Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka 2
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.12.2020 (00:17:07)



Emancipace lidského ducha v současné době závisí na dvou základních věcech. Přijetí spirituálního rozměru a přiznání svobody a důstojnosti všem lidským bytostem bez rozdílu.
Znamená to zavržení materialistického ateismu, ovšem i rigidních náboženství a také rasismu, sexismu a velkých rozdílů v materiálních prostředcích. Snaha o utopickou společnost. Kdy nám k tomu jsou ochotni pomoci mimozemšťani z Galaktické federace, formou vědění a psychoterapie. Mnoha lidem to může připadat jako nesmysl, nemají šanci si uvědomovat, jak moc je lidstvo „v háji“ a jak enormní máme štěstí, že je ochoten se námi někdo zabývat.

Znamená to úplně otočit list našeho dosavadního civilizačního vývoje. Přiznat si nevídané možnosti. A zároveň pochopit dosavadní podmínky člověka na této planetě, kdy je násilím ze strany nepřátelských mimozemšťanů, formou velice inteligentních manipulací neustále sváděn z cesty, aby se vydal cestou destrukce a dimenzionálního pádu. Asi nemá smysl zdůrazňovat, že temný drakoniánský globálně – mocenský systém zavinil 2.světovou válku, nebo teror „proti terorismu“ na blízkém východě, rozpoutávání a podpora občanských válek, destabilizace celých regionů, to je specialita této temné strany.
Znamená to kolektivně si přiznat, že je s námi zametáno. Lidi nikoho z těchto temných struktur absolutně nezajímají a jakákoliv ideologie je jen nástroj k poštvávání skupin lidí proti sobě.

Tento negativní trend je potřeba změnit – a k tomu je potřeba docílit většího sebevědomí lidstva. Nikoliv ve formě mediálního uřvaného sebevědomí. Spíš přestat se stydět za ducha a spirit. Dát znovu hodnotu dnes tak zavrhovaným a ponižovaným projevům lidské duše, jako je čistota, poctivost, upřímnost, atd. Tyto kvality lidské duše souvisí s chápáním kosmického zákona. Kdo chápe základní kosmické zákony – přičemž nejzákladnější je ten, že Stvořitel je inteligentní a vše vidí, tak začne automaticky pracovat na zlepšení kvalit svého ducha a začne se zbavovat negativních pokřivených vlastností. A také přestane být ochotný opakovat lži.

To se však nelíbí temnému globálnímu systému, iluminátům, zaprodancům nepřátelským mimozemšťanům. A nepřátelským mimozemšťanům. Proto formou médií skandalizují a „prasí“ vše dobré, neustále lidem srážejí základní sebevědomí, na odiv a za vzor předkládají lidské kreatury a jakékoliv projevy čistého lidského myšlení zesměšňují a předkládají je jako snílkovství, bláznovství a slabomyslnost. Naopak zvelebují „realismus“, zlo, krutost, výsměch lidským zájmům a přírodě.

Ale všechno je jinak! Lidstvo je relativně nevinné, jenom krutě zdebilizované. Za zlo na světě a nejhorší "lidské" vlastnosti nemůžou lidi. Byl to monumentální podvod. Pole bylo překroucené, nápravou a narovnáním došlo k "odprásknutí" základních negativních vlivů z celé naší oblasti a nejen té.

Největším "hříchem", který v současné době projevujeme, je zdebilizovanost. Neschopnost věřit vlastním očím, věřit vlastnímu rozumu. Teror toho, že kdo je věřící a mluví nahlas, je blázen a že mimozemšťani nejsou a kdo o nich mluví, je blázen, je tak svírající, že lidi nevěří, ani tomu, co si myslí. Dokonce nevěří ani tomu, co vidí!

Teror a cenzura myšlení, jakému denně čelíme, je větší, než co dokážeme vidět. Propracovanost a rafinovanost zla temné strany je všudepřítomné a rozlité do všech koutů naší společnosti.
Úkolem lidstva je tento fakt pochopit, že jsme podváděni, monumentálně a nehorázně. Pak se můžeme hnout z místa.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 27.12.2020 > https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=C3ZUqqsjnX9KDBdTK1fAP_OKlwAy09ZLbYJmwref6DPvfh46aExABIOmXiTlgzOHtgfwuoAHn7f_oAsgBAqkCk9MrW0nyaD6oAwHIA8kEqgTFAU_QQaBmc3VoBlXBZlnZuywhmwe2xB-oJLQVm_skhhcrJutMcuM84kW2sWcdDObtVdre_iogPcBTv6wrTx23NLhyCUvy-CjsVejvxHZsSGXsYnffLHooJ7F1cPihTSoCo_TT4nN_TEPMh0TgNCJWyGHhbktiir6XN9TQ-0jrEYK0CXpsO3axX0mYhr07-hrbifcC-eBW4rFibp9YGZQKn-byfEdndLp9cfkNCVrLm0se5o8isjcOOJfPVpflax926GBjRR9nwATgmO-YsAOQBgGgBgKAB4GSgJcBiAcBkAcCqAfVyRuoB_DZG6gH8tkbqAeUmLECqAel3xuoB47OG6gHk9gbqAe6BqgH7paxAqgHpr4bqAfs1RuoB_PRG6gH7NUbqAeW2BvYBwHSCAkIgICAEBACGBqxCa1cLWZeGBwwgAoBmAsByAsBuAwB2BMC&ae=1&num=1&cid=CAMSeQClSFh3cADEfxSD2Q4vYmlluxku7bbHv9ow11gX4OHNLoZMngsk7n6VLbMydpsrTKF3KJbNlgYWRktc7DrxOlaaKdKdtKDcd7fguGKGp0uhVZBx14cqeu2g6EaYrKKKU1nYmoEyLxJcDpnJ4sYK44MJgezi-njcryo&sig=AOD64_2W3LMkIoKWfu0vygzDvUmdwLtOxg&client=ca-pub-5439216666921212&nb=17&adurl=https://www.stop-drbani.cz/%3Fgclid%3DCjwKCAiA25v_BRBNEiwAZb4-Zaofti1sQk-9Vgx3g3jIBOY1m5Q6U-bLctTOgJBoFT9w9_TsmlufzxoCVwUQAvD_BwE
<reagovat 
Čtenář - 27.12.2020 >


Ano, hezky plať daně ufon.A neflákej se!
Důchod má totiž Petula. Ty jí ho platíš.
A proč? Aby mohl totem fungovat. Takhle.
Jaj!
<reagovat 
JjAaNnAa (Občasný) - 27.12.2020 > V mimozemšťanech se nevyznám ale se zbylým "pohledem na věc" souzním.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > JjAaNnAa> Díky! :)
<reagovat 
Čtenář - 27.12.2020 > Na oddělení číslo deset tě už čekají. Vzhůru!
<reagovat 
 PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 27.12.2020 > čtenář> Nic o tom nevíš. Na oddělení č 10 jsme měli dneska hovězí s knedlíkem. To tobě by nedali ani v diagnosťáku. Takže zase musim živit další socku v blázinci? Ufoni, Napoleoni, kurňa, kolik vás tam je?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> Jó, strašně moc vtipná reakce.
Mimochodem, kdyby někoho zajímalo, kdo je ta bytost, co tu otravuje, prasí, ničí vše dobré - tak bez ohledu na to, zda je to satanista, nebo ne - tak je to bytost, které se probourala temnota do mozku, natolik, že ten člověk poněkud postrádá duši. A v jeho mozku operuje temné impérium - mají ho prostě na drátku jako stroječek na zlo.
Vlastně patří do blázince mnohokrát víc, než já - při představě, že bych se někdy ocitla v blázinci mezi takovými případy, jako je tento, tak jsem ráda, že odvádím daně a hezky chodím do práce a zvládla jsem války proti temnému impériu bez psychiatrů.

Kolik doopravdy méněcenných debilů, jako je tento, si může na kohokoliv otevírat hubu s obviněním ze šílenství, zvlášť na internetu? Stačí opustit rámec nastavené propagandy a už se po člověku vozí zlé stroječky temnot.

Lidstvo je v tak zdevastovaném zmanipulovaném stavu. Je potřeba, aby tlak na lidi s vysokou frekvencí přestal být tak nechutný. Aby takoví, kteří podlehli drakoimpériu, ztratili kolektivní oporu v šikaně nevinných lidí. Ale to se musí změnit společenské nálady. Na těch dobrých a nevinných stojí společnost. Tohle je Matrix! V duchovním, pohádkovém rámci to byla skutečně podobná nechutnost, jak je to vykreslené v Matrixu a mnohem mnohem horší!
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Ajaj. Ozdravovatelka sice odpadla na svých předepsaných osm hodin, ale posilněna se vrací na místo činu, aby navázala na započatou osvětu.

Kdepak patří do blázince mnohokrát víc než já. Patříte tam oba. Úplně stejně, na férovku. A vůbec se nemusíš obtěžovat komukoli podsouvat, že jsi tam ještě nebyla a zosobňuješ jakž takž funkční, rutinním životem proliskanou pracující třídu. Nám je celkem fuk, jestli už na to máš papír.

Když už tryskáš tu klišovitou sebelítost maskovanou starostí o mentální blaho všech obětí internetových útočníků, kteří se po tobě brm, brm vozí, proč teda nepopadneš tlampač a nejdeš hlásat svá svět ozdravující moudra na nejfrekventovanější traktor bulvár ve své vísce? Mělo by to mnohem zásadnější dopad. Na kolemjdoucí tlačící trakaře i na tvůj život, protože bys vbrzku byla umístěna na dostavník, který by tě, hyjé a bičem prásk! dovezl před vrata stejného ústavu, z něhož píše tento letitý trol a dvorní juliánův kuřbuřt.
<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 27.12.2020 > čtenář> Nesouhlasím! Sice zním, jako bych hned po sobě přečetla Dívku na koštěti a Dunu a mezitím koukala jen na Hvězdné války, ale základ mých tvrzení je pravdivý, a proto zažívám takový tuhý odpor temných sil.

Svou velkou multidimenzionální válku jsem však vyhrála. Proto vím, že odpor poleví a zvítězí světlo.

V zásadě mám pravdu, že lidstvo oblbnul materialistický ateismus, který člověka degraduje ne bezduchý stroj a odduševnělý nákupní vozík. A taky mám pravdu v tom, že to sami ze sebe a od sebe nevyřešíme a nutně potřebujem, aby PřilítliMimozemšťani. :-D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> Vím, že je to vlastně jedno, ale skutečně jsem na psychiatrii nikdy nebyla - ideově s tím oborem nesouhlasím a považuju ho za pokračování inkvizice.

To, že jsem médium a schopná telepatického kontaktu, to tato společnost považuje za nemoc a možnost k perzekuci. To nahrává despotickým misogynům, jako jsi ty, uvězněným beznadějně ve 3D matrici, kdy nejsi schopen přesahu a podléháš drakoniánskému impériu temnot. Teď z tebe mluví Drakonián, který se nalogoval do tvého mozku a snaží se "drtit" veškeré naděje tím, že zlým pohrabáčem bije vše, co by se chtělo vymknout terorizační totalitní kontrole.

A skutečně je výborný dotaz, proč tady. Mám tu karmu, něco dlužím, vysvětlení. A taky toto ještě nepatří do mainstreamu, maximálně na umělecký server, jako naprosto experimentální polo - umělecká formulace budoucích událostí, které jsou kupodivu pozitivní. Protože je skutečně v plánu přímý kontakt lidstva s Galaktcikou federací.

To, co jsem zažila, patří mezi příběhy šamana. Těžko se to dá dokázat, dokud nebudou v novinách fotky z mimozemských bunkrů, tak se svým tvrzením, že nejsem blázen, ale musela jsem odrážet útoky mimozemskými technologiemi, založených na paranormálním působení ... jsem bez šancí. Ale já vím, že to tak je.

Mám absolutní právo to někde zveřejnit.

A hrubé útoky ze strany primitivů nejsou diskuze. Ty hrubé útoky jsou problém. Nikoliv můj text.
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Uděláme spolu pár kruhů v obilí? Aby věděli, kde si ze všeho nejvíc přejem, ať přistanou, i když oni samozřejmě vědí, kde přistát. Ale bylo by fajn to spolu dělat. Je to hezké gesto. Samozřejmě ne směrem k farmářům, ale to jsou stejně drakoiáni, jejichž píseň nebudem zpívat jen proto, že žerem jejich chleba. Mají totiž zlý pohrabáč.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> Musím uznat, že když jsi drakonián, je s tebou zábavnější mluvit. když ho pustíš a zbude jula, tak on se někde usadí, zaplká si ty nesmysly a nikoho až tak nevzrušuje. Ale ty seš majstr :D Ty dokážeš překroutit.

Chudáci zemědělci viď? Kor ty naši, český, drakoniánama terorizovaný.

Hele, ale dobrý, nikam nemusíš, nic nikomu nenič. Oni ti mimozemšťani už maj svý lidi - jako třeba mě, na dorozumění se s lidstvem. Už se s lidma domluvili. A tohle je rozpracovaný plán.
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Já to myslel vážně. Vždycky jsem toužil vytvořit nějaký fajn kruh v obilí, ale sám na to nemám. Ty bys do toho vložila své přesvědčení o vyšším poslání a podle mě by to hned získalo úplně nový rozměr.

Zaplatit ti za tuto volnočasovou činnost nemohu, ale zážitkově se to vyplatí. Konečně půjdeš do přírody s mužem. A navíc s Drakoniánem! V říši světlušek ti okamžitě vzroste prestiž.

Ta zkrotila draka! Teď si ho vodí na konopném provázku. Největší frajerka v Chlupo-Vředovicích. Tak jdem?


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> Ne, já s tebou nikam nejdu, ty obludo. Tyhle ožralecký tahy 3D chlápků my dimenzionální výsadkáři nikdy neprovázíme.

Navíc dneska nemusíš volat mimozemšťany přes nějaký podupaný klikiháky na poli, stačí se postavit k oknu, nebát se a nekrást a psychicky se zeptat - jsi tam? Třeba na tebe bliknou.
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Já nechlastám, ty čistě duševní nádhero.

Teď to bude surovější než v mateřince profláknout, že ježíšek není, ale blikají na tebe drony, družice a čínské lampióny.

A bacha v noci ze čtvrtka na pátek, jestli budeš stát u okna a klást tyhle záludné dotazy, odpověď tě může vyzkratovat až do věku elektrického úhoře.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> no tak to je koneckonců tvoje věc, jestli chlastáš, nebo ne, ale myšlení máš opravdu omezené - jak u alkoholika. Teď se možná snažíš, jako drakonián nechlstáš, to chápu. Ještě si zapomněl napsat, že si Elon hraje.

no a co? Já svý mimozemšťany znám, jejich pohyb po nebi jaksi popírá ty aerodynamické vlastnosti těch našich vehiklů. A tajných vesmírných programů. Navíc se nacházejí na pomezí 3D a 4D, na pomezí "astrálního" - jen na pomezí viděné reality, pohyb těchto jejich technologických družic, či co to je, je velice rychlý, dokážou stát, zmizet, rychle přelétnout nebe, elegantní rychlou smyčkou se vrátit. Nejparanoidnější, co mě napadlo, je hologram na nebi.

Jenže, nejdůležitější je přímá komunikace s nimi - oni se pohybují, reagují přímou komunikací i pohybem, pohybem "mluví", jsou komunikativní, je to inteligentní komunikace - výměna informací.

Moje zkušenosti s nimi jsou pozitivní, jsou mnohem čistší v jednání.

Proč každý pitomý chlap, co nechápe ani mystické zákony, si myslí, že tím, jak je blbej, tak je vlastně chytrej? A že může všechny stírat, protože prostě nerozumí tomu, co píšou?

Prostě o tebe nikdo z galaktické federace nestojí, protože jsi zlý despota a teď asi i drakoniánská anténka, tak tě nekontaktují. Představ si, že si radši povídají s hodnýma lidma.


<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Stačí naznačit, že na nebi blikají nejen mimozemšťané, a hysterická reakce, samozřejmě s okatým podhodnocením intelektu domnělého protivníka, následuje bez prrrdonu.

Spíš je otázka, jestli sama nejsi krapet omezená a monodimenzionální, protože do tebe fakt stačí dloubnout klacíčkem a rozjedeš se spíš komicky než kosmicky. Je to děsně předvídatelné, a, jak sis jistě všimla, i snadno napodobitelné.

Jsem ale rád, že jsi položila tu nechtěně chytrou otázku, proč si každý (nikoli misandricky, chraň bůh) chlap myslí, že tím, jak je blbej, je vlastně chytrej.

Protože, beruško, světluško, pitomečku, chytrost je určitý stupeň blbosti. A nabízí se otázka, jestli tvé přesvědčení, že každý, kdo tě popichuje, tak automaticky činí jen proto, že ti nerozumí, není spíš tvé neporozumění lidem okolo. Nabízím dle tvého myšlenkového schématu i extrémně hlubokou odpověď: Ne, tak to není, to se ti jen snaží vsugerovat satanistický Drakonián. Vyvolání pochybností stran úsudku vybroušeného multidimenzionálními válkami je jedna ze základních technik drako psychologického boje!

Že mám pravdu? Nemám! Jsem totiž drakonián :D
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > čtenář> Jako bacha, todle je ten druh "intelektuálky", který po hodinách soustředěného hloubání přijde s teorií, že tím, že sice zdánlivě a povrchně trefnou, leč obsahově překroucenou parodií na účelově předvídanou odpověď na průhlednou psychologickou techniku drakoniánského boje zpochybněním úsudku pouze zakrýváš, že jsi nejhorší typ drakoniána vůbec, drakonián, který své zlo ukrývá do šaškovských rolniček!

Očekávám to kolem šesté-sedmé večer.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> Víš co, já s tebou komunikuju, když se snažíš a mluví z tebe drakonián. Když se prostě napojíš vědomím na svou vyšší dimenzi, která je z rovin temnot. Jsi odvrácená strana, skrze ryze satanské založení. Tzn. iluminátské, stojící na nenávisti žen,mjejich sexuální tyranie, obtěžování a přivádění k šílenství. To prostě v sobě máš, protože mě slovně sexuálně obtěžuješ, chováš se despoticky, snažíš se mě zdiskreditovat. Jsi prostě zlý. Když konečně použiješ jeden - a to velice chabý argument - že na nebi jsou družice a já ti vysvětlím rozdíl v pozorování svých alienů, narozdíl od mechanických létadel typu družice, tak je moje reakce "hysterická".
Typický tah iluminátů - iluminátskými neviditelnými zbraněmi týraný člověk je - hysterická ženská. Samozřejmě. Ale znáš to - odpráskli jsme působení zbraní, nicméně zlo a temnota stále dřepí v taových angažovaných mužích, kteří chtějí ty mladý debily s dimenzionálním přesahem a kontaktem s mimozemšťanama, jak chtějí prostě a jednoduše přežít a tak jásají, že přilítli alieni - tak tydle teda je potřeba umlátit klasickými chlapskými argumenty a trochu se sexuálně otřít o tu "kundu", jak poeticky říkáš.

Ty Drakoniáne, vždycky než řeknu všechny ty tvé pokroucenosti, to tu budeme do příštích Vánoc.

Ale zpět k otázce - proč ti odpovídám. Abych narušila princip mlčících jehňátek. Když budou oběti téhle tyranie zticha a takoví jako ty, si budou moct myslet, že jsou fakt chytrý a můžou týrat každého, koho si vyhlídnou, bude na světě zle.

Mě vyhovuje, že je zlo vidět - jak jedná a o co mu jde. Jsi drakonián, tam už si spad, už máš jak satanista drako pána, tak předpokládám, že chápeš tuto svoji větu, kterou velice inteligentně a ajstrovsky převracíš poměr surové ubohosti a sexuálního obtěžování a inteligentní polemiky:


"Vyvolání pochybností stran úsudku vybroušeného multidimenzionálními válkami je jedna ze základních technik drako psychologického boje!"
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > čtenář> Já myslím, že spíš přijde výzva, ať si jí vůbec nevšímáš už. A místopřísažné prohlášení v doprovodu rituální oběti , že už tě fakt bude ignorovat, jak slibovala již předevčírem nebo před předevčírem.

Protože todle kurva ne, abys tady mátl hyperintělektuální vyslankyni vesmírnolodních halucinací. Sice se bude žít v míru a pokoji mimo limity materiálistického ateismu a s platem za zametání vlastní kuchyně, ale teprve poté, co se vymýtí hovada tvého kalibru.
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Sama jsi zlá a do druhých si projektuješ jen to nejhorší, a nevíš o tom. To jsou úplně ty nejzlejší hovada, když jsou přesvědčené, že jsou na straně dobra a světla, mají patent na objektivní pravdu a že kdokoli rozporuje proud jejich debilit, je "prostě zlý".

Čím větší nesmysly pak takový psychotik chrlí, tím nesmiřitelněji odsuzuje kacíře.

Hysterka samozřejmě jsi. Nejde o to tvé porovnání pozemských letadel a vlastních mžitků před očima, ale to, co jsi odvodila z oné hrůzy, že se vůbec někdo něco takového opovážil namítnout.

Abys narušila princip mlčících jehňátek? Hele svému kvokání na totemu těžko dodáš příchuť vyšší ušlechtilosti jenom tím, že za každou cenu žvaníš a ještě se retardovaně honosíš iluzorním řádem povolané vesmírné kněžky. Protože nakonec jen osočivě a moralisticky kdákáš. To už je fakt lepší držet kušnu, jenže někde se vykdákat musíš.

Nejde ani o to,že tě baví bojovat s temnotou z vyšších dimenzí. Jsi prostě osamělá a potřebuješ s někým hovořit. I za tuhle cenu. Navíc ze sebe ráda děláš oběť. Sexuálně obtěžovaná chudinka a hrdinná vůdkyně ženského odporu proti sexistické zvůli.

Teď už jen chybí vymyslet si sexuálního obtěžovatele. Julda támhle vedle uveřejnil kreslené piční schéma. Co říkáš? Jdi do toho!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> V pohodě, já jsem zvyklá být v dimenzi, jakmile tě tvůj drakopán už nebude chtít, tak tě pustí - co z tebe potom zbude, to nevím. Záleží na té inteligentní polemice, chápeš.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> Já uznávám, že nejsem svatá. Jsem zabiják, z psychotických čarodějnických válek o tenhle svět. Vím a nesu si ve vědomí, že jsem zabíjela osazenstvo podzemních systémů, ale nemám z toho výčitky svědomí. To bylo dobře, že jsem je pozabíjela.

Takže se nesnažím být hodná. Jak ty na mě, tak já na tebe. Tys mě začal hulvátsky atakovat, sexuálně obtěžovat a teď tady brečíš, že jsem na tebe zlá?
Jaj, za prvý mý přání je, abys mě přestal svýma debilitama obtěžovat a satansisticky iluminátsky tady šířit zlou Drako-agendu, na který jsou takový dementní chlapíčci jako ty naučený, jako na pravdu.

A to, že mě sexuálně obtěžuješ a hulvátsky napadáš, je realita - to vidí každý.

Já nestojím o tvé debilní komentáře, tak jako nestojím o názory žádnýho dementního misogynskýho despotickýho dementa. Chci, aby takový museli zavřít držku. Jste zlo. Přesně takhle zle to myslím. Už bylo vašich dementních pravd všude plno. Chabější argument, než družice, už nemáš? Říkám, kdybys aspoň vytáh Elona, fakt chabý.

Já to potřebuju naformulovat a zveřejnit. Až to budu mít všechno a nebudu mít, co přidávat, tak nebudu publikovat.

To je celý.

Publikuju to po kouskách. Určitě sis všim, že tvoje dementní díla nenavštěvuju a nekomentuju. Ale tady, když se mě non-stop snažíš diskreditovat a drakopán v tobě non-stop překrucuje, jsem nucená reagovat.
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> "To vidí každý"!

:D

Hele je nás tu asi pět. A čtyři z pěti předběžně souhlasí se vším, co o tobě konstatuju, neb vidí, že jsi magor. Ten pátý jsi ty.

Tady nejde o to, jestli se snažíš, nesnažíš a tak dál. Prostě bez jakékoli racionální báze docházíš k úplně nahodilým moralistickým závěrům, které mají jediného společného jmenovatele -- zlé misogynní sexistické hovado.

Piju? Jsem zlé misogynní sexistické hovado. Nepiju? Jsem zlé misogynní sexistické hovado. Pouštím draka? Zlý misogyn. Chci s tebou tvořit kruhy v obilí? Jsem zlé misogynní sexistické hovado. Souhlasím s tebou? Jsem zlé misogynní sexistické hovado. Nesouhlasím? No tak asi proto, že jsem zlé misogynní sexistické hovado. To dá kurva rozum.

A navíc jsem omezený, což je s přihlédnutím k barvitému repertoáru tvých myšlenkových vývodů fakt překvapivý poznatek. To je jak kdyby si Hitler stěžoval na necitlivý přístup.

Ono, pokud kdokoli bez nějaké pevnější evidence o komkoli/čemkoli dělá závěry, rapidně roste pravděpodobnost, že je to blb. Chytří lidi většinou soudí a odsuzují váhavě, a teprve na základě relevantních důkazů. Pokud navíc takový neinformovaný debil dochází k čistě moralistickým odsudkům, jde většinou o autoprojekci.

Takže o to mi šlo. Skoro každý je dle tebe zlé sexistické hovado, protože jsi sama prolezlá nejhoršími předsudky. A navíc jsi prachmizerně špatný psycholog.

Jsi prostě doplňující prvek Juldy.

Nevím, proč furt mektáš o té družici ani co to má co společného s čímkoli. Z toho pohledu to dává aspoň jakýs takýs smysl. A to ten, že to je prostě nesmysl.

Netuším, co publikuješ po kouskách. Tohle mají být jednotlivé kapitoly ucelenějšího díla? No paráda!

A já zlé misogynní sexistické hovado jsem ty kváky s prominutím chápal jako snahu nějak maskovat, že sem vpašováváš naivní obrázky, o které se chceš dětsky podělit, protože ukázat lidem ve svém bezprostředním okolí se je stydíš. Ono pyšně běhat s obrázkama tohodle kalibru za maminkou ještě v pětatřiceti je trochu divné.

Ovšem je-li to bohapusté žvanění myšleno vážně, tak máš asi přece jen světlejší budoucnost ve výtvarném umění :D
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> No jo, ale to nejsem já, chápeš?

Já nejsem julián a jeho alterega, já tady neuveřejňuju výňatky z knih zahořklých nedomrdů zklamaných plesnivou a chamtivou frndou. Ani fotky jakýchsi umělohmotných mařen.

To je to, co nechápeš. Ty nemyslíš, takže myslíš, že jsem, kdo nejsem.

Nikde jsem nenaznačil, že zpochybňuju tvé právo tady cokoli uveřejnit. Já ti k tomu ale zase na druhou stranu můžu napsat, co chci. Je pravda, že vandalizace tvé tvorby byla trochu hrubá. No. Tak se raději neomlouvám, neb jsi schopná to hned rozmáznout, aby sis pohonila svou ublíženost a spravedlivý hněv.

A jako jestli jsem si na okamžik vypůjčil tvou identitu, byl to v podstatě kompliment, protože jsem pod ní nenapsal nic urážlivého ani kompromitujícího. Jen jsem se chtěl pobavit tvou reakcí. A trošku tě poškádlit, jako zase nedělej, že chceš žít v baráku pro panenky, kde jsou na sebe všichni furt něžňoučcí, ohleduplní a mrtví.

Mimochodem Zeandrich jednoznačně je sexistické hovado. Akorát se u toho kompenzačně tváří jak příkladný pánbíčkář :))

Tak už se nevztekej a jdi si na uklidnění prohlídnout nebe. Třeba budeš mít štěstí a proletí družice :))
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> Aha, takže přeci nejsi jula. No dobře no. Chudák jula.

Tak kdo ale psal tento text a vzal mi identitu? V minulém díle? ten text začíná na ...


"Jak to myslím? Jako že se mi ztopoří úd, ty obdivně... bla bla bla"

Tohle nenapíše nikdo jinej než satanistický iluminátský drakoniánský hovado, stejně tak, jakože člověk s lidskou duchovní matricí neukradne někomu identitu a nepokusí se ho absolutně zdiskreditovat pod textem, který je lidstvu přátelský.

Já nemám ráda sadistický úchyly, vrať se do kobky.

Zeandrichovi je asi 80, rozhodně není "hovado", narozdíl od tebe satanisto. Této věkové relaci v oblasti žensko - mužských sporů ledacos odpouštím. Vždy se choval slušně. A je to určitě člověk.

A já nemusím mít štěstí při pozorování. Já je vidím vždycky, mají kolem naší planety spoustu techniky, stačí se telepaticky domluvit. Jen jsou dimenzionálně nad spektrem běžného burana. Proto je to takové mystérium.

<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Tak mi laskavě vysvětli, jak ti někdo mohl vzít něco, co furt máš? Píšeš pod svým nickem a mohla jsi pod ním psát celou dobu.

Identitu ti nikdo nevzal. Někdo akorát rozverně napodobil tvou přezdívku. Neměl bych mu to za zlé, když tak neodolatelně rošťácky zpestřil skomírající dění pod tvým velkoryse míněným příspěvkem.

Dodnes na to vzpomínáš, zdá se, že především v dobrém, stejně jako na tu erotickou záležitost s takřka antickým slohem. Víš, pokud se ti to hnusilo, nikdo tě to nenutil číst. A pokud jsi jednou zhřešila, není důvod se k tomu vracet a rochnit se v tom, jako by se ti to, Zeandrich to vidí, líbilo. Abys nakonec nemusela ke zpovědi.

A kdo to psal, nevím. Ale vůbec bych se nedivil, kdyby to byl někdo velmi, velmi kultivovaný.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> No já jsem to nečetla - jako opravdu mi vadí, když je v diskuzi něco, co vyloženě musím přeskakovat a dávat si na to pozor, abych se nepoblila.

Já vím, že spouštím ataky temného impéria - ty jsi z nich, nějaký zrůdozednář, iluminátská krysa, satanista, nebo možná rovnou Drakonián.

Ty nejsi člověk. Proboha kolik máš zubů?

Tak nevím, co zas budeš blít, zrůdo, pod mým dalším příspěvkem. Snad se časem srovná pole a ty vymizíš. Dostat vás ještě z 3D reality pod kosmickým zákonem jde jedině posunem mas k vašemu vylikvidování ve spolupráci s mimozemšťany z Galaktické federace.

Nejdřív musí sestoupit z nebes, že jo. To ty jako spolek temna víš, pokud jsi vážně jen nějaký 3D trouba s problémem mezi nohama, tak je to zase --- funny
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Podprahově mi zkoušíš sdělit, že si jako přeješ, abych ti pod příští blouznění dodal nějaký další materiál k honění, protože nad tímhle už sis klitoris vyždímala dosucha.

Takže se ani nemusíme ptát, jak jsi věděla, že nutno přeskočit, když jsi to vůbec, ale vůbec, ale řikám vůbec nečetla.

Blbé je, že já to nepsal. Je mi líto. Nechť se laskavě přihlásí ten, kdož si tuhle nebohou bytost sexuálně podmanil pouhým slovem. Mistře, ona chce víc.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> Ne, já spíš doufám, že jsi opravdu jen 3D idiot, ale né, tady pán je z impéria.
Takže nepřestaneš. To já znám z multidimenzionálních válek. Dokud bude kritický práh temnoty, budeš i ty ve 3D.

Jak jsem asi mohla tušit, že ten text je na zvracení, když bylo péro u držky ve druhým slově viď?

Hele hnuse, jako vždy ti přeji brzské rozloučení s 3D matricí, jakýmoliv směrem to zkusíš, bude to super - nahoru, dolu. Jestli to jde i jinak, zkus to.

Zítra budeš mít materiál k obtěžování a hnusoplazojedím poznámkám až po práci.

Třeba mě časem přestaneš iritovat.


<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Ono ale nebylo. Jak říkám, smekám před tím velmistrem, který se do tebe virtuálním pinďourem zapsal tak hluboce, že své provinění ze zalíbení halíš předstíraným zhnusením, a to jen proto, abys mohla znovu a zase vyvolat falického ducha.

(A ještě u toho působit maloměstsky perverzně i počestně. Kostelní filozof na tvou počest vystřihne nový kozatý gag.)

Ano, pracuj. Budeš-li pilná a zvítězíš v bitvě o kvalitní zdroje, třeba zvýšíš své šance na reprodukci. A kdoví, třeba se na tebe zítra zase usměje štěstí. Proletí družice a tvůj příspěvek vyšperkuje další masturbacehodný koment.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> NWO do mě strkalo své pinďoury hodně - jsem znásilněná, sice neviditelně, ale jo.

Jsem regulerní oběť znásilnění, jestli ti to pomůže k erekci. Psychicky mě mučili, jestli ti to pomůže. A jsem jedna ze šamanek, který musely uhájit lidskou duchovní matrici, aby nedošlo k dimenzionálnímu pádu.

Netoužím se rozmnožit. Nechci člověka - muže. S mimozemšťany to nejde, protože je to zakázaný. Přesto onanuj a tři se.

Vždyť tvá kreténská satanistická úchylná existence není schopná uspokojivého orgasmu, já vim. Ty to jinak nedokážeš.

Každopádně - pokud zítra začneš rovnou masturbovat, aniž bys byl aspoň chvíli Drako inteligent, co zná družice, tak už se mnou možná nezacloumáš.
Chápeš?
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Mě třeba znásilnění vůbec nerajcuje. Ale obávám se, že tebe jo, když o něm celá zpěněná uřícená vzdycháš.

Je mi to úplně jasné. Prahneš po nízké sprostotě, nad kterou se můžeš intelektuálně vypínat a sexuálně ukájet (neb se u tebe tyhle stimuly doplňují), a doufáš v další ložnicové tóčo.

Zvážím to.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> To vzrušení, ta exaltace, ten kvas. Ty záchvaty patetické sebelítosti i agrese, ta snaha nenápadně udržovat debatu v sexuální rovině a ještě za to peskovat nevinnou protistranu, propady a vzepětí, perverze i cudnost -- to vše je přirozenou součástí hormonálních bouří spojených se sexuálním dospíváním.

Vytrvej, křič, dupej (to zejména). Na konci cesty tě čeká zasloužená odměna v podobě:



(Jak vidíš, na usmířenou to není typický čecháčkovský penis.)
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> Narušuješ morální vývoj dvacetiosmileté ženy, která furt básní o znásilnění a přeje ti nemoc i smrt. Sušený penis ke žvýkaní u televize. Kulku do hlavy místo v pytlíku.

Nedochází ti, že pohled na ztopořený černý úd je to nejhorší, co ji mohlo potkat?

Je to obtěžující!!!


<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> Tak nevím. Zkonstatoval jsem, a to jako reakci na tvé -- jak jinak -- osočující bludy, že mě znásilnění nevzrušuje, a byla mi popřána nemoc i smrt (třebas v obráceném pořadí).

Po tom samotném tvrdit, že jsi nic neudělala a že ničím neprovokuješ, ale zároveň učinit z fotky pyje takřka apokalyptický akt, který posvěcuje všechny kletby světa i záhrobí, to mi poněkud zavání potvrzením mých slov o tom, že jsi docela obyčejně zlá, byť předpisově prudérní.

A evidentně se úplně třeseš na každý další stimul svého rozhořčení. Rozhodně nemeškáš, aby ses morálně vytáhla.


<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> Každopádně už mě to nebaví. Já ti naopak přeju, aby ses měla hezky a aby na tvé nevinné, neagresivní, neštvavé, více méně dobrosrdečné žvatlání už nikdo nereagoval způsobem, který z tebe -- oběti -- vykřesá to nejhorší.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> Co ty neje? Beš? To my vidíme. A podobně jako na juldovi to na tobě zanechává brutální následky, které si pak logicky musíš nějak vybít.

Očekáváme další procesí nevymačkaných jebáků:
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> Sednou na zem?

Doufám, že ne v té nejkrutější zimě. To by totiž mohli chytit přízemní hemeroidy, které sama dobře znáš z celodenního sezení u monitoru. To tě pak tak palčivě svědí prdel, že ani nemáš čas pazourou střílet bezvěrce nebo psát cokoli smysluplného, neb ji máš furt zabořenou ve vlastní řiti.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> A pokud jsem jula, tak ten člověk má nižší, nebo vyšší frekvenci?

To je logická úloha, za jejíž správné řešení obdržíš dalšího barevného šuldu.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> A sebe teda hodnotíš jak, když alespoň rukou vylezeš ze své vlastní řiti?
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> Já bych řekl, že jsi. A proto se v lidech neustále snažíš vyvolat pocit viny za vykonstruované "přečiny" proti dobrému mravu. A ospravedlňuješ to fantasmagorií.

Ale za mě v pohodě. Jsi nepříjemným, ovšem pořád zpestřením této zatuchliny :) Zpestřuj dál. Třeba z tebe ten satanův falus nakonec vytrhnem a zbude v tobě vlhké místečko pro macatého, pivomilného, knedlík vzývajícího českého pravicového voliče se zálibou v motorových strojích a odporem k migrantům, feministkám a Gretě.

Já bych ti ho tak přál. Ale tak, to vůbec nevíš jak :)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > čtenář> Na jasně, prostě jsi satanista, díky za potvrzení.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Už se unavila :) Dokonce i sama sebe už nudíš. Starší ročník no. Po manickém dopoledni následuje rezignovaný čaj o páté, obnova sil a pak, večer, další kanonáda nesmyslů.


<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> Spíš jde o to, že konečně vysmahla z práce, takže už nemá potřebu vybíjet si pondělní zhnusení realitou na nevinných beráncích.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> Hňácá emancipaci 3, toť vše.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter