Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Love Hurts
Shadow (Občasný) - 11.5.2002 > Sou tam hezký obry,ale v některým se to dost přehání,nevim,no.No a nepřipravené panny?Láska je bolí? Víš,někdy tam ta láska ani není a nestejně to bolí jako prase....
U příspěvku:ještě
Shadow (Občasný) - 11.5.2002 > Je to krásný,nikdy sem to tvoje básně nepochopila ale tahle je podle mýho taková jiná.Hezká a čistá - tak nějak mi to připadá...
U příspěvku:Dejte mi pokoj
Shadow (Občasný) - 11.5.2002 > No přinde mi to takový zajímavý.Na první rýmovanou to dost ujde
U příspěvku:Zhulenej JEŽÍŠ
Shadow (Občasný) - 7.5.2002 > Já nevim když se tak zamysli složitý je úplně všechno-pokud se zamyslíš....A teď k tomu názvu:Každej má svůj názor ,jestli si ho takhle představuješ není to trestný.Jenomže to pohoršuje(a ty ani nevíš jak moc!) věřící.Ničíš tím představu o bohu jako o bohu.Pro ně je Ježíš jen to nejlepší a bez chyb.Mohlo se to menovat jinak ale neva mě se to líbí ale musím si odmyslet ten název...
U příspěvku:Kaleidoscopic mind (Moby)
Shadow (Občasný) - 7.5.2002 > mě by se to víc líbilo bez těch nůžek...
U příspěvku:Květiny jak je neznáte 19.
Shadow (Občasný) - 27.4.2002 > No,barvy tam jsou použitý hezky,ale jinak nic moc.
U příspěvku:Dlaně
Shadow (Občasný) - 27.4.2002 > souhlas s Martinem,ale tahle se podle mýho dost liší od těch předchozích básní co sem četla.Asi to není až tak moc ono.
U příspěvku:Noc
Shadow (Občasný) - 27.4.2002 > Všechna slova už jsou známí,jde jen o to jak je člověk použije a taky o to,jak se cítí.Tohle byla dost velká bolest,a ať už je to známí jak chce,pokaždé ty stejný slova mají jinej význam.A poznámka:nevím,kde Martin vzal ty podmínky,o těch tam není ani slovo...
U příspěvku:Kapky
Shadow (Občasný) - 27.4.2002 > Čistá pravda
U příspěvku:Celá mu patříš
Shadow (Občasný) - 23.4.2002 > Jo každej má dvě strany,i ty (jasně to dáváš najevo) i já,prostě všichni.no a ty chyby?Jako třeba kříš?Mě to přinde hrozně srandovní i když tohle vo srandě vůbec není.Dneska mi není nejlíp a tak ti děkuju jak za tuhle práci tak i za kříše...
U příspěvku:Nezapomeň
Shadow (Občasný) - 23.4.2002 > Je to moc hezky upřímný.škoda že se tak nechovaj všickni:o)
U příspěvku:Pláč
Shadow (Občasný) - 23.4.2002 > glasgow> Nemáš pravdu.Pomůže ti to tak na 5 možná 10 minut - nic víc.Je to k ničemu.Básničká je krásná
U příspěvku:Anděl
Shadow (Občasný) - 20.4.2002 > Nacpat do nosu tak trochu ničí tu báseň,ale jinak pěkný.Nejvíc to,že se před náma snaží skrýt...asi máš pravdu...
U příspěvku:Pro ostatní
Shadow (Občasný) - 20.4.2002 > Moc hezký,taková ukázka o složitosti a zároveň lehkosti pochopení života.(PS:Vážně ti lidi tak moc ubližovali(ubližují???),doufám,že to byl jen takovej chvilkovej pocit...)
U příspěvku:Oberon
Shadow (Občasný) - 20.4.2002 > Jenom takovej dodatek:Ty vobrázky ke kolekci DOTEKY VESMÍRU sou fakt krásný(promiň že vyjadřuju svůj názor i když sem ti slíbila že už nikdy nebudu.Jen se mi prostě líbí ty vobrázky,promiň)
U příspěvku:Tma
Shadow (Občasný) - 3.4.2002 > No je taková začátečnická,ale něco to do krásy má.Ty chyby mě nějak neberou,jelikož je ani nemůžu najít a sama je dělám:)))).Jen-prosím-doufám že ses tý temnotě nepodřídila.Znám takový pocity.Jen to prostě nevzdát...
U příspěvku:Přiotrávená (Básník)
Shadow (Občasný) - 1.4.2002 > Krásný,má to všechno co to má mít:))
U příspěvku:Velká pointická báseň
Shadow (Občasný) - 1.4.2002 > Já nevím,tak máš ji rád?Jestli jo tak proč píšeš že ne?Já to nechápu
U příspěvku:Charles Bukowski
Shadow (Občasný) - 1.4.2002 > Je to hezky napsaný,ale víš opravdu že takovej byl?To CHCI ŽÍT zní krásně...
U příspěvku:Miranda
Shadow (Občasný) - 1.4.2002 > KÁMOŠKU?TVOU?Hm,tak to se mám,vopravdu...Tak teď ti něco řeknu já:nepotřebuju,abys mi věřil,ale já nelžu a známkuju podle toho jak se mi co líbí.Jenomže vysvětluj to tobě!A ať už si mě naštval(což jakože ne),tak se mi od tebe zatim líbílo všechno.Maj sice chyby ale ne takový abych dala dvojku.Ale jak už sem napsala...
U příspěvku:Miranda
Shadow (Občasný) - 31.3.2002 > Jestli si tohle myslíš tak pak promiň,UŽ V ŽIVOTĚ ČÍST TVÝ PŘÍSPĚVKY NATOŽ JE ZNÁMKOVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mimochodem nenávidím zvyky ale jak myslíš!!!!!!
U příspěvku:Miranda
Shadow (Občasný) - 30.3.2002 > Je to krásný...Toho Sebeasta vůbec neposlouchej,v jiným a dost hezkým příspěvku napsal že poezii nepíše a myslím že ji ani nechápe.Je to tvrďas no....Miranda,už ten název je pěknej:o)
U příspěvku:Timšel
Shadow (Občasný) - 30.3.2002 > Je to nádherný,ale myslím,že kdybys to dokončilo ztratí to svůj půvab.Takhle je to krásný
U příspěvku:+1 haiku
Shadow (Občasný) - 29.3.2002 > Vůbec to nechápu ale prostě se mi to líbí:o)
U příspěvku:Cesta má
Shadow (Občasný) - 29.3.2002 > Přesně tahle myšlenka mi v poslední době sedí v hlavě:o)
U příspěvku:Den
Shadow (Občasný) - 29.3.2002 > Mě to přinde takový hezký.Něco to má něc tomu chybí a to ...chtějí zpět do země stínů...to má svý kouzlo...Stíny mě vždycky dost braly:o)
U příspěvku:Den pro mou lásku
Shadow (Občasný) - 29.3.2002 > Matěj> No,je vidět že mě máš móóc rád:) - né že bych si fandila:)....Díky Matěji
U příspěvku:Timšel
Shadow (Občasný) - 29.3.2002 > Pořád tak nádherný jako ta druhá část.Ty máš vážně talent:))
U příspěvku:Kolobezka
Shadow (Občasný) - 29.3.2002 > Tak tohle je vážně ta nejkrutější stránka života....Není to blbost,je to taková realita
U příspěvku:Timšel
Shadow (Občasný) - 29.3.2002 >
U příspěvku:Timšel
Shadow (Občasný) - 29.3.2002 > To je nádhera...Nemůžu to ani vyjádřit slovama...Napsal si něco tak nádhernýho.........
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter