Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka 2
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.12.2020 (00:17:07)


 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Tak mi laskavě vysvětli, jak ti někdo mohl vzít něco, co furt máš? Píšeš pod svým nickem a mohla jsi pod ním psát celou dobu.

Identitu ti nikdo nevzal. Někdo akorát rozverně napodobil tvou přezdívku. Neměl bych mu to za zlé, když tak neodolatelně rošťácky zpestřil skomírající dění pod tvým velkoryse míněným příspěvkem.

Dodnes na to vzpomínáš, zdá se, že především v dobrém, stejně jako na tu erotickou záležitost s takřka antickým slohem. Víš, pokud se ti to hnusilo, nikdo tě to nenutil číst. A pokud jsi jednou zhřešila, není důvod se k tomu vracet a rochnit se v tom, jako by se ti to, Zeandrich to vidí, líbilo. Abys nakonec nemusela ke zpovědi.

A kdo to psal, nevím. Ale vůbec bych se nedivil, kdyby to byl někdo velmi, velmi kultivovaný.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter