Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Zacneme stavet pomniky zenam z kolekce Ožehavá témata
Autor: Markéta (Občasný) - publikováno 12.2.2004 (17:44:58)
Pokračování>

Zacneme stavet pomniky zenam, maminkam i vedkynim. Nedekujme jen nasim synum, budme zavazani i nasim dceram. Stovky muzu zemrely v boji, ale stovky zen trpely hlady doma stejne jako muzi na fronte, varily polevku z hliny a za sukne se jich drzela kupa deti. A pred nepritelem se musely take branit. Kdyz ze vcas neschovaly, v lepsim pripade utrpely "jen" par ran.

 

Kolik je pomniku Leninu a Stalinu, kolik memorialu bojovnikum za svobodu a muzskych portretu v chodbach univerzit? Vzdyt pristal-li by talir s ufony treba na rektorate, pomyslel by si ufon, v jakem jednotvarnem svete to tady vlastne zijeme. Jenom samy brejlaci a fousaci.

 

V knihkupectvi otevru knihu o vede, a zenske casovani se objevuje pouze ve forme: podporila manzela (kdyz vstoupite do kancelari nekterych vedcu, nestacite se divit, co visi na stenach za "podpory").

 

Rikejte si tomu jak chcete, treba i feminismus, v Cechach je jeho vliv nutny jako sul.



Poznámky k tomuto příspěvku
aJSha (Občasný) - 12.2.2004 > Vcelku je to tak aj na Slovensku .. ale najvážnejšie na tom je to, že všetkých tých "brejlaci a fousaci"
chlapov porodili, akože inak, ženy ... a vraj osobnosť človeka má základ v prvých rokoch života ... stačilo by tam napísať:
Pán TAKÝ a TAKÝ, ktorý sa narodil pani TEJ A TEJ.
(.. radšej nehodnotím... som v pomykove normálne)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 12.2.2004 > Markéto, správně, jen do nás......:o)))a s těma knihama...to mi připadá jako bys otvírala harlekýnky......tvůj fousáč:o))
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 12.2.2004 > Kecy. To jsou proklamace, které k ničemu nevedou. Kdo jako myslíš, že se tohohle chytí?
Já netvrdím, že to je jinak. Ale připadá mi, že než vytvářet takové obecné bláboly, je lepší malej, ale konkrétní krok.
Třeba nauč svýho chlapa, že domácnost je záležitost vás obou.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 13.2.2004 > Mno, je to pravda, ale nevím, co by se s tím mohlo dělat....třeba bysme mohli stávkovat a ty geniální chlapi chvíli nerodit....co?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 13.2.2004 > Lian> dyk stávkuj:o))víš co je stávkokazek???,:o)))
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 13.2.2004 > Vrrrr Vrrr Vrrrr .... ja na toho svojho tiež nedám dopustiť. A tiež by som bola stávkokaz.(teraz je v markete a robí nákup na víkend ... mňa vraj k tomu nepotrebuje)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 (4) 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter