|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Míra si jednou povzdechl: lidi se mě dost naubližovali, posmívali se mně kvůli křivým zubům, že mám křivé nohy, když jsem šel v hospodě na WC, slyšel jsem: podívej na ty haksny, jako dráty do betonu. Na WC mně ukáply slzičky,..., také oblečení mi vytýkali, povídali, že taková košile a kalhoty se nosily za krále Klacka, boty jsou tak sešmajdané, jako kdybych chodil každý den do Prahy a nazpátek, ať si koupím na střídačku z výprodeje dva páry, značkovou obuv ať nenosím, tu nosí oni, ani v ní prý neumím chodit, ještě si zlámu hnáty.
Také říkali, ať si nemyslím na nějakou jó dívku podle své fantazie, že bychom vytvořili dobrou dvojku s Pidlookou Maruš, která je tak přemýšlivá, že se občas zastaví a své myšlenky sděluje nahlas psům, kočkám, jednou křikla na myšku, ať počká, že jede auto.
Nebo bych mohl vytvořit skvělý pár s Upejpavou Zdeničkou, která volá na kluky: dnes ještě ne, až zítra,..., obrátí se a uteče.
Také říkali, ať si dám cigáro, ale já nechci, v hospodě vypiji maximálně dvě piva, nemám moc peněz, podle nich mám peněz dost, prý ať zaplatím metr piv a dám rundu. Já se zvednu, odcházím do dáli a za sebou slyším, jak se mi posmívají.
Již mám vytvořený plán obrany, útoku, vzpoury. Potřebuji k tomu ale nějaké slušnější peníze. Tento týden dám plný tiket ve sportce, vyhraji nejlepší peníze, přikoupím také lepší los, možná dva, seberu výhry a postupně se ze mě stane kurva podrazácká.
|
|
|