Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Myslibor
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1539x
Napsat zprávu

V podstatě, píšu příběhy ne pro jejich děj, ale pro vyjádření prostoru, ve kterém se děj děje. Pro mě je vždy nejdůležitější popis okolí a detailů a navození dojmu a nálady z prostředí. Příběh je druhotný. Každý člověk vnímá plně krásu života a prostředí, ikdyž se o tom nikdy nezmiňuje nebo to rovnou ignoruje. Za to naopak, člověk vyjadřuje pouze a hlavně svou hrubost lidské bytosti tím, že ignoruje pohrdavě životní prostor, do kterého zasazuje negativitu svého chování. To je ten divný kontrast v mých povídkách. Čas od času se mi nahromadí moc témat a tak je pospojují dokupy v povídku. Ve zkratce dám jen pár hesel o sobě: dítě Slovankého rodu, Příroda, Duchovní a Materiální harmonie, sibiř, japonsko, výtvarné cítění, mnohojazyků a kultur, cestovatel. Životní motto: Když se člověk zastaví, zemře.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Záhrobní
Myslibor (Občasný) - 22.3.2019 > illa> haha... po 6 letech to čtu znovu a vysvětlení "tě" je jednoduché, prostě jsem potřeboval "tebe" zkrátit.
U příspěvku:Záhrobní
Myslibor (Občasný) - 11.12.2014 > illa> čemu sa ďyviš děvucho, vaša češčyna možna ma jakesy pravidla, ale moja rodna řeč ma yne. tož jak sem to napsal, tak to prostě je. ni?
U příspěvku:Parodie na Genesis
Myslibor (Občasný) - 4.12.2013 > Myslibor> Proč jsou dějiny Slovanů vymazány z "oficialně známých" dějin? Proč jen Slovanů? Ostatní národy a kmeny jsou stále probírány v médiích a dokumentech. Proč Slovani, kteří obývají evropu a třetinu sibiře, a jejich kultura jsou neznámé? Kdo měl/má zájem na tom, aby Slovanské dějiny zmizeli z paměti, a přitom kelty a vikingy a mladčí řeky a ještě mladčí římany(italiky) musíme opěvovat?
U příspěvku:Parodie na Genesis
Myslibor (Občasný) - 4.12.2013 > fernet> poezie je legrace, ale když dnes v době demokracie a svobody slova, řekneš něco po pravdě, tak jsi za to potrestán, otázka je proč? Hus taky byl upálen když řekl pravdu a ti další zkončili stejně na hranici. Proč? Dnes je to stejné, Lže se 24hodin denně a nikdo to neřeší a vydělávaj na tom moc peněz, Proč? to je záhada. Záhada pro toho kdo nechce vědět moc. Když víš víc moc, musíš být odstraněn. Kým a proč? Kdo to určuje? Ti co se chlubí Pyramidou ve znaku a vzívaj Lucifera?
U příspěvku:Obraz 1.-Procházka městem
Myslibor (Občasný) - 18.3.2013 > Další pubertální dílo, které bylo šeptáno do ucha mého zesnulého psa.
U příspěvku:Bar U mrtvé coury
Myslibor (Občasný) - 12.3.2013 > House of 1000 corpses jako předloha. Mám pravdu? Nenávidím zkažený potraty jako je R.Zombie. Leč příběh je na výbornou, pokud čtenář na to má žalůdek.
U příspěvku:Krapet štěstí
Myslibor (Občasný) - 11.3.2013 > Takové věci šli psát jen ve dvaceti. Dnes by to už nevzniklo.
U příspěvku:Krapet štěstí
Myslibor (Občasný) - 11.3.2013 > Světlonoška> Pravopis? :D tohle je už prohnané Wordem s korekturou. a fakt nehodlám platit 5000kč za odbornou korekturu za každý příspěvěk.
U příspěvku:Krapet štěstí
Myslibor (Občasný) - 9.3.2013 > lada34> Dík, tohle jsem napsal v pubertě. byl to pokus napsat povídku s použitím slov se záporným významem.
U příspěvku:Malování bytu
Myslibor (Občasný) - 9.3.2013 > hustýýý... primalex na ex :D
U příspěvku:Průměrnost.
Myslibor (Občasný) - 9.3.2013 > hustýýý...
U příspěvku:Jedno obyčejné odpoledne
Myslibor (Občasný) - 9.3.2013 > Kámoš si tu svou drahou polovičku taky vodí občas na vodítku. Náramně to oba baví.
U příspěvku:Vlákna
Myslibor (Občasný) - 9.3.2013 > omlouvám se, nějak jsem to klikl blbě. Dobrá povídka. ikyž já to neberu jen jako povídku, ale děj co se klidně stane ve skutečnosti, jen protáhnutý lehce fantazii. Znáš japonský film Loutky ? přesně jako tvůj příběh.
U příspěvku:5978, 2971, 2218, 1596, 426, 103, 1?
Myslibor (Občasný) - 7.3.2013 > Přesně takové povídky a filmy tohoto typu jsou varováním a proroctvím o budoucnosti, pokud se lidstvo nechá zlákat virtualním světěm. Zatím tam směřujeme. Naši Otrokáři nás pomalu generaci za generaci víc a víc přikovávají k IT technologii a virtualnímu světu, kterému Otrokáři určují svá pravidla. Mylí čtenáři, vás neděsí ta představa, že my sami po několika desítchách let nebo několika reinkarnačních životech, se jednou narodíte do kybernetické doby, kdy veškeré vzpomínky a záznamy o nynější době a té předešlé budou vymazané, nedostupné? Toho se už jednou stalo a není to tak dávno, pouze 15století uběhlo od okamžiku kdy dějiny a duchovní moudrost slovanů v evropě a na sibiři byly vymazány.
U příspěvku:Vlákna
Myslibor (Občasný) - 7.3.2013 >
U příspěvku:EXISTENCE VE VESMÍRU NEDÁVÁ SMYSL
Myslibor (Občasný) - 21.2.2013 > HAHAHA - výborná povídka jak od Nicka Cava Uzřela Oslice Anděla. Nahromažděné zlo a svinstvo z amerických filmů, které nám vymejvá mozky, aby jsme si nemysleli, že život má hodnotu a dá se prožít krásně a plnohodnotně na duchovní úrovi, kterou kř.církev opětovně se snaží zničit. Když se člověk rozhodne vypadnout z tohoto světa a ze svého těla, tak at to udělá. Je to jeho rozhodnutí.
U příspěvku:už už se viděl na hřbitově
Myslibor (Občasný) - 19.2.2013 > Zřízenec si oddechl: "dobrá práce". Na rozptylové loučce už stejně nebylo místo pro další nechtěný popel. Občas když tak posedává ve skladu a dává si smotnutého Tarase bulbu, kouká na polici a necítí ani žal ani radost. Plechovky od různých zavařenin a fazul' s trienčanskou klobásou chaoticky seřazených na policích připomínaly hudební noty. Ale zřízenec tomu nerozuměl. Měl rád temný hukot pece a s cigárkem a těmi plechovkami si tu připadal jako třeboňský vodník sedící na dně rybníka počítající hrníčky s dušičkami. Pamatoval jsi všechny, které nasypal do těch plechovek.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter