Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:S hlavou vztyčenou
Jennifer (Občasný) - 5.10.2001 > K tomu myslím není co dodat... můžu jen souhlasit s Paulou... :o)
U příspěvku:Na Kampě
Jennifer (Občasný) - 23.9.2001 > :c) Pěkná fotečka... :o) Pro romantické duše jak dělaná... :-)
U příspěvku:Dokud spí ...
Jennifer (Občasný) - 2.7.2001 > Pěkná číča... :o)
U příspěvku:Proč
Jennifer (Občasný) - 13.5.2001 > Tak k rytmu se já vyjadřovat raději nebudu :o). Ale obsahově je to vážně dobrý. Několikrát jsem si tu báseň přečetla a můžu říci, že mi dala docela dost. Zvláště v těchto chvílích. Možná víc než si dokážeš představit. Díky :o) Jenny :o)
U příspěvku:Poslední let
Jennifer (Občasný) - 12.5.2001 > Jasně, že "zapomnění". Omlouvám se za "překlep". :o) Jinak všem díky za reakce.
U příspěvku:Lod'
Jennifer (Občasný) - 12.3.2001 > Tak tohle je vazne moc dobry Paulo!!! Uplne si predstavuju tu lod, kterou tvoris a pak posilas do dalek... Vazne... moc krasny :o)
U příspěvku:Zapomnění
Jennifer (Občasný) - 12.3.2001 > Tak tenhle pocit znam az moc dobre... Vyjadrila jsi to uplne presne a je to vazne moc pekne... Moc se mi to libi :o)
U příspěvku:Vyznání lásky
Jennifer (Občasný) - 12.3.2001 > Zajimava hricka... Smim-li se ptat...kterou, ze to milovati muzes jen? :o))))))
Pekne... vazne... :c)
U příspěvku:Stanice „KONEČNÁ“
Jennifer (Občasný) - 12.3.2001 > Opravdu vse? A o cem? O smrti? O te se nikdy neda rici vse... Ale jinak vazne dobry Cobe... Jen mi to tim pesimismem nejak nesedlo... aspon v techto dnech...
U příspěvku:Naslouchání tichu
Jennifer (Občasný) - 5.2.2001 > Plně souhlasím s Abendsternem... První a poslední sloka je romantická a ty ostatní tomu dávají nadhled... Opravdu pěkné...
U příspěvku:Viděli jsme kvést jabloně
Jennifer (Občasný) - 25.1.2001 > Moc pěkné. Vážně. Inspirované krásou jara a něčeho tak pomíjivého jako je láska. Opravdu, moc se mi to líbí... I když na mě to působí dost podivně... Ale to se tu neposuzuje. Tvé umění je prostě super...
U příspěvku:Pohádka
Jennifer (Občasný) - 25.1.2001 > Ano... Tak přesně takhle skončíme. Je to strašné, ale tys to popsal vážně moc pěkně... Krásná báseň - opět...
U příspěvku:Karetní hra
Jennifer (Občasný) - 25.1.2001 > Je to pěkné... A s tou úpravou souhlasím se Cidem...zajímavé...
U příspěvku:Zrození slunce
Jennifer (Občasný) - 25.1.2001 > Je to krásný, ale trochu mi tam vadí ten cizí hlas. Ale jinak fakt moc pěkný...
U příspěvku:zpětný štít
Jennifer (Občasný) - 25.1.2001 > No...Je to zajímavé, ale potřebovalo by to trochu doladit...Nevím, občas postrádám souvislosti...
U příspěvku:Spánek
Jennifer (Občasný) - 25.1.2001 > Opravdu je to takové zmatené... Moc tomu nerozumím... Jen některým částem, ale jinak nic moc.
U příspěvku:Prospěch pařezů
Jennifer (Občasný) - 25.1.2001 > Opravdu dobré postřehy... Moc pěkné
U příspěvku:Babičce
Jennifer (Občasný) - 25.1.2001 > Moc krásné Martine, vážně...melancholie... Skvělé obraty... Zaslouží si to jedničku...
U příspěvku:Bolest lásky
Jennifer (Občasný) - 25.1.2001 > Báseň se mi moc líbila... Fakt... Vystihuje přesně bolest lásky... Moc pěkné.
U příspěvku:Mobil
Jennifer (Občasný) - 10.11.2000 > Musím vás zklamat, ale já mobilní telefon nevlastním. Pouze mě inspiroval nový telefon mého otce. Ale jinak dík.
U příspěvku:Ona II
Jennifer (Občasný) - 26.10.2000 > Vážně se mi ta básnička moc líbí. Je to ze života a to je myslím to hlavní. Dobře se to čte a člověk z toho cítí spoustu věcí. Je to fakt super
U příspěvku:Poklidná domácnost
Jennifer (Občasný) - 22.10.2000 >
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter