Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka 2
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.12.2020 (00:17:07)


 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Sama jsi zlá a do druhých si projektuješ jen to nejhorší, a nevíš o tom. To jsou úplně ty nejzlejší hovada, když jsou přesvědčené, že jsou na straně dobra a světla, mají patent na objektivní pravdu a že kdokoli rozporuje proud jejich debilit, je "prostě zlý".

Čím větší nesmysly pak takový psychotik chrlí, tím nesmiřitelněji odsuzuje kacíře.

Hysterka samozřejmě jsi. Nejde o to tvé porovnání pozemských letadel a vlastních mžitků před očima, ale to, co jsi odvodila z oné hrůzy, že se vůbec někdo něco takového opovážil namítnout.

Abys narušila princip mlčících jehňátek? Hele svému kvokání na totemu těžko dodáš příchuť vyšší ušlechtilosti jenom tím, že za každou cenu žvaníš a ještě se retardovaně honosíš iluzorním řádem povolané vesmírné kněžky. Protože nakonec jen osočivě a moralisticky kdákáš. To už je fakt lepší držet kušnu, jenže někde se vykdákat musíš.

Nejde ani o to,že tě baví bojovat s temnotou z vyšších dimenzí. Jsi prostě osamělá a potřebuješ s někým hovořit. I za tuhle cenu. Navíc ze sebe ráda děláš oběť. Sexuálně obtěžovaná chudinka a hrdinná vůdkyně ženského odporu proti sexistické zvůli.

Teď už jen chybí vymyslet si sexuálního obtěžovatele. Julda támhle vedle uveřejnil kreslené piční schéma. Co říkáš? Jdi do toho!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter