Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
princezna_podruhé
(žena)
Občasný
Na Totemu: 1505x
Napsat zprávu

K dřívějšímu nicku "princezna" už neznám heslo a dřívější mail, kam by mohlo být odesláno, už taky nemám. Takže po letech jako "princezna_podruhé".

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jsou prý všude...
princezna_podruhé (Občasný) - 13.4.2010 > Věza> Děkuju
U příspěvku:Jak se jmenuje ten náš?
princezna_podruhé (Občasný) - 13.4.2010 > Nepřijde ti to špatný, až na styl vyprávění. Ok, děkuji
U příspěvku:Jak se jmenuje ten náš?
princezna_podruhé (Občasný) - 13.4.2010 > Gogin> ??? prosim?
U příspěvku:Jak se jmenuje ten náš?
princezna_podruhé (Občasný) - 13.4.2010 > Gogin> Ach jo... tak tady se hodnotí estetika. Četla jsem fejetony na tomhle portálu a lidi tam mají gramatické chyby, často nelogická spojení slov, chybí velká písmena i čárky a mnohdy to fejetony ani nejsou. Ale vůbec nikdo se jim o tom nezmiňuje. Kdežto mně se hodnotí grafika, ok.
U příspěvku:Jak se jmenuje ten náš?
princezna_podruhé (Občasný) - 13.4.2010 > Gogin> Děkuju, konečně se mi někdo vyjádřil. Grafikou myslíš tu kurzívu? Ta k fejetonům přece patří.
U příspěvku:Jak se jmenuje ten náš?
princezna_podruhé (Občasný) - 12.4.2010 > Quotidiana> Ok, nikde jsem se to nedočetla..
U příspěvku:Letíme
princezna_podruhé (Občasný) - 12.4.2010 > Ano, fejeton to není, i když trošku úprav především v závěru a mohl být...
U příspěvku:Přání pod psa
princezna_podruhé (Občasný) - 12.4.2010 > Mrzí mě, žes zůstala nepochopena, vždycky se najde nějaký šťoural, co ti to rozpitvá. Fejeton má být odlehčený a tenhle takový je. Líbí.
U příspěvku:Jak (ne)telefonovat
princezna_podruhé (Občasný) - 12.4.2010 > Montrealer> Děkuji
U příspěvku:medůza v belgické
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > neodvažuju se hádat, ale když jen píšeš a píšeš, publikuješ a publikuješ, tak to asi nemělo dlouhého trvání:)
U příspěvku:medůza v belgické
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > pak ty body dostáváš ze soucitu, lidem je tě líto, říkaj si: chudák nemocnej, on to nemyslí zle..:)
U příspěvku:malý kluci, anebo velcí hráči
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > slavekmiloslav> První? Tys ty mý předchozí poznámky snad nečetl?:)
U příspěvku:malý kluci, anebo velcí hráči
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > slavekmiloslav> První? Tys ty mý předchozí poznámky snad nečetl?:)
U příspěvku:malý kluci, anebo velcí hráči
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > slavekmiloslav> První? Tys ty mý předchozí poznámky snad nečetl?:)
U příspěvku:smutní naši kluci okem jezevce
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Ale no tak, nevěš hlavu. Můj život by tě nezaujal:)
U příspěvku:medůza v belgické
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > No tenhle pocit mám ale já z tebe! Chrlíš ze sebe jeden "fejeton" za druhym, jsi tu pomalu jedinej, kdo to tady zásobuje a přitom si s tím nedáš ani tu práci, aby sis opravil chyby.. Čteš to po sobě? A líbí? Lidi sem píšou i proto, aby měli zpětnou vazbu, jestli se to lidem líbí. A proč ty?
U příspěvku:Pavouk
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > to je pěkný:)
U příspěvku:zase o dizajnu
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Tak tohle jsem ani nedočetla. Téma mě nechytlo, styl jakym to podáváš, nezaujal, takže to bylo moc dlouhý. Důvod, proč ti to nikdo nehodnotí. Nevíme, zda jsme tak mimo, že nechápeme nebo zda jsi mimo ty. Tak to radši necháme být. Já ale ne, protože vím, jak to je:)
U příspěvku:medůza v belgické
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Víš proč ti to nikdo neohodnotil? Protože to nikoho nebaví číst. Abych si tedy nenechala poznámku od cesty... Četla jsem to jen kvůli tobě:) Máš tam nelogická spojení slov, např. Přidá i mazlivě ouško. Co to znamená "mazlivě ouško"? Dál: Ani ne tak hezká jako půvabná. Podle mě je to totéž, takže zbytečná slova. Chybí ti čárky v souvětích. Tvých nekonečných..
U příspěvku:smutní naši kluci okem jezevce
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Úvaha mezi fejetony. Ty padající gaťata tě nějak iritujou, co?:)Už jsem o nich něco četla od tebe. A výhrada: Když v minulém století, tak to nebyly ty samé holky. A ještě dotaz: Fakt chceš psát takovýhle zbytečný řádky? To si stačí pomyslet a jít dál, ne se s tim psát a ještě to publikovat. Jo, takhle kdyby se ti to povedlo rozvést a vyústit v nějakou vtipnou pointu, to by byla jiná...
U příspěvku:Náhoda
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Chěla jsem číst fejeton, ne román...
U příspěvku:malý kluci, anebo velcí hráči
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Tak jsem se tu trochu porozhlídla a jestli tě zajímá, kde můj vkus opravdu trpí, pak například tady. Ale je to zařazeno ve správné kategorii (blbůstky), a je tudíž moje chyba, že sem lezu - takže až na zbytečnost takovýho psaní a jestli tobě to dělá radost, blbni si:)
U příspěvku:Českej sen
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Pro Maxima Gali: Cos mu to tam dopsal za hovadiny? Obzvlášť poslední věta mi nějak nedává smysl, že bys byl takhle osobní, nevidím důvod.. Na to, kolik ti to muselo dát práce, je to celkem zbytečnej počin.
U příspěvku:černá tanečnice
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > To jsou otázky, já ho umim. Kdyby ne, netroufla bych si hodnotit jiný. Jak to tady lidi mnohdy dělaj. Fejeton si zapovídat nemusíš, ale musíš se smířit s tím, že ti do toho budu kecat:)
U příspěvku:mušle pánská
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Vím, že si děláš prdel, ale pravidla fejetonu by sis přečíst fakt mohl. A nepsat tak dlouhá souvětí. Máš jeden dobrý předpoklad pro jejich psaní - a to bez prdele - tu určitou a potřebnou vnímavost. A to je dobrej základ, nicméně nestačí. Třeba není tvoje parketa zrovna fejeton.
U příspěvku:radost z očekávání
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Tebe by měl někdo usměrnit, zahlcuješ kategorii fejetonů "nefejetonama" a kazíš tu lidem vkus - jinak si nedokážu vysvětlit těch 5 bodů, co sem tam obdržíš. Takže, buď se nauč psát fejetony anebo si to dávej jinam, navrhuju kategorii zpovědi, úvahy, pohádky...a nebo šuplík.
U příspěvku:jako andílek
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Tak ty přijímáš jen chválu? Tak si zruš, že máš zájem o kritiku, ty obzore. Já ti chtěla poradit.
U příspěvku:docela si znějistím
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > slavekmiloslav> Tvoje reakce vybízí k otázce, proč ty tady vůbec publikuješ. Prozradíš?
U příspěvku:černá tanečnice
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Asi to, že jsme kategorii fejetonů...
U příspěvku:Českej sen
princezna_podruhé (Občasný) - 10.4.2010 > Něco navíc tam možná není, ale fejeton to také není. Toť vše.
U příspěvku:jako andílek
princezna_podruhé (Občasný) - 10.4.2010 > No... koukám, že kritiky tvých fejetonů se ti nedostává... Napravím to:) To šlo rozvést!! Mohlo to bejt dobrý, kdybys ten program navíc nějak spojil s bytostí nadpozemskou - třeba že tam zrovna běžel tvůj oblíbený hokej nebo podobně... Ach jo!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter