim ze miska neni zas takove decko, a kdyz chce opravdu tvorit, tak je lepsi ji rict pravdu..

 

myslim ze vsichni si omlouvaji zcela zrejme nedostatky tim ze je to umeni a nelze ho objektive hodnotit..

 

ale kdyz je neco opravdu slabe tak proc to nerict, rovnou..

 

ja myslim ze takova kritika cloveka nasmeruje na spravnou cestu..(nechci rict ze mam patent na rozum, ale jako divak kterej premejsli mam jiste naroky, a ona jako tvurce at hleda cesty a zpusoby at divaka uspokoji)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.7.2004 > MPosp> Díky za moc pěkné sáhodlouhé vyjádření. Nelze než souhlasit. Vždyť víš, že já jsem za konkrétní upřímnou odbornou kritiku moc vděčná, i když mé oko může vidět věci jinak (ale o tom právě píšeš). A od Tebe, který fotit už umíš, si ráda nechám poradit a projít posřehy hlavou dvakrát. Dělám fotky pro sebe a samozřejmě jsem ráda, když se líbí druhým, ale nebudu dle Toona fotit něco se záměrem, aby to bylo to, co chtějí diváci a až pak řešit, jestli se mi to vůbec líbí. Díky.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.7.2004 > toono> 

Myslím, že je to v pohodě, koukáme se na věc dost podobně, akorát každý reagujeme po svém ... mám pocit, že kdybychom se sešli u piva, tak se bez problémů domluvíme a dáme si za pravdu ;o)

Přeji Ti fajn víkend!


<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.7.2004 > MPosp> taky..
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 5.5.2005 >

tak jsem si to projel i projíždím a čtu si a bavím se tím Jak se žije na Brocně.

Přitom uvažuji o stigmatech a mrtvolách a okamžicích..

tak mně napadá,že ti to asi pošlu poštou.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.5.2005 > buryzon> ježkovyvoči to jsou řeči! buď to na rovinu už vybal, ale netajnůstkař! ;)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 5.5.2005 > Mishka> tak jo
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter