Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Tak dem dál... z kolekce V hlavní roli: Pravomil Křivohlav
Autor: Boobis Typewriter (Občasný) - publikováno 12.7.2008 (15:03:17)
další v kolekci>
[TICHO. Po chvíli mlčení přeruší TICHO opět JUDr. Pravomil Křivohlavý]

Pravomil Křivohlavý: Takže když nic nevíme, můžeme si dělat, co chceme? Můžeme tšeba odejít?
Věd Všeděd: Můžeme, ale musíme za to nýst vodpovědnost.
Pravomil Křivohlavý: Tak je to analchie?
Věd Všeděd: Když neseš vodpovědnost, tak to dle mě anarchie není.. Když neseš vodpovědnost, někdo někde Tvé činy posuzuje, někdo Tě soudí.
Pravomil Křivohlavý: A kam ji neseš?
Věd Všeděd: Koho?
Pravomil Křivohlavý: No tu vodpovědnost, jak jsi šíkal.
Věd Všeděd: To se jen tak říká. "Nýst vodpovědnost." To je fráze. Neseš ji na svých bedrech, pokud chceš, neseš ji v sobě. Jako když máš vopici na svých zádech a motáš se životem, svět se točí. Četl jsi knihu "ZEMĚ MNOHA JMEN" od Josefa Čapka, Opilec, 1. Metař, 2. Metař, Klepny? Prostě zodpovídáš za své činy...
Pravomil Křivohlavý: A komu zodpovídám?
Věd Všeděd: Bův ví komu...
Pravomil Křivohlavý: Bůh?
Věd Všeděd: To jsme již probírali Pravomile. Bůh, bohatství v nás, a tak dále.
Pravomil Křivohlavý: Jé, to je klásný... není to ale nebezpečný? Nemůže se někdo nakazit?
Věd Všeděd: Čím jako nakazit? Jako nihilismem, anarchií, odpovědností, Bohem, bohatstvím...
Pravomil Křivohlavý: Tšeba tím, nebo tím vším tšeba. Nebo jen myšlenkou, ó, ó, myšlenka, jen o tu mi tu de, a být či nebýt, a tak, však víš, velký Shakespeale.
Věd Všeděd: To je na mě moc filosofie. Neblázni, nikam jsme nepokročili. Stále toho víme málo.
Pravomil Křivohlavý: O Bohu?
Věd Všeděd: O Bohu, lidech, životě, ovšem o všem...
Pravomil Křivohlavý: Malé kotě, spalo v botě, usíná kotě na záplaží, on sedívá ven.
Věd Všeděd: To zní jak sen, Právo.
Pravomil Křivohlavý: Život je Bůh, člověk je jen sen. Já se bojím, Věde.
Věd Všeděd: Čeho se bojíš, když jsi? Děda Jensena?
Pravomil Křivohlavý: Plávě toho, co jsem, kdo jsem, ploč jsem, kde jsem. Někdo mě stvošil, někdo si se mnou pohybuje, snad i hlaje. Máš lád šachy? Co vlastně víme ó, ó, o, o, o, o, ó sudu?
Věd Všeděd: Ó, ó, o, o, o, o, ó sudu? Jako vyvalte sudy, škoda lásky, roll...out...the barells? Ty koktáš?
Pravomil Křivohlavý: Ó, ó, o, o, o, o, on chce, abych TEĎ koktal...to je ó, ó, ó, sud, jó, jó...
Věd Všeděd: Kdo, o?
Pravomil Křivohlavý: No - o - on...
Věd Všeděd: B - b - Bůh?
Pravomil Křivohlavý: B - b - Boobis, Bubo - Bubo - Bubák, bu - bu - bu...
Věd Všeděd: Nevšímej si ho, nemysli na něj.
Pravomil Křivohlavý: Ó, ó, o, o, o, ono to nejde, ne ne ne, ne myslet.
Věd Všeděd: Jsi sám svým osudem, Právo, jsi člověk.
Pravomil Křivohlavý: No plávě, Věde, já jsem jen č-č-č-člověk a o-o-on mě chce z-z-z-zničit.
Věd Všeděd: Nechce, on Ti chce jen pomoct, on se jen dívá. On se dívá jen ven, na Tvůj sen.
Pravomil Křivohlavý: Oplavdu? Jednou jsem někde čet´: Gott cleated people, because he loves stolies. Co si o tom myslíš Ty?
Věd Všeděd: Myslím? Podívej, už nekoktáš...
Pravomil Křivohlavý: Nic nevidím, oplavdu nekoktám? Jé, to je pěkný, Ještě abych uměl l a š.
Věd Všeděd: I to Právo se můžeš naučit. Jen chtít.
Pravomil Křivohlavý: Chtít?
Věd Všeděd: Chtít mít svůj sen. A udělat pro něj vše.
Pravomil Křivohlavý: Plo koho? Plo co? Plo sebe?
Věd Všeděd: No pro ten sen Právo, pro právo, jen a jen pro něj.
Pravomil Křivohlavý: No, dyť jó. Tak jdem. Milek už asi nepšijde, viď?
Věd Všeděd: Nevím, tak dem dál...tak pojď.
Pravomil Křivohlavý: No, dyť jó, o, ó...


Poznámky k tomuto příspěvku
Boobis Typewriter (Občasný) - 11.7.2008 > mám tu jen Firefox, takže grafiku později...
<reagovat 
ref (Občasný) - 12.7.2008 >  A kdo si to s kým dělá, co chce? Malá hezká paralela: Boobis s Pravomilem -Major s Albertem a Sofií (Jostein Gaarder: Sofiin svět) -a skvělá výmluva lidí na Boha...
Body: 5
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 13.7.2008 > ref> Bohové musí být šílení. :)
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 12.7.2008 > Boobisi...bubo bubo je noční tvor..neříkej,že jsi též:-))) Budu-li tě čísti stane se ze mě Křivohlavý Vševěd..asi..časy..běží..leží..slova..znova Vševědova..:-))
Body: 5
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 13.7.2008 > Mbonita> =dtto= :)
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 14.7.2008 > Nevím, tak dem dál... genialni :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 3 4 5 6 7 8 9 10 (13) 14 15 16 17 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter