Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
kranad=fernet
(muž)
Občasný
Na Totemu: 18331x
Napsat zprávu

V transparentnosti buďme příkladem našim vrcholným politikům, jistě ta demokracie zazná změn směrem pozitivním. Hnilobnosti bylo dosti! A především VLASTNÍM příkladem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PPnT
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > Čau děcka! Já su tak rád, že vás mám. Hlavně Ian sa ně vyvédl (podařil, vydaril, pozn. překl.)

No ale prostě jsem zapomněl třeba na kinky, tuiku, Jášu (Jonáše), šedislava (kocour), na hardcore Jirku jsem nezapomněl, na takové lidi zapomenout nelze. Což je smutné.
U příspěvku:Pilátův dvoreček
kranad=fernet (Občasný) - 28.6.2014 > Veď nie je len Uran. Ale aj Ural.
U příspěvku:KALEIDOSKOK NEZNÁ ŠRAŇKY
kranad=fernet (Občasný) - 28.6.2014 > Až to, kurva, vyklopí, připijeme si a ať je to syn a Anto-nyn!

Anti-nyn.

i když já TEĎ spíš Ej! Si? Di, Si. (citoslovce, sloveso, sloveso, sloveso)
U příspěvku:Quijoti
kranad=fernet (Občasný) - 25.6.2014 > Jen krůček! Jo, tohle je cesta, jednota obsahu a formy. Dal bych ve srovnání s dalším Tvým 5.
U příspěvku:Lež na dvě slova
kranad=fernet (Občasný) - 25.6.2014 > No jo, no, sice postřeh, ale neobratně zpracovaný. I kdyby pravda, pak blíž těžkopádnému výkladu....
U příspěvku:buď mužem všemužným
kranad=fernet (Občasný) - 25.6.2014 > no vida, v současnosti by to dostalo třeba 4 bodíky.
U příspěvku:Dobrá smrt
kranad=fernet (Občasný) - 2.6.2014 > no ano, jak jsem říkal: pociťujiu rest. Excellent Dove je Arrabica, mám to jako skřivaní rondel, jen cizeluji některé verše. Zoufalost, s níž Totem míjí, mne nemate.
U příspěvku:velmi krátké vztahy
kranad=fernet (Občasný) - 2.6.2014 > martinova klasika. co se povedla.
U příspěvku:A potom se ze mě stane...
kranad=fernet (Občasný) - 8.5.2014 > Co je na tomhle nejsilnější, je, že stále cítím Tvůj region, jo, je to zajímavý. Jelikož jsem tam sloužil....no dobrá, jsou to duševní vesměs monology outsiderů, OK, strašně rád bych viděl celou kolekci, i když, vždyť víš, jaká kouzla by s tím udělali např. Hrabal s Wernischem (každý jinak), a to je to: šetři s tím!
U příspěvku:Óda na Ivetu
kranad=fernet (Občasný) - 8.5.2014 > ženy mají vždycky pravdu. Když lžou, zařídí, že o tom nevědí. Jsou to naše holky prostě. A bez duše ani ránu, naprosto.
U příspěvku:Rampa
kranad=fernet (Občasný) - 9.4.2014 > Fakt jo.
U příspěvku:Jestli
kranad=fernet (Občasný) - 9.4.2014 > ...schwarzschildův. Dobré.
U příspěvku:Maková hora
kranad=fernet (Občasný) - 9.4.2014 > Kink zase provokuje. Doprkvančinc! tady není nad čím přemýšlet, krásu každý pozná, mně protéká spánky čelním lalokem....mrazí.
U příspěvku:Jitřenka
kranad=fernet (Občasný) - 9.4.2014 > Doprkvančic! Škoda toho zaváhání v poslední sloce, Ty samotenství!
U příspěvku:Tanec v trávě
kranad=fernet (Občasný) - 9.4.2014 > No vitaj!!
Su rád, žes o sobě dal - jste dal o sobě - vědět.
U příspěvku:Pátek večer sobota ráno
kranad=fernet (Občasný) - 2.4.2014 > Hanako> Strašně dobře se to čte. Jenže já mám sklon brát holky doslova.....
U příspěvku:JUDr. co nebyl jen vydřiduchem
kranad=fernet (Občasný) - 2.4.2014 > mystikus> Vidíš, a sám mám v komentu chybu....
U příspěvku:DUBEN
kranad=fernet (Občasný) - 2.4.2014 > Za mne dobrý. Dost dobrý. Téma, forma, osobní zaujetí. Až na pár klišoidních blbostí.....jeden verš ale naopak stojí za vypíchnutí: "na vrcholu kříže lůza nemá moc", to je dokonce vrcholně křesťanská kontemplace, skutečně objevná věc hodná noční vigilie. Doufám, že to bereš jako poklonu.
(pokud tady bude nějaký nevhodný pohyb, vrátím se s právem ocenit i kvantitativně).
U příspěvku:Jako tenkrát
kranad=fernet (Občasný) - 2.4.2014 > Jára z Opičí hory> Na to sis odpověděl už sám. Vždyť víš jakou kázeň tato forma vyžaduje (rok mi to leželo rozdělané). A pak.....už jsem tu podotknul, že poezie není psychoanalýza. Ale lépe se toho zhostil Kódl Čapků v jedné z povídek z kterési kapsy (jak tam na základě právě metody volných asociací málem zavřeli nevinného člověka...)
U příspěvku:JUDr. co nebyl jen vydřiduchem
kranad=fernet (Občasný) - 2.4.2014 > mystikus> V poho. Vždycky mne napadne, že bych stejně ani moc nechtěl být příliš jako tito starověcí, byť vládci. Jenom velice velice velice přibližně, ale pokus o první právní kodex jsou jistě záslužné....
U příspěvku:Pátek večer sobota ráno
kranad=fernet (Občasný) - 2.4.2014 > Jsem naměko jak Petr Král. Specifický žánr, víš, "ale tu zelenou jsi do těch vlasů dávat neměl" (Dušan Holý)

je fakt, že i když mne próza zajímá, jsem schopen číst akorát takový rozměr (kecám, v papírové podobě je to jinak), takže to můžeš číslovat. Viz diskuze s Frantou o jeho pidiprózách bez pointy.

P.S: kolik máš těch blonďatých hlaviček?
U příspěvku:Do hnízda
kranad=fernet (Občasný) - 23.3.2014 >

abys věděl, jste teď tři do mariáše (buri, kink a Ty) a nebudu psát proč. Déčko za opozici dušičkaření.

U příspěvku:asi sázava
kranad=fernet (Občasný) - 23.3.2014 > anae> Panenko skákavá, vulgární, vžyť ta ženská z básně je na dně!! Nikoliv Sázavy. Si představ, že několik let (čtrnáct dní) děláš, že na něj čekáš a děláš, že na něj nečekáš, pak přinde....a nedopadne to. Nebo dopadne. Von totiž přinde a nevojede tě, ale řekne: "miluji tě, chci tě, pojď se MILOVAT" a tobě se naráz z ničeho nic zvedne kufr a nemáš žádné protilátky, je to jen na Sázavě, pod Ajfellem (nikoliv od felatio) bys to rozdýchala líp a napsala pravou kultivovanou, kterou my ženy máme zapotřebí, třeba "Má milá z Pařížské šlehačky". Pachuť zteplalého piva ochladíš pouze "vojeď mne, vole, naposledy, Stvořidlům tady tajou ledy". (při slově "tady" ukazuješ "tady")
U příspěvku:asi sázava
kranad=fernet (Občasný) - 23.3.2014 > Tak Tys to z Písmáku smázla...spíš cíťa, Aňčko, ne?
U příspěvku:R871 Rudolf Těšnohlídek
kranad=fernet (Občasný) - 23.3.2014 > Rozhodně příspěvek do diskuze. S kým, to neřeknu, třeba by se zlobila a to nechci. Vždycky je to monolog totiž- ale kdyby sis jednu dvě hříčky odpustil....anebo ne.
U příspěvku:Ryby,víly
kranad=fernet (Občasný) - 23.3.2014 > Oh! Nebál bych se víc pohrát si s tím....
U příspěvku:Krajinou
kranad=fernet (Občasný) - 23.3.2014 > Staří bobři se vracejí.
U příspěvku:kašovické modříny
kranad=fernet (Občasný) - 21.3.2014 > Na fotce jsou evidentně dva druhy dřevin.... Ten bizarnější není rozhodně prastarý, ale malebný jo... ...takže by to mohly být - a asi jsou - modříny a lemují je "zevnitř" mladší duby, z nichž je jeden vzadu zřetelně vidět.
U příspěvku:Pero
kranad=fernet (Občasný) - 21.3.2014 > zbytečné poslední dva verše. úplně to zabíjejí.
U příspěvku:Zemitá
kranad=fernet (Občasný) - 11.2.2014 > už už jsem do viděl s koulí, originální vidění jasné, ale poslední sloka....nepatří tam. To je jisté. A poslední dva verše už nejsou vůbec na nic.
U příspěvku:Vasile, ještě tu o Popelce
kranad=fernet (Občasný) - 11.2.2014 > ....ten název. Málo Biľaka.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter