Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Horké noci
Andulka (Občasný) - 2.4.2004 > vetsina z nas, ma svoje misto, kam radi chodi....tady je hezkej zvyk, ze kdyz nekdo zemre, rodina na tom miste postavi lavicku in memoriam..:-)
U příspěvku:Očekávání
Andulka (Občasný) - 30.3.2004 >
U příspěvku:.: BOCHNÍK :.
Andulka (Občasný) - 30.3.2004 > Me se to taky nelibi...
U příspěvku:Bytotřes
Andulka (Občasný) - 30.3.2004 > lze to pochopit tak, ze na muze ceka v loznici zena a muz ma hlad?.....:-))))
U příspěvku:Let
Andulka (Občasný) - 30.3.2004 > -tvoje povidka mi sevrela zaludek. Litam velmi nerada. Za dva mesice mam letet znova.
U příspěvku:Překvapený zásuvky (made-in-USA)
Andulka (Občasný) - 30.3.2004 > -nejdriv na to koukam jako blazen....zasuvka, no a co...:-)))
U příspěvku:letní Šumava
Andulka (Občasný) - 27.3.2004 >
U příspěvku:podzim
Andulka (Občasný) - 27.3.2004 >
U příspěvku:Peřiny
Andulka (Občasný) - 27.3.2004 > to je uplna pohlednice....navic miluji perinu, tu svoji, klidne bych pod ni mohla ztravit cely den...:-))
U příspěvku:Váhavá
Andulka (Občasný) - 27.3.2004 > takove hrave, takove trosku smutne....rozhodne velmi prijemne..:-)
U příspěvku:víceméně stejní
Andulka (Občasný) - 27.3.2004 > napsany je to profesionalne, skvele.....Mame se vsichni od tebe dost co ucit..:-) Ja osobne s tim sem mela dneska problemy a to konkretne takove, ze v Cine neziju a kam se podivam samy John Cu a William Woo a Henry Lo, na plaze mame banku a na bance napsany MLUVIME ANGLICKY, coz neni vtip, nebydlim v cinske oblasti, cinstina(mandarin) je treti nejpouzivanejsi jazyk v kanade..... a tak nejak me to dneska dostalo protoze rozumim o cem pises, jako to soukromi a plivani...a ja rikam, zlati lidi z Hong KOngu...:-)
U příspěvku:živý terč
Andulka (Občasný) - 27.3.2004 > uklidnujici to tedy nevim, se sipem v zadech....ale pro me to bylo prijemny cteni...i kdyz si rozumumim, ze si protirecim protoze taky na sipu v zadech nic prijemnyho nemuze byt...:-)))
U příspěvku:Boj na život a na smrt
Andulka (Občasný) - 27.3.2004 > Ty mas stesti, ze mas kluka...Kdyz byl ten muj maly a hral si takhle s indianama a vojakama a Batmanama a Spidermanama...a ...a....a ja si hrala s nim, desne me to nebavilo...a tak mi dovolil, ze si muzu koupit Barbie a ja budu jako Barbie a on bude ten indian ci batman...:-)))
U příspěvku:Možné zápisy 2
Andulka (Občasný) - 26.3.2004 > prijemne pocteni...jen me tam rusily ty ruzny druhy pisma, ja vim, ze si to chtel odlisit, ale podle me to neni treba....rada jsem si precetla
U příspěvku:Zpověď čerstvého třicátníka
Andulka (Občasný) - 26.3.2004 > Ale jdi ty...:-) Podle me je stredni vek nekde kolem 50 a to je jeste moooc daleko...:-)))) Ve dvaceti ses jeste pubertak , ve 30 mlady muz...Jsou to bajecna leta...porad vypadame skvele, jsme o neco moudrejsi a porad se ucime...Mame uz nejake penize, muzeme si dovolit nejaky ten luxus na rozmazlovani, a je cas plnit si nase sny hned ted...protoze uz vime, ze je netreba je odkladat...:-). A tak hlavu vzhuru, nadechni se, vystrc prsa, zastrc brisko....a usmivej se na svet, protoze je tu tak krasne....a zivot je krasny....
U příspěvku:O záhrobí
Andulka (Občasný) - 24.3.2004 > Lei, me se to moc libilo...mam rada moudre veci...
U příspěvku:Velký bratr tě vidí
Andulka (Občasný) - 23.3.2004 > je to takove obsahove ploche, jak nekdo rekl prede mnou....chybi tomu napad...navic lidi, kteri dneska zijou bez tv pribyva, coz je moc fajn, protoze tv je jenom vymylani mozku...:-)
U příspěvku:les pri jizde autem
Andulka (Občasný) - 23.3.2004 >
U příspěvku:Co bychom si daly, kdybychom si nedaly
Andulka (Občasný) - 14.3.2004 >
U příspěvku:Zase jedna jarní ...
Andulka (Občasný) - 12.3.2004 >
U příspěvku:Počátek
Andulka (Občasný) - 12.3.2004 >
U příspěvku:Úsvit
Andulka (Občasný) - 10.3.2004 > - bylo by zajimave, to videt v originale..jak je to velky, jake barvy pouzivas...:-)
U příspěvku:LUCERNA
Andulka (Občasný) - 10.3.2004 >
U příspěvku:overlight
Andulka (Občasný) - 10.3.2004 >
U příspěvku:Líná huba holý neštěstí :oD
Andulka (Občasný) - 10.3.2004 > :-)))
U příspěvku:Poslední samuraj
Andulka (Občasný) - 10.3.2004 > Me v tom filmu prisel Tom Cruise vedle dvou hlavnich japonskych hercu jako herec druhe kategorie...:-). Fascinovala me nadherna priroda Noveho Zelandu. Podle hlavni myslenka filmu byla o tom, jak barbarska kultura z Evropy, prevalcovala Ameriku a pak pak dalsi kultury. Ze Evropa byla technicky mnohem dale, ale lidsky zustali jen barbari a potlacili ostatni....podle me to byl prumerny film, ale doporucila bych ho vzhlednout.
U příspěvku:Rudá planeta
Andulka (Občasný) - 9.3.2004 >
U příspěvku:Já, dítě a hašiš
Andulka (Občasný) - 9.3.2004 > -mel si ji rict pravdu...ze ta kulicka je svinstvo a splachnout ji do zachodu!
U příspěvku:obrázek 3
Andulka (Občasný) - 9.3.2004 >
U příspěvku:jizva
Andulka (Občasný) - 9.3.2004 > fajn..:-)
U příspěvku:Ajka #3
Andulka (Občasný) - 9.3.2004 > hm..me se na tom nelibi,ze ten oblicej je v levem hornim rohu..ze skoro pul fotky zabira cerny svetr..:-)
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter