Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PŘEDÁVKOVANÝ
Kajman (Občasný) - 20.10.2004 >

Je čas udělat veršování pá-pá!

U příspěvku:Umučení Krista (The Passion of the Christ, 2004)
Kajman (Občasný) - 20.10.2004 > Netěšil jsem se na umučení Krista, těšil jsem se na Umučení Krista. Ale pravda, slovo "těšil" jsem asi nezvolil tak akurát :o), zajímalo mě to, tak, tak je to trefnější..
U příspěvku:Umučení Krista (The Passion of the Christ, 2004)
Kajman (Občasný) - 20.10.2004 > Jo, ten link na ty mnohé recenze dole je celkem zajímavý. Dostal mě tam jeden recenzent, který ten film překřtil na Jesus Chainsaw Massacre, což mě pobavilo, ježto jsem zrovínka v den, kdy jsem Umučení viděl, měl doma půjčené DVD (pro kamarádku, která po něm prahla) The Texas Chainsaw Massacre a říkal jsem si, sakra, to snad už bude lepší tohle, než ten Jesus ... (Nestihl jsem se ale na Massacre podívat, takže nemohu sloužit ...)
U příspěvku:Umučení Krista (The Passion of the Christ, 2004)
Kajman (Občasný) - 20.10.2004 >

Díky za reakce, já čekal, že se na mě sesypou "pánbíčkáři", jak jsem tu hloubku nepochopil . Máte úplnou pravdu, že jsem to psal, abych se "vykecal" a vydštil, proto jsem raději v úvodu varoval, že to není recenze, ale spíš emotivní výplod.

A to jsem to ještě psal až po dvou dnech od shlédnutí, kdy to ze mě vyprchalo, film jsem viděl na tři části, musel jsem to průběžně vypínat, když vešla do místnosti tchýně, ta by asi vyklopila obsah žaludku při pohledu na kteroukoliv "masakrální" pasáž, což je většina ... JežišiKriste..., nikdy více.

Musel jsem si potom pustit Sex ve městě , ten mě uklidnil.  

U příspěvku:Popelnice
Kajman (Občasný) - 19.10.2004 > Jasná bajle!
U příspěvku:Post coitum
Kajman (Občasný) - 15.10.2004 >

Neviděl jsem a ani asi neuvidím, stačily mě avíza a plakát, billboard, ten byl fakt příšernej! Už pro něj bych na to nešel a vsadím cokoliv, že ten film je přesně takový, jaký předpokládám (reference přátel to potvrzují), tzn. spíše děs a hrůza... (Třeba ne, třeba ne, ok...)

Ale k recenzi. Za tu dobu, co nejsem na Totemu častým hostem, lépe řečeno vůbec žádným, jsi se, Oplatko, setsakramentsky vypsala, to myslím férově. Na stranu druhou mi vadí nepřehlédnutelná "suchost", "techničnost", snaživost o "velkou, seriózní" recenzi. Nafouklé termíny jako "reflektovat svět", "mnohaúhelník potencionálních vztahů", "poselství je nám předáváno". Z toho na mě prostě sálá chlad a chybí mi ta správná, spontánní, přirozená emoce, která mizí na úkor snahy o "hlubokou, fundovanou recenzi. Promiň, nic mezi náma, čistě pracovně"... 

U příspěvku:Dogville
Kajman (Občasný) - 3.7.2004 > Film bych rád viděl, zní to dost "šíleně", recenze absolutně precizní a vybroušená, ovšem, ač je to, pokud správně chápu, záměr, číst tak dlouhý text coby šedé "bukvy" na černém podkladu, to je pro mé znavené oči úkol nad jejich možnosti :o)
U příspěvku:Za mrakem
Kajman (Občasný) - 8.6.2004 > Pěkný!
U příspěvku:Přeceňuje současná společnost lidský vzhled?
Kajman (Občasný) - 8.6.2004 >

Ale tak proč ta příkrost, lidi, školní sloh? A co? No... To víš, Monik, že přeceňuje a na krásu duše každý z vysoka..., vítej v realitě :o))) A bude hůř...

(Musel jsem se tě zastat, jelikož většina toho, co ze sebe já vypotím, ač se tím částečně i živím (hanba mi), je označováno za slohovou úroveň žáka 5.třídy základní školy  ....

U příspěvku:Silný kafe
Kajman (Občasný) - 15.5.2004 > Každopádně soundtrack je vydařená sbírka!
U příspěvku:Zatracení
Kajman (Občasný) - 29.3.2004 > Mě to přišlo jako děsná sr..., tedy ten film, recenze je v pohodě
U příspěvku:Samuraj
Kajman (Občasný) - 29.3.2004 > Hodně vyčerpávající recenze
U příspěvku:Poslední samuraj
Kajman (Občasný) - 29.3.2004 > Já jsem na to hodně zvědavý. Cruise jsem nikdy moc nemusel, ač se občas rád na nějaký film s ním podívám (Minority Report, Vanilla Ice, Magnolia), pro mě je to prostě ten skrček s afektovaným herectvím, ač občas se vzepne :o))) V Magnolii mě hodně překvapil, to je fakt. Jsem zvědav, četl jsem recenzi někde v Premiere, tam Cruise totálně odepsali, něco, že film je dobrý až na Cruise :o)) Tak jsem zvědav...
U příspěvku:Jedna ruka netleská
Kajman (Občasný) - 7.3.2004 >

Hláška se slepicemi je opravdu úžasná, proto ji také asi dali do annonce, reklamy na film. Samotáři mi zpětně připadají ani ne tak dobrý film jako módní. Nakonec se to tak provařilo, že ony "legendární" hlášky se mi z duše protivily. Mě to moc nenadchlo.

Což platí i u Jedné ruky... Jinak recenze v pohodě...

U příspěvku:21 gramů
Kajman (Občasný) - 7.3.2004 > Poměrně velmi svižně odsýpající recenze, řekl bych, Oplatko. Sice jsem též četl spíše velikou chválu, ale můžeš mít pravdu, já to posoudím asi až vyjde DVD, jako obvykle, kino je mi už roky zapovězeno. Když nic jiného Sean Penn je můj obrovský oblíbenec a pan herec, takže uvidíme. Ale za recenzi plus. Snad jen to slovo "achronologicky" si mohla vynechat, to zní fakt příšerně, jasně, že je to správně, ale trocha češtiny by neuškodila, hihi.
U příspěvku:Zamyšlení (spíše) pro pány...
Kajman (Občasný) - 22.2.2004 > Ahoj a díky, dohledat mé řádky tak věkovité, už jsem úplně vypustil z kebule, že jsem je tady kdy napsal. Od té doby se ze mě stal manžel i otec, ubylo času a asi i schopnosti být tak vytříbeně ironický, dříve mi to šlo samo od ruky, teď jsem nějak zfotrovatěl a mysl otupěla, už bych to ani tak uvolněně nenapsal.... Díky za připomínku!
U příspěvku:Kovářská 14.2.04
Kajman (Občasný) - 15.2.2004 > Je to "umělecky" (haha) rozmazané delší expozicí, tak snad nikdo ty naše (vaše) fyzické identity nebude okoukávat ..
U příspěvku::o)))) Třicet let temu nazád...
Kajman (Občasný) - 14.2.2004 >

Já jsem ten v té fešné, pletené pokrývce hlavy (s bambulí a šněrováním pod bradou, to vidět není) mezi dvěma dospěláky v popředí (moji rodičové ještě v dobách, kdy neseděli jen doma před bednou a nečetli Blesk). Mohl jsem to ztmavit a zkontrastnit, ale nechal jsem to záměrně v té bleďoučké "kvalitě" originálu....

Mě tahle atmosféra starých snímků vezme dycinky...

U příspěvku:Pán velryb
Kajman (Občasný) - 14.2.2004 >

VOW, tomu říkám vyčerpávající sprška, skoro až přečerpávající , víc informací už snad ani nebylo možno dodat. O filmu slyším prvně, ale jak se zdá, někoho asi VELMI zaujal, dobře mu tak!

(ovšem pokud by ke každému filmu byla tak vyčerpávající "recenze", zničil bych si u monitoru oči, hihi.

U příspěvku:Naše slečna
Kajman (Občasný) - 11.2.2004 > No, myšleno je to samozřejmě v legraci, ale dítě - toť jasná věc. Kdepak fotku, tu chvalte fotografům, já jsem jen nadšený otec, cvakající spouští :o)
U příspěvku:Láska nebeská
Kajman (Občasný) - 11.1.2004 > Též jsem ještě neviděl, ale tvá recenze se neche v duchu jako ostatní recenze, co jsem zahlédl, i ti, kteří z mého okolí viděli, se rozplývali a že to byli lidičkové různých chutí. To množství hvězd mě zaujalo, jak je dostal režisér všechny do jediného filmu? Asi se s nimi zná. Osobně mám moc rád Alana Rickmana, tak už jen kvůli němu. (Alan Rickman je zrovna z těch herců, o nichž když se bavíš s někym nazasvěceným a chceš mu říct, kdo že to je, v čem hrál, nějak si nemůžeš na nic komerčněji známějšího, aby nebylo pochyb, vzpomenout, no, teď už vlastně jo - Harry Potter.) Ale i Thompson či Neesona... Už se těším, až to vyjde na DVD. Teď jsem se díval na Punch-Drunk Love (Opilí láskou), právě od režiséra Magnolie a byl to VELMI milý filmeček!
U příspěvku:Ta moje vesnička středisková
Kajman (Občasný) - 4.1.2004 > No, ono to asi bude všade stejný :o), den na to to krásně zapadlo sněhem a hned se na to koukalo mnohem, mnohem líp...
U příspěvku:Sigur Rós / Hlemmur – Original Soundtrack (2003)
Kajman (Občasný) - 30.11.2003 >

Souhlasím, Sigur Rós jsou velmi éterická záležitost, když jsem viděl asi před dvěma roky jeden jejich koncert - mrazilo mě a koukal jsem na ně jak na zjevení, je to ale také hudba, která se časem začne zajídat. Ač krásná, velmi. Mám jeden jejich živák, ten je skvělý. Další alba jsem se zatím nedokopal, má drahá je nesnáší, tak nemám moc kdy si je vychutnat :o). Tenhle soundtrack se dá u nás sehnat?

(Jinak velmi úsporně a přirom velmi efektně napsaná recenzička...)

U příspěvku:Kajmanovo TV dobrodružství
Kajman (Občasný) - 23.11.2003 > Igráčku - tady nejde o anketu, co si kdo myslí, tady jde o to, že se to dotklo mě osobně, to stačí, ne?
U příspěvku:Kajmanovo TV dobrodružství
Kajman (Občasný) - 20.11.2003 > Jo, čtenář jsem byl já! Vzhledem k tomu, že bych měl asi projevit nadhled a smysl pro sebeironii, hodilo by se říct, že je to cool a tak. No, tak jo no. Ale vtipy, v nichž jsem hlavním paňďulácou mě přecejc jen moc neberou, to musím přiznat . Ozvali se a sami se nabídli, tak bych byl přeci hlupaňa tam nejít a neukázat to, když už to zase jiní dobrodruzi na vlastní nebezpečí vydali ...
U příspěvku:Želary
Kajman (Občasný) - 3.11.2003 > Já se, na Želary ještě nedostal (a ani nedostanu, bych odhadoval) a tak mohu hodnotit jen hodně z povzdálí. Většina mých známých, co film viděla, byla spokojena, tož tak. K diskusi Petra a Oplatky bych se rád přidal, ale za prvé, jak jsem řekl, neviděl jsem a za druhé - nevím, co je "konotovat" .
U příspěvku:Nemocnice na kraji města po 40 letech
Kajman (Občasný) - 3.11.2003 > Co dodat! Kam se hrabe Hynek B. , jinak než dělat si z toho prdel ani nejde, protože je to tragédie :o)
U příspěvku:Noi Albinoi
Kajman (Občasný) - 13.10.2003 > Škoda, děcka, že vůbec nevím, která bije. Na festivaly nemám čas, takže o něm slyším až odtud , ale bez reptání věřím, že je to dobrý film, to obvykle islandské a severské filmy jsou :o) Třeba se k němu dostanu, ale pochybuji... Recenze je chvályhodná, když nic jiného, už jen napsat ji na Totem, kde rubriky Film a Hudba zamrzly a ztuhly, oceňuji o)
U příspěvku: CHci ještě stavět tento svět?
Kajman (Občasný) - 28.9.2003 > To jen tak nebo tě někde na ouřadě tak pěkně nakrkli?
U příspěvku:Očička jak lampičky :o))))
Kajman (Občasný) - 28.9.2003 > Možný to je, že to tam nějak švenklo odraz, protože kočce přeci jen až takhlenc moc obvykle oči nešajnujou .
U příspěvku:kvetinka
Kajman (Občasný) - 28.9.2003 > Jůůů, kytííí.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter