Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zhasínání
Shadow (Občasný) - 14.10.2005 > výborné,mám z toho hezké smíšené pocity
U příspěvku:Zpěv
Shadow (Občasný) - 4.9.2005 >
U příspěvku:Kocour
Shadow (Občasný) - 31.8.2005 > jisté fráze se mi tam nehodí
U příspěvku:Rok samoty
Shadow (Občasný) - 31.8.2005 > na mě velmi krátké,ne nepochopitelné ale dává to málo..
U příspěvku:kousek zpátky
Shadow (Občasný) - 31.8.2005 > pro mě to má obrovskej význam.Je to hezké a zvláštní jiné než ostatní práce...
U příspěvku:Schoulená
Shadow (Občasný) - 19.11.2002 > Díky všem... Sem ráda že se mi tady podařilo dokonale vyjádřit pocit,jak z jedinečnosti zůstane jedno velký nic....
U příspěvku:Síla osudu
Shadow (Občasný) - 17.11.2002 > krásny
U příspěvku:Dobroty.
Shadow (Občasný) - 17.11.2002 > Je to hezký i když ten konec nějak nesouhlasí se začátkem
U příspěvku:Nechám tě jít
Shadow (Občasný) - 17.11.2002 > Nechám tě jít... Je to takový divný.Jako hezký to je ale nějak tomu chybí konec.Prostě je s toho vidět že si prohrál ale málo si to vyjádřil
U příspěvku:Vypitej svět
Shadow (Občasný) - 29.9.2002 > DeadKennedys> Promiň ale není to dojemný.Je to život a TEN je dojemnej.Proto se dojemnost už teď a všude ztrácí...
U příspěvku:Vypitej svět
Shadow (Občasný) - 29.9.2002 > stefan> dá se to tak říct.Já bych asi takhle(spíš určitě) ubližovat nedokázala.Díky že se líbí..
U příspěvku:Nezájem
Shadow (Občasný) - 24.7.2002 > Ale dobrý blbosti
U příspěvku:Detaily v celku
Shadow (Občasný) - 23.6.2002 > Nebudu tohle známkovat z jednoho důvodu:K SMRTI NENÁVIDÍM SLOVO KÝČ a právě tohle tuhle práci kazí....Ta poslední sloka je moc hezká...
U příspěvku:Zpověď
Shadow (Občasný) - 23.6.2002 > Souhlas s kostkama,není to kýč........je to fakt......?....a to JE umění...
U příspěvku:Večírek u konce
Shadow (Občasný) - 23.6.2002 > Ta druhá to zas tak moc nepokazila,akorát to blues no.Není to ale v žádným případě klišé...
U příspěvku:6. pád o kom? o čem?
Shadow (Občasný) - 23.6.2002 > Tohle je úplně první kterou si napsala né?Jako takhle je hezká ale nějak mi to nesedí na tvůj věk...
U příspěvku:Tichá balada Tichá balada Tichá balada Tichá balada
Shadow (Občasný) - 23.6.2002 > Počkej,takže tohle jsi psala ty?Jako je to hezký a vážně balada,jen-to fakt ty?...
U příspěvku:póly
Shadow (Občasný) - 23.6.2002 > Pod mejma taky:).Krásný,hlavně to hovory o zítřku obaly bez vnitřku.....
U příspěvku:Milost
Shadow (Občasný) - 22.6.2002 > No Milost,to je něco co ani není.to o čem je život.Tak to je.Sem i nejsem věřící a nevim jak ty,ale NIKDO by se neměl spolíhat,že ti odpustí-dá milost něco co nevídíš.Ale píšeš že ho máš rád,potože je slaboch?Vážně?Tys s ním mluvil?
U příspěvku:Chodník
Shadow (Občasný) - 10.6.2002 > Zlobim,nezlobim - v tomhle světě je to už přec jedno.Já sem se ani nezlobila,to já ani neumim:).Jo a ráda někoho překvapuju.....Jíííírkóóóó...
U příspěvku:Odchod
Shadow (Občasný) - 9.6.2002 > Mám stejnej názor jako ti dva.Zní to jako dopis plnej bolesti a připadá mi špatný tohle hodnotit.Né že bych to napsala jinak,naopak,ja to hezký...
U příspěvku:Jarní kapka
Shadow (Občasný) - 9.6.2002 > Čtu to asi po desátý a furt nevim co a jak na to říct.Je krásný stát se na chvilku kapkou....To je asi tak všechno co mě k tomu napadá.Vymyslela si to tak zajímavě že o tom budu do smrti přemejšlet:)...
U příspěvku:Chodník
Shadow (Občasný) - 9.6.2002 > Mě se to taky moc líbí,akorát tomu chybí jakoby konec.e tam hrozně moc otázek a ani jedna odpoveď.No i když - ty se vlastně jako té dívky ptáš,těžko ti může odpovědět...Takže je tím ta báseň vlastně krásná,Jirko...
U příspěvku:Noc
Shadow (Občasný) - 9.6.2002 >
U příspěvku:Černý anděl (kamenná játra)
Shadow (Občasný) - 4.6.2002 >
U příspěvku:Zhulenej JEŽÍŠ
Shadow (Občasný) - 21.5.2002 > nohome> V žádným případě si mě neurazil.Mě jen tak došlo že ti věřící,ať je to kdo chce tak je to asi nějak pohorší nebo nevim.já osobně sem takovej neutrál na co si nechytnu to nevim a ne že nevěřim.Ale máš pravdu:ve zpovědnici jim možná odpustěj ale tady de o to co odpustěj a proč.Odpouštět by měli ti lidi,kterým ti věřící něco způsobili.Ale myslím že je to celkem jedno.Věřící a nevěřící si asi budou dost těžko rozumnět tak nebuď smutnej nebo dokonce naštvanej....Chtěli věřit,tak ať věřej.Jestli to bude chyba budem doufat(nebo budu doufat)ať jim to dojde včas.Né že by víra byla chyba,ale spolíhat se na někoho kterej už je vlastně mrtvej je o proti zdravímu rozumu,ale ať.Voni ti věřící to asi chápou úplně jinak,no....Podle mě za to samotnej Ježíš nemůže,byl takovej jakej byl a choval se tak jak se sám chovat chtěl.to lidi z něj udělali BOHA,takže ZHULENEJ JEŽÍŠ to je takový ukřivdění mrtvýmu.ale vím žes to tak nemyslel(doufám)...
U příspěvku:Cyberpunk
Shadow (Občasný) - 14.5.2002 > To je skvělý,připadá mi to takový kosmický
U příspěvku:Šmik
Shadow (Občasný) - 14.5.2002 > Je v tom všechno co tam má bejt.Připadá mi nádherný,když někomu(něčemu)děkuješ za někoho.Jinak:vážně,ještě že dál vidíš...
U příspěvku:LORETA
Shadow (Občasný) - 11.5.2002 > Škoda,čeština ji totálně zničila.ale když se zamyslím nad tím obsahem tak je to fakt upřímný a hezký.Jen ta čeština,no
U příspěvku:Poraženecká
Shadow (Občasný) - 11.5.2002 > První dvě sloky sou hezký(až na to,že MY v tom máme taky svůj díl),ale zbytek to kazí
U příspěvku:Love Hurts
Shadow (Občasný) - 11.5.2002 > Sou tam hezký obry,ale v některým se to dost přehání,nevim,no.No a nepřipravené panny?Láska je bolí? Víš,někdy tam ta láska ani není a nestejně to bolí jako prase....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter