Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
František Vyrut
(muž)
Stálý
Na Totemu: 112479x
Napsat zprávu

Mám rád poezii i prózu, podle nálady, rozpoložení, mysli atd.,atd.,atd.,...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:„Jó, na hejno ptáků na nebesky vysoké klenbě modré oblohy se s rostoucím věkem stále více dívám spíše jen jako na estetickou záležitost, …, než primárně jako na jen zrovna nedostupné žrádlo! “ Dvě kočky, a hejno .217,A4, n, .05 06 23, b t,,01.
František Vyrut (Stálý) - 11.6.2023 > Také obloha, vedle hlavního motivu, opět s mraky.
U příspěvku:9.
František Vyrut (Stálý) - 11.6.2023 > Možná by se hodilo k Hrabalovi.
U příspěvku:Dva kluci. Role důch. 45, A4,n, .03 06 23.02.
František Vyrut (Stálý) - 11.6.2023 >
U příspěvku:1. díl románu - pokr.
František Vyrut (Stálý) - 10.6.2023 > Zeanddrich E.> Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:1. díl románu - pokr.
František Vyrut (Stálý) - 10.6.2023 > Zeanddrich E.> Děkuji a zdravím,...P.S. Při psaní pomáhaly m.mapy, tady bylo dobrodružství zase trochu jinak.
U příspěvku:Představa
František Vyrut (Stálý) - 10.6.2023 > Kvarteta mám rád, píšu je delší dobu, vypisování představy o kráse je dobrodružství - často neúměrně dlouhé, o to hezčí. Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Z chodníku na chodník
František Vyrut (Stálý) - 10.6.2023 > Zeanddrich E.> Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Půl slova
František Vyrut (Stálý) - 8.6.2023 > čtenář> Ahoj Markéto, děkuji za pozvání na sraz, předem se omlouvám za to, že se nebudu moci zúčastnit. Pozdravuj též ostatní. P.S. Při společném přípitku vzpomeňte taky na jednoho učitele, on na vás vzpomene na dálku plzeňským..., byly by možné nějaké fotky? Zdraví František Vyrut.
U příspěvku:Projížďka
František Vyrut (Stálý) - 8.6.2023 > Masala> Děkuji za povšimnutí a zdravím. Franta.
U příspěvku:Půl slova
František Vyrut (Stálý) - 7.6.2023 > Ano, byl - a zdravím. František Vyrut.
U příspěvku:Z chodníku na chodník
František Vyrut (Stálý) - 4.6.2023 > Asi by mě pozval na kobereček a vynadal.
U příspěvku:Z chodníku na chodník
František Vyrut (Stálý) - 4.6.2023 > Zeanddrich E.> Ahoj, ne, myslel jsem to jako způsob, nikoli se "s". Nápad s Boschem včetně hlasů je trochu zvláštní, ale myslím výstižný. Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Z chodníku na chodník
František Vyrut (Stálý) - 4.6.2023 > Zeanddrich E.> Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Z chodníku na chodník
František Vyrut (Stálý) - 4.6.2023 > Zeanddrich E.> Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Z chodníku na chodník
František Vyrut (Stálý) - 4.6.2023 > Zeanddrich E.> Dá se to tak interpretovat, tady jsem myslel na možnosti "pohledů" Smrti, jakousi nabídku. Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Půl slova
František Vyrut (Stálý) - 2.6.2023 > Tvá poznámka o čtení je velmi zajímavá. K druhé části - píšu, až na výjimky, vázaným veršem, ale taky netuším další autory. Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Vlny
František Vyrut (Stálý) - 2.6.2023 > Zeanddrich E.> Snažil jsem se přenést "češtinářské věci" do poezie.
U příspěvku:1. díl románu - pokr.
František Vyrut (Stálý) - 2.6.2023 > Až budeš mít více času, děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Hrabalova stena v Prahe 2
František Vyrut (Stálý) - 30.5.2023 >
U příspěvku:Hrabal na stene 1
František Vyrut (Stálý) - 30.5.2023 >
U příspěvku:Navrh kresby, 55f5.
František Vyrut (Stálý) - 27.5.2023 > Zvláště teď to má různé rozměry.
U příspěvku:Dom v Česku 1
František Vyrut (Stálý) - 27.5.2023 > Tak všední, až nevšední.
U příspěvku:Ad Pulec, verze s barvou
František Vyrut (Stálý) - 24.5.2023 > Tady to nějak blbne.
U příspěvku:Ad Pulec, verze s barvou
František Vyrut (Stálý) - 24.5.2023 > Líbí, včetně, jako u některých jiných, pozadí.
U příspěvku:Hazard o.THC..209, A4,n, 23 05 23,01.
František Vyrut (Stálý) - 24.5.2023 > Ano.
U příspěvku:1. díl románu - pokr.
František Vyrut (Stálý) - 21.5.2023 > Mister NS.> Asi, pokud si vzpomínám, jsem chtěl vyjádřit něco neurčitého. Děkuji, zdravím a přeji hezký den. Franta.
U příspěvku:Ad Family u Elektro. 01. zde
František Vyrut (Stálý) - 21.5.2023 > Až na závěr, ad nutnosti...
U příspěvku:1. díl románu, pokr.
František Vyrut (Stálý) - 15.5.2023 > Zeanddrich E.> Nedovedu toto objektivně posoudit, text jsem přepracovával, doplňoval plus myšlenkové mapy, jak jsem psal výše. Děkuji za poznámky a zdravím. Franta.
U příspěvku:I.DÍL ROMÁNU.
František Vyrut (Stálý) - 15.5.2023 > Zeanddrich E.> S jazyky /ruštinou/ jsem to psal bez nějakého zvláštního systému, děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Očekávání
František Vyrut (Stálý) - 15.5.2023 > Zeanddrich E.> "Osvěžení" by mělo spíše převažovat, ty dvě složky dáváš do rovnováhy, možná máš pravdu. Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:stairway to Heaven II
František Vyrut (Stálý) - 13.5.2023 > Jde z toho děs.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter