Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
princezna_podruhé
(žena)
Občasný
Na Totemu: 1505x
Napsat zprávu

K dřívějšímu nicku "princezna" už neznám heslo a dřívější mail, kam by mohlo být odesláno, už taky nemám. Takže po letech jako "princezna_podruhé".

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Já chci klid!
princezna_podruhé (Občasný) - 13.4.2011 > Není co promíjet, naopak - co víc si přát? :) (než parádní doporučení;) )
U příspěvku:Já chci klid!
princezna_podruhé (Občasný) - 12.4.2011 > Děkuju, jsem ráda.
U příspěvku:Černá dáma
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2011 > Quotidiana> Děkuju. K tomu "čeření vod", šlo právě o tu autentičnost, bylo mi vytýkáno, že nevím, o čem píšu, že takhle deprese nevypadá atd. Já tyhle stavy prožila, vždycky píšu, co znám. A jak to cítím. Proto mám husí kůži z věty "povídka by fungovala." Nepotřebuju, aby moje povídka "fungovala", proto nevznikla. Nepíšu, aby se to hlavně líbilo. Ale aby to bylo hlavně takové, jaké to chci. Nemusí to "působit autenticky", nepíšu domácího lékaře. A nevidím důvod vyhýbat se apriori tématům, která se snažilo a snaží zpracovat řada dalších... Ani důvod psát monotematicky... A závěrem, mně přijde úplně navíc (minimálně) celá Tvá poslední věta, že Černá dáma byla v povídce "Černá dáma" úpně navíc...
U příspěvku:Černá dáma
princezna_podruhé (Občasný) - 20.3.2011 > Děkuju pěkně, to mě velice těší!
U příspěvku:Já chci klid!
princezna_podruhé (Občasný) - 16.3.2011 > Jistě, díky... jen aby mu nevrzala i postel, to by mi tak "scházelo" :)
U příspěvku:Já chci klid!
princezna_podruhé (Občasný) - 14.3.2011 > No tak ty bys mi v baráku ještě tak sházel... :)
U příspěvku:čekání na bio-rychlík
princezna_podruhé (Občasný) - 12.3.2011 > jedna z mála kreseb, co jsem tu zatím stačila zkouknout, kterou bych si doma pověsila... Na to, že slečna je zcela rozcapená, nepůsobí to sprostě, ani pornograficky, ani lacině... moc líbí - a to jsem na chlapy! :)
U příspěvku:Černá dáma
princezna_podruhé (Občasný) - 12.3.2011 > Touhle povídkou jsem zatím všude rozčeřila vody, tohle je překvapivě milý názor, ač máš výhrady :) Je zajímavé sledovat širokou škálu reakcí čtenářů :) A děkuju!
U příspěvku:Žena má vždycky pravdu
princezna_podruhé (Občasný) - 11.3.2011 > A proč tady rozebírat jeho vůli? :)
U příspěvku:Nádražní
princezna_podruhé (Občasný) - 6.7.2010 > Mně se líbí právě ten dialog, ostatní jsem jenom prolítla, až dialog mě zaujal. Nevidím na tom nic neoriginálního, já nic takového nečetla. Jádro příběhu se mi prostě moc líbí, škoda tý slupky kolem, možná by stálo za to, ji sloupat...
U příspěvku:zmáčkni knoflík
princezna_podruhé (Občasný) - 6.7.2010 > Ehm...jeden z mých starších fejetonů se jmenuje Zmáčkni tlačítko... A ještě jednu poznámku, měl by ses aspoň naučit psát bez chyb. Aspoň...
U příspěvku:Zákon schválnosti
princezna_podruhé (Občasný) - 5.7.2010 > Quotidiana> Tak začíná každý můj fejeton, je to v podstatě podtitulek. Zároveň taková poznávací značka...
U příspěvku:Zákon schválnosti
princezna_podruhé (Občasný) - 5.7.2010 > Quotidiana> Tak začíná každý můj fejeton, je to v podstatě podtitulek. Zároveň taková poznávací značka...
U příspěvku:Zákon schválnosti
princezna_podruhé (Občasný) - 5.7.2010 > Quotidiana> Tak začíná každý můj fejeton, je to v podstatě podtitulek. Zároveň taková poznávací značka...
U příspěvku:Zákon schválnosti
princezna_podruhé (Občasný) - 26.4.2010 > Petr Pivař> Děkuju, jsem ráda :)
U příspěvku:Zákon schválnosti
princezna_podruhé (Občasný) - 26.4.2010 > Petr Pivař> Děkuju, jsem ráda :)
U příspěvku:Člověk míní...
princezna_podruhé (Občasný) - 22.4.2010 > čtenář> Děkuju. Ale jak jako já? Snad hrdinka mých fejetonů, ne?:)
U příspěvku:Žena má vždycky pravdu
princezna_podruhé (Občasný) - 19.4.2010 > čtenář> jíst se má, když dá žena večeři na stůl, milý čtenáři:)
U příspěvku:Žena má vždycky pravdu
princezna_podruhé (Občasný) - 18.4.2010 > Gogin> ..a to vždy půl hodiny PŘED večeří. Jistě že! Už je to opravený, pardon:)
U příspěvku:Máte pro nás něco?
princezna_podruhé (Občasný) - 17.4.2010 > Gogin> děkuju, že sis zahrál na bodování a navíc tak kladné:)
U příspěvku:Máte pro nás něco?
princezna_podruhé (Občasný) - 17.4.2010 > Gogin> děkuju, že sis zahrál na bodování a navíc tak kladné:)
U příspěvku:V řetězech
princezna_podruhé (Občasný) - 16.4.2010 >
U příspěvku:Pod čepicí
princezna_podruhé (Občasný) - 16.4.2010 >
U příspěvku:Zákon schválnosti
princezna_podruhé (Občasný) - 16.4.2010 > a kde mám nějakej bod teda?
U příspěvku:Léto již je spící
princezna_podruhé (Občasný) - 15.4.2010 >
U příspěvku:Šup s tím do koše
princezna_podruhé (Občasný) - 15.4.2010 > A jak byste si to představovali? Chci příklad...
U příspěvku:Šup s tím do koše
princezna_podruhé (Občasný) - 14.4.2010 > Hanov Slezakov> Děkuju za názor
U příspěvku:Jak se jmenuje ten náš?
princezna_podruhé (Občasný) - 13.4.2010 > Quotidiana> Fejetony bývají obvykle psány kurzívou, tuhle větu si dokonce pamatuju ze školy. A i je kurzívou v novinách vídám. Ale o to nejde. Nesouhlasím s tím, že pokud si autor přeje, aby bylo jeho dílo hodnoceno jako fejeton, tak ho tak hodnotíte. Já bych ho v první řadě upozornila na to, že nepíše fejeton. Spíš než mně na barvu a kurzívu... Jen v tomhle směru já srovnávám svý fejetony s fejetony ostatních. A pokud jde o mou stylistickou chybu, tak musím přiznat, že původně byla ta gingo zmíněná před větou "Tuhle novinu mi sdělil..", já tam pak něco přidávala, takže mi to vyšlo takhle a už jsem si toho nevšimla. Ovšem pokud mi někdo vytýká chybu, neměl by ji sám dělat - musím chtě nechtě i já upozornit na jednu tvou: "ne všechny díla", píšeš...?:) Ale jinak moc děkuju za rozbor, i za body... Jsem ráda, že mám zpětnou vazbu a že se ti to líbilo aspoň obsahově. Barvu změním.
U příspěvku:Jak se jmenuje ten náš?
princezna_podruhé (Občasný) - 13.4.2010 > Gogin> zkusim si k příštímu psaní sehnat brousek;)
U příspěvku:Jsou prý všude...
princezna_podruhé (Občasný) - 13.4.2010 > germanica> To mě těší, děkuju :)
U příspěvku:Jsou prý všude...
princezna_podruhé (Občasný) - 13.4.2010 > Věza> Děkuju
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter