Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka 2
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.12.2020 (00:17:07)


 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> No jo, ale to nejsem já, chápeš?

Já nejsem julián a jeho alterega, já tady neuveřejňuju výňatky z knih zahořklých nedomrdů zklamaných plesnivou a chamtivou frndou. Ani fotky jakýchsi umělohmotných mařen.

To je to, co nechápeš. Ty nemyslíš, takže myslíš, že jsem, kdo nejsem.

Nikde jsem nenaznačil, že zpochybňuju tvé právo tady cokoli uveřejnit. Já ti k tomu ale zase na druhou stranu můžu napsat, co chci. Je pravda, že vandalizace tvé tvorby byla trochu hrubá. No. Tak se raději neomlouvám, neb jsi schopná to hned rozmáznout, aby sis pohonila svou ublíženost a spravedlivý hněv.

A jako jestli jsem si na okamžik vypůjčil tvou identitu, byl to v podstatě kompliment, protože jsem pod ní nenapsal nic urážlivého ani kompromitujícího. Jen jsem se chtěl pobavit tvou reakcí. A trošku tě poškádlit, jako zase nedělej, že chceš žít v baráku pro panenky, kde jsou na sebe všichni furt něžňoučcí, ohleduplní a mrtví.

Mimochodem Zeandrich jednoznačně je sexistické hovado. Akorát se u toho kompenzačně tváří jak příkladný pánbíčkář :))

Tak už se nevztekej a jdi si na uklidnění prohlídnout nebe. Třeba budeš mít štěstí a proletí družice :))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter