Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
kranad=fernet
(muž)
Občasný
Na Totemu: 18331x
Napsat zprávu

V transparentnosti buďme příkladem našim vrcholným politikům, jistě ta demokracie zazná změn směrem pozitivním. Hnilobnosti bylo dosti! A především VLASTNÍM příkladem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Inspiration par Paris
kranad=fernet (Občasný) - 30.7.2015 > ....to fakt nedám....
(a pravděpodobně ani fyzicko-fyzikálně Paris. Nebo že by?)
U příspěvku:Únos Sabinek
kranad=fernet (Občasný) - 8.7.2015 > Dobře. Já bych prostě mramorové sochy neunášel....(a taky se mi zdá že mramor je směšný a praská pod masem)

P.S: slovenština mne rajcuje pořád, Sally.
U příspěvku:Na vycházce
kranad=fernet (Občasný) - 2.7.2015 > V beatnické poloze jsi o hodně silnější. Ale jinak je to dóóst Dobrý, to jo.
U příspěvku:Pohřební řeč
kranad=fernet (Občasný) - 2.7.2015 > Zasraný smartphone!
U příspěvku:Sud, dort a mince
kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > kink> Věř mi, že je to způsob obrany...tedáá, sorry, že je to představa určitýho způsobu obrany (na sud postavíš dort a doprostřed položíš minci. Pak jen čekáš na DaMloka, aby rozetnul uzel, protože si to pleteš...)
U příspěvku:Léčba pamětí
kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > Ty se jmenuješ určitě Sofia!
A dobře děláš.

(Hele, nebrblal tady už někdo, střelím od boku: Cit_i_zen? - že to mažeš po sobě až moc?)

A jen pro mne: jde o jakousi jinou verzi předchozí, s tím intervalem života (vezdejšího)?
U příspěvku:radostné přemítání
kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > změna?
U příspěvku:Kašmírová
kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > kranad=fernet> Jistěže to možný je; prostě jí trošku foukneš do huby.
U příspěvku:Kašmírová
kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > whispermoonlite> ty, kurva takovej ArchGabriel poézie, a nevšimne si, že to nejni technicky možné? Bejt zaklíněnej v číchsi rtech a cosi šeptnout?

P.S: Jestli "Berušky" s odkazem na The Smiths nebudou v dalších "Nejlepších...", tak celý projekt pozbývá věrohodnosti. Dost na tom, že 2014 byla....50 na 50.
U příspěvku:Transgender & lesbické čtení
kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > Ale sex je ouplně na howno....
U příspěvku:Bezděčně
kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > Bludná smyčka. Vlastně nekonečná smyčka. A to je poézije (Kainar).
U příspěvku:Líhám v tvém peří
kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > V současnosti seš kde?
U příspěvku:Sud, dort a mince
kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > Veronika Wallerová> Vidíš, to já se tě taky bojím (seversky drsná, samostatná žena s mnoha skalpy vovarlatovanejch...), ale zvědavost je silnější.
Skoro bych to ale spíš viděl na směr Smashing Pumpkins, než na Krista, ty mne naučili stupňovat přídavné jméno "plešatý" a propuknout v Vítězný ÚNOR: "Já jsem nejplešatější!!!" P.S: Hele, předvčírem jsem byl v Horních Měcholupech kvůli práci ve firmě Krtek (neke, fak!) a ta blondýna si ze mne utahovala! Kamoš z Opavska, co jsem ho zvěčnil v recenzi na Szczygiela - vtipem o slovní zásobě Moraváků - mi pak do telefonu propukl taky v řehot: "pyčo, šak viš, že nás nemaji rádi, přijede tam Moravák a hned má pulku jak ostatni." Sedm stovek v hajzlu, kuwa!
U příspěvku:Virtuální šmejdi
kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > Ahoj.
To je jasná próza. Což myslím pochvalně. Rap je taky próza. Ale podbarvení perkusemi tomu chybí, málokdo si to umí domyslet.
U příspěvku:Sud, dort a mince
kranad=fernet (Občasný) - 20.2.2015 > Myslíš kardinála? To by se mi zamlouvalo...
Jen bych se asi zasek na představě tý voběti Kristovy, na to jsem jaksi až příliš z Moravy, ale zasej néé natolik, abych nekapituloval před dobrým uměním.....

Tak jo, už tu ztrácím čas, měj se.
U příspěvku:Milostná nepopej kudlanky nábožné
kranad=fernet (Občasný) - 20.2.2015 > ...buď je rytmickej soulad, nebo ne....

(asis mi připomněla mylencz ze SASPI a PP, ta to takhle taky umí. Já tíhnu spíš momentálně k Nakladatelství PŠ)

Měj se (FB mne nějak neba...)
U příspěvku:Spasa Sveta II
kranad=fernet (Občasný) - 20.2.2015 > kde je teed.?
U příspěvku:Kovářova kobyla
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > skvělá!!
U příspěvku:–––
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > III.!
U příspěvku:György Petri: Úsměv
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > Naprosto.
Takže i když to nemá žádný význam, jak správně poznamenává, ačkoliv to žádný význam nemá, sám harcore Jirka, sto bodov.
Krása sice spočívá v chybě, hrubce, ale význam chyba kolikrát dostává až smrtí nebo její blízkostí. Tacoví jsme všiváci.
U příspěvku:PPnT
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > a kolik dělá 1 plus 1?
a postmoderní?
U příspěvku:Obraz
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > tento typ básniček mi obvykle uniká. s lehkostí sobě vlastní objevuje novou dimenzi...lehkosti.
U příspěvku:PPnT
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> no ale nevíte.
U příspěvku:PPnT
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> reaguj klidně jako joj nebo gój, mamlas nebo Pavlas, ať nemáš tolik práce, furt se přehlašovat. Ty tvoje tenze!
U příspěvku:PPnT
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> Hele, to se můžeš klidně posrat nebo roztrhnout, nic to neznamená, uváděj si klidně co chceš a kde chceš, nemá o žádnou relevanci, pokud jsi pochopil funkci Netu.
A aby bylo jasno o čem hovořím, když jde o "malost". Skutečně ne o "významu", ale o mentalitě. Nebuď v křeči, o tom je demokracie...

https://www.facebook.com/jirka.trefanec
U příspěvku:PPnT
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> To nemusíš. Od tebe to nic neznamená, ani osobně, ani objektivně. Nemám ti co promíjet, teď mi sloužíš jen jako médium k diskusi o amlit možnostech Sítě. Totem je v hajzlu, nekomunikuje (promiň, teď dávám přednost AC/DC na Beatu)
U příspěvku:PPnT
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> Jsem, co jsem. To samé, co ty. Ale psát umím líp.
U příspěvku:...ššš...
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > je to milé. Nicméně mne tíží spousta věcí, takže pořádná reakce formou příspěku. Až se zkulturním....po "ránu".
U příspěvku:černé kam
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > To se prostě může jmenovat naprosto jinak; palimsest.
U příspěvku:PPnT
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> Je mi líto, ale nemohu ti nijak pomoci. Málo lidí na světě dokáže si přes malost nedohlédnout na špičku nosu. Nějak se ale fatálně zpožďuješ.....
U příspěvku:PPnT
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > Čau děcka! Já su tak rád, že vás mám. Hlavně Ian sa ně vyvédl (podařil, vydaril, pozn. překl.)

No ale prostě jsem zapomněl třeba na kinky, tuiku, Jášu (Jonáše), šedislava (kocour), na hardcore Jirku jsem nezapomněl, na takové lidi zapomenout nelze. Což je smutné.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter