Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tajnosti
Kajman (Občasný) - 8.5.2008 > Asi to nebude tím, že "osloví spíše ženy, než muže", páč mi je stále vyčítáno, že jsem děsně zženštilý, ale ač filmofil a velmi mlsný, byl jsem, ku svému podivu, Tajnostmi dosti znechucen, ač Výlet mám sakra rád. Po pravdě, po dvaceti minutách jsem ho vypnul s tím, že tohle nemám věru zapotřebí... Nevím, veškerý ten aplaus tentokráte nekoresponduje s mým subjektivním dojem, a alespoň úsek, co jsem vydýchal, mi přišel tragický naprosto ve všech ohledech, ale především, bohužel, nerad to řikám, absolutně mi nesedl neherecký projev Ivy Bittové, ale ani ostatních, pro můj vkus průšvih, ale jsa osamocenm v tomto názoru, sám jím překvapen, nechť jsem zatracen :o)
U příspěvku:Václav
Kajman (Občasný) - 8.5.2008 > Ahoj OPlatko, hoj, po sto letech, ano, věru žiji, s odřenýma ušima, ale žiji, jak vidím, stále jsi aktivní na Totemu, toť výdrž. Václava jsem viděl na kompu a byl jsem, ku svému překvapení, velmi spokojen, tudíž zase budu trapně v opozici a nebudu souhlasit s tvou kritikou. A, protoze mi nejsi lhostejna, preci jen jsme pred mileniem byli spolu nekde na caji, kurna, vodvaz se, vodvaz se, holka a nebud tak akademicka, hrozne te to brzdi, dej pruchod emocim, bud sva, bud expresivni, at to ma koule, akademicke recenze vypilovanou cestinou pisi vsade! Ale jinak smekam pred tvou vydrzi. Nezajdem na drink? Ale uz bych te nejspis nepoznal :o)
U příspěvku:Into the Wild (2007)
Kajman (Občasný) - 8.5.2008 > Takže především - soundtrack Eddieho Veddera je famózní, dobře, jsem skalní fanda Pearl Jam, takže nejsem nejobjektivnější, ale zase jsem v hudbě enormně znalý, jeden z nejlepších v místě kupě galaxií :o), takže to dokáži posoudit :o), Sean Penn je též můj kůň a k filmu nemám téměř výtku, byla to elektrizující podívaná, korunovaná naprosto zbytečnou a imbecilní smrtí... Ale tak to v životě chodí. Ostatně i tebou vytýkaný McDonald a autobus je jen reálným dokresem našeho světa paradoxů. Ale jinak díky za obsáhlou recenzi!!! A abych nezapomněl, a byl přízemně sexistický, ta kočička na fotografii vedle ústředního hrdiny, mladá zpěvačka z hippiesáckého kempu - Kristen Stewart - toť fešná slečna.
U příspěvku:Jsem kultivovaný!
Kajman (Občasný) - 8.5.2008 > Vow, drahé sýry, asi bych se měl cítit mírně dotčený, jsa z vesničky, honosně nesoucí již staletí pojmenování městečko, což nic nemění na vesnickém zápachu a dírovosti místních končin a lidu, ale asi opravdu hážeš přespříliš ukvapeně jablka a hrušky do jednoho kýblu. Ano, sám jsem, po 12ti letém pobytu v stověžaté a tvrdém návratu do rodné dědiny těžkým negativistou a místním neoblíbencem, trousíc permanentně věty o "prdeli světa" a "prdelatých maminách", ale zase až takhle bych nekategorizoval, tu a tam natrefíš i na perlu mezi hrachem. Pravda, obvykle je to náplava, skoro 100%, ale nějaký ten zlatokopecký úspěch se dá vytěžit. Takže hlavu vzhůru, není všechno hnůj, co smrdí :o) A hele, Venco, mimochodem, kolik uděláš piv, hele, voé? :o)
U příspěvku:Psice
Kajman (Občasný) - 3.10.2007 > Unikátní, má úcta, ať tak či tak, hýkám obdivem...
U příspěvku:Horší už to nebude
Kajman (Občasný) - 22.6.2007 > Ač, myslím, v Instinktu film sestřelili zcela nemístně do rubriky "Nebrat", já ho viděl kolem Febiofestu a byl jsem dost nadšen! Ovšem marně hledám, Oplatko, zmínku o Maggie Gyllenhaal, coby zatraceně fešné cukrářce, joj, a spisovatelce přidělený dohled nad váznoucím dokončením knihy - Queen Latifah - byla též pěkně zvládnutou roličkou!
U příspěvku:Fontána (The Fountain)
Kajman (Občasný) - 22.6.2007 > Po přečtení perexu jsem už už chtěl začít protestovat, páč se mi film spíše dost líbil, ovšem recenze je ve výsledku absolutně přesná! Tak jest!
U příspěvku:El Laberinto del Fauno, Pan´s Labyrinth, Faunův labyrint 2006
Kajman (Občasný) - 30.3.2007 > to Miloš: s narychlosmolením máš 100% pravdu, s vypovídáním se a svěřením též, ocejchování grafomanem už ovšem je dosti vzdálené skutečnosti, ovšem o "reflexi", to jsem se opravdu nesnažil, jsem jen prostý pobíječ much, žádný intelektuál. Šlo jen o upoutávku, redaktorem už roky nejsem a na Totem jsem vlezl ze zvědavosti po několika měsících, rozhodně ne s účelem zaonanovat si tady nějakým hluboce filozofickým výlevem, to není můj šálek... Jen jsem chtěl písknout, že ten film stojí za to. Ale smát se místo pláče je asi vždycky lepší  . Sesmol něco, ať se poučím, jak to má vypadat, když už to za něco stojí!  (Ne že by mi to nějak trhalo žíly...)
U příspěvku:El Laberinto del Fauno, Pan´s Labyrinth, Faunův labyrint 2006
Kajman (Občasný) - 29.3.2007 > Oplatace: Ahoj, no, ona je to fakt jen taková noticka, měl jsem v práci před odchodem asi deset minutek a před tím jsem to probíral s kolegou a protože to nikdo neviděl, bylo mi líto alespoň malinko neupustit páru, protože jsem opravdu celý den myslel na úžasný žážitek, který mi ten filmeček dal. Proto žádné dlouhé rozbory, vlastně se z toho nedozvíš o filmu lautr nic, jen mé nadšení, což bylo cílem, ani jsem nechtěl víc prozrazovat, pro podrobnosti mrkni třeba na csfd (http://www.csfd.cz/film/221638-laberinto-del-fauno-el/) nebo imdb (http://imdb.com/title/tt0457430/). (Dočteš se tam, že mé nadšení, naštěstí, není ojedinělé - csfd = 85%; imdb = 8.5/10) Co (nebo kdo) je axxo nemohu říci, bo bych nabádal k nelegálnostem :o), ale zkus juknout na google... Jinak ten rozpor v anglickém a španělském názvu tam takový skutečně je, nevím proč a holčině je, řekl bych, nepátral jsem po tom a zaznělo-li to, nepamatuji se přesně, nějakých deset, dvanáct (herečce - skvělé - bylo při natáčení každopádně dvanáct)... (Chtěl jsem k tomu prdnout nějaký plakátek, fotku, ale jak jsem tu roky nebyl, nějak mi to nejde, online editor ne a ne fungovat...)
U příspěvku:Kvaska
Kajman (Občasný) - 20.3.2007 >
To svině a Miloš:
Ono je to s tím psaním kvalitnějších věcí potíž už tak nějak z principu, pár lidí tady po nich snad teskní, ale co já mám zkušenost, drvivá vetšina po nich netouží a je jim tahle rubrika na Totemu velmi šumák. Kdysi jsem se pokoušel trochu to tu oživit (kdysi.., a ne že by mé čmarykání mělo lepší úroveň), nahodit pár jakože recenziček alternativních desek a tu a tam film, ale nikdo to tu nezná a nakliklo na to sotva pár lidí. Vždy to nakonec dopadne stejně, nejseš-li vyloženě vytrvalý grafoman nebo vytrvalá Oplatka či si nějak jinak nehoníš Totemem triko, nutně se na to časem vyprdneš. Taky když ti je frc prc najednou místo osmnácti pětadvacet či třicet, máš už úplně jiné starosti, než si hrát na literáta na Totemu :o) Kdo by psal recenzi či spíš upoutávčičku na desku (slovo recenze bych se ostýchal použít), kterou si pak za měsíc naklikne 15 lidí, to rychle omrzí... Psal jsem tři roky týdně na velký, komerční server, sice víceméně (spíše více) sračičky, ale mělo to dvacet, třicet tisíc nakliknutí týdně, k tomu se pak motivuje trochu lépe, tím spíš, když ti za to dokonce i nějaké to kilo hodí (ne že by na mě po zásluze nekydali pravidelně mnozí hnůj)...
Sám nechápu, kde bere Oplatka sílu tady tomu věnovat zadarmo (!) čas, není to zrovna Baldýnský, ale alespoň se snaží a jediné, co za to má, že si čte zrdcující a mnohdy fuck hnusná slova, nevím, že má tu výdrž..
U příspěvku:Parfém: Příběh vraha
Kajman (Občasný) - 20.2.2007 >
Pravda, Oplatko, nebyl jsem tu zase asi rok nebo kolik a oproti tomu, jak jsi se, co naposledy pamatuji, slusne vypsala, tahle recenzicka pusobi, jakoby nebyl cas, znouzectnost...
Nevidel jsem, jen cetl knihu a kamarad, co si ho lze vazit, nesetril kritikou, nasnimani, barvicky, vizualni atmosfera, ta pry skutecne je skvela, ale celkove byl filmem spise znechucen, ale pockam, az uvidim...
Skvele vyvinuty cich maji deti, cim mensi, tim vic, nase 4leta Betka si vzdy jako zviratko ocuchava vse, nejen jidlo a dokaze citi vse, co dospelak uz ani nahodou, napr. cichla druhy den po vinarne mamce ke kuzi na ruce a pry - citim vino!... 
U příspěvku:Jaké nosíte brýle?
Kajman (Občasný) - 28.11.2006 > A kurňa, tak to jsem ho nikdá ani koutkem oka nezahlédl, páč ty atributy, tentononc, todlenco zatim ne, jo, asi tak. Já znám jen Buty
U příspěvku:Účastníci zájezdu
Kajman (Občasný) - 2.11.2006 >
Mě to přišlo strašně černobílý a povrchní, ne vyloženě špatný, koukat se na to bezbolestně dalo, ale v člověku to nenechalo lautr nic. Vzhledem k strašlivostem, co se dostávají na plátna to mohlo dopadnout mnohem hůře, ale že by existence tohohle filmu měla nějak zvlášť smysl. Ale buďme korektní - ano, dokoukal jsem to a nijak jsem netrpěl, ovšem že by šlo vyloženě o spád a švih, to bych zase neřekl, všichni působili tak nějak karikaturizovaně, jak z vtipu...
P.S. Ten "zpěvák", nepsali, že je to bulharský herec?
U příspěvku:tak málo si pamatoval že i holou větu považoval za hádanku
Kajman (Občasný) - 7.4.2006 > Brilantózní! , dlouho jsem se takhle nepotěšil, připomnělo mi to má dávná, podobně laděná období, co jsou už opravdu pryč a asi mi v nich bylo lépe a méně realističtěji než dnes, kdy mi je o deset víc, závity si povrzávají horko těžko a jaksi více po povrchu a ta nadšená, naivní, bezprostřední radost z písmenek už vyšeptala a kolikrát mám pocit, že nebude trvat dlouho a už i "holou větu budu považovat za hádanku"... 
U příspěvku:Utajený
Kajman (Občasný) - 21.3.2006 > Hmm, neviděl jsem, boduji recenzi
U příspěvku:Nohavica je frajer
Kajman (Občasný) - 6.3.2006 > Rudolf: k národu, masám a vůbec, jsem dost skeptický, jak jinak, že, ale nemyslím, že tvůj podotek by byl zrovna v tomto případě nějak zvlášť trefný. Takhle setřít se dá cokoliv, ačs´ to asi nemyslil zle...
U příspěvku:Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště
Kajman (Občasný) - 13.2.2006 > Ahoj Oplatko, přečetl jsem si druhou tvou recenzi během dvou dní a musím říct, že narozdíl od té druhé, kde jsem měl nějaké ty rádoby chytré připomínky, tahle je sakumprásk akorát! Svižná, stručná, přitom obsahově dostačující, bez jakéhokokliv balastu, jasně vyjádřené dojmy a podoteky - jo, takhle má recenze vypadat! Opravdu jsem spokojen. Film jsem neviděl, ale už jen z upoutávek před jeho uvedením bych sázel, že bude přesně takový. Co se Krajča týče, tenhle mládenec je bezpochyby trochu arogantní a není to prototyp človíčka, který by tě uhranul svou skromností a pohodovostí, jako člověka bych ho asi nemusel, nicméně jako umělec je, troufám si tvrdit, velmi slušný, ať už v Kryštofu, kterého mám navzdory všem kritikám dosti rád a jakoukoliv jejich desku si rád poslechnu, i jako herec. Jak říkáš, roli Richarda by asi nedali jen tak nějakému herci druhé kategorie, když už nic jiného! 
U příspěvku:4
Kajman (Občasný) - 22.6.2005 > Hezký...
U příspěvku:Londynsky filmovy Top 10
Kajman (Občasný) - 13.6.2005 > Viděl jsem zatím jen The Interpreter a ač nejde o žádný extra majstrštyk, dívalo se na to pěkně a film je to rozhdoně hodný pozornosti, navíc Sean Penn je pro mě pan herec (ač tady působí v postavě rozervaného maníka, co je (zase) na dně už dost klišoidně, pravda, tyhle role jsou pro něj jak vyšité, to zase ne že né) a Kidmanová je prostě lepší a lepší, dokonce bych řekl, že už z ní je i dobrá herečka :o)))))))
U příspěvku:Kousek nebe
Kajman (Občasný) - 19.5.2005 > Oplatko, udělala jsi mílový skok, co tě znám, řekl bych, nechci ti lézti někam či zdvihat tvůj nosík k nebesům, nicméně je fér to napsat - že je to téměř dokonalé a to "téměř" tam dávám jen aby se neřeklo, že přeháním - ano, jsi zatrachtile dobrá! A to říká člověk, kterému se tvůj styl recenzí kdysi ale vůbec nelíbil! (Teď už to mohu přiznat .) Fakt že jo!
U příspěvku:Bez komentáře (Kdo nezná nepochopí)
Kajman (Občasný) - 12.4.2005 > Jo, jo, je to druha holka behem dvou let, jsem spokojen, dve cacorky mi zatim bohate staci, hned tak uz se mnozit nebudu, pokud jeste nekdy :o)) 
U příspěvku:Paradise Lost
Kajman (Občasný) - 2.4.2005 >

P.S. K oživování - já se v téhle rubrice kdysi dost snažil, ale téměř zcela osamocen, takže jsem to vzdal, na Totemu skutečně rubrika Hudba nefrčí a je jen do počtu a všechny snahy o oživení se moc neujaly a je to škoda!

Mě v poslední době hodně potěšila deska LAMBCHOP Aw C´Mon z roku 2004, je to úplně jiný šálek, ale milá záležitost...

U příspěvku:Paradise Lost
Kajman (Občasný) - 2.4.2005 > Diky, poohlédnu se po něm, já už právě rezignoval poté, co se Paradise Lost stali vyměklou popinou! Návrat ke starým pořádkům? To mě zajímá, díky za tip, říkal jsem si, že nová deska už bude úplná hrůza, ale jestli se to má takhle...! 
U příspěvku:Touha
Kajman (Občasný) - 24.3.2005 > Krásná, invenční záležitost , líbí!
U příspěvku:The Aviator
Kajman (Občasný) - 23.3.2005 >

Ahoj Oplatko, ač se zde již nevyskytuji, po měsících jsem nakoukl a natrefil zrovínka na tvou recenzi a myslím, že je dobrá. Od doby, kdy jsem objevil Totem, tzn. pár let "tamů nazád" jsi udělala obrovský posun vpřed! Letce mám, ale stále jsem si nenašel čas se podívat. Scorseseho filmy obdivuji, ač opravdu stopáž bývá nadměrná.

Vytknul bych ti, aby to bylo fér, a nemazal jsem ti jen med kolem úst, snad jen dvě věci - jednak příšerný výraz "dílčí vypointovaní", to je hrůzná nečeská zkomolenina, která píchne do oka a druhá věc - "Di Caprio učinil další krok od dívčího idolu směrem k charakternímu herectví": to neučinil, protože ho činit nemusel. Di Caprio prakticky už od dětských rolí byl a je skvělý herec a k nešťastné a osudné nálepce "dívčího idolu" přišel jen díky jedinému filmu, všichni víme kterému. Před ním i po něm zahrál vícero skvělých rolí, což ale mnohým, nepočítám, že tobě, jaksi ušlo...

U příspěvku:Umučení Krista (The Passion of the Christ, 2004)
Kajman (Občasný) - 3.11.2004 >
Ad čtenář Radim:
1. mimo mísu být mohu, každému dle jeho gusta, trvám na svých dojmech a pocitech, stejně jako ty máš prádvo si myslet, že je to film dobrý (a že jsem mimo mísu),
2. přečetl jsem si to, na tvou radu, po sobě a mám stále stejný dojem, že to je takové, jaké jsem to chtěl mít,
3. nevím, kde si získal dojem, že se "pokouším o novinářskou činnost" , prostě ten film se mnou hnul, tak jsem na Totem napsal jak se mnou hnul, abych vyvolal diskusi, což za novinářskou činnost nepovažuji ...
 
Ad krev - znovu zdůrazňuji, že otázka krve (a jejího množství) pro mě byla v hodnocení tohoto filmu přeci jen druhotná, nejde o její množství či červeň, nepopírám, že jí z člověka tolik vyteče, špatné to bylo celkově v kontextu, jako celý film a jsem z posledních koho potěšilo, že ten film mě zklamal...
U příspěvku:Vrah je zahradník!
Kajman (Občasný) - 31.10.2004 >
U příspěvku:THE GERMS
Kajman (Občasný) - 25.10.2004 >

Hezky vypiplaná fikce , ty jsi tedy hračička, ta grafika a to všechno, takové práce pro legraci, klobouk dolů! Jen sis měl dát pozor a nevybrat název, který nesla opravdu skutečná punková kapela z L.A. , tak je to trochu nefér.

(A ty fotky členů Strokes jsou moc jasný...)

Ale jinak jsi koumák.

U příspěvku:Takhle k ránu
Kajman (Občasný) - 24.10.2004 > Mě se to MOC líbí!
U příspěvku:Umučení Krista (The Passion of the Christ, 2004)
Kajman (Občasný) - 21.10.2004 > No, asi jsem, člověče, naivka, já si bláhově myslel, že by to mohlo být dobré, ač křesťanská témata nejsou zrovna moje hobby ... A on to byl vážně jen humbuk...
U příspěvku:PŘEDÁVKOVANÝ
Kajman (Občasný) - 20.10.2004 >

Je čas udělat veršování pá-pá!

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter