Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci V kulturním domě - 1. dějství z kolekce V hlavní roli: Pravomil Křivohlav
Autor: Boobis Typewriter (Občasný) - publikováno 10.7.2008 (11:03:59)
další v kolekci>

Věd Všeděd: Co si to tam furt píšeš Právo?

Pravomil Křivohlavý: Á nic, jen něco do pláce.

Věd Všeděd: Jako něco právnického?

Pravomil Křivohlavý: Ani ne tak plávnickýho, jako jednu methodiku.

Věd Vševěd: Tak nech toho psaní a pojď támhle.

Pravomil Křivohlavý: Kam?

Věd Všeděd: No támhle.

 

[Věd Všeděd ukazuje na plakát]

 

TŘI BÍLÉ HLASY VĚDA NEDVĚDA

10.07.2008 v KD Van Drákov, vstupné: dobrovolné.

 

Věd Všeděd: Tak co ty na to? Máš přece rád kulturu, ne?

Pravomil Křivohlavý: No, kultulu mám lád, to jo.

Čísník: Tak nejprv ale zaplatíme.

Věd Všeděd: Můžu Ti tady nechat sekeru?

Číšník: Nóoo…

Věd Vševěd: No dobře, abys nebyl škodnej, tak Ti tady nechám ještě pilu. Nechceš jít taky s náma na Nedvěda?

Číšník: Néee…

Věd Vševěd: Tak hurá jdem.

 

[v KD, Pravomil listuje letákem, který vyfasoval u dveří]

 

TŘI BÍLÉ HLASY VĚDA NEDVĚDA

 

Divadelní hra o třech dějstvích:

1. hlas Věda Nedvěda

2. hlas Věda Nedvěda

3. hlas Věda Nedvěda

 

Postavy:

Věd Nedvěd, Děd Nevěd, Věd Neděd, Věd Nicnevěd a sousedovic Malý Mirek

 

Napsal:

Věd Všeděd

 

Pravomil Křivohlavý: Věde, to jsi napsal Ty?

Věd Všeděd: Jo, jen takový experiment, ale tady se to docela chytlo.

 

STRUČNÝ OBSAH:

 

První dějství:

Věd Nedvěd si od mládí přeje být známým zpěvákem a tak se zeptá sousedovic Malého Mirka, s kterým chodí do školy, jestli neví, co s tím. Mirek si neustále čte knížky a z nich zjistil, že čím je člověk starší, tím je moudřejší. Třeba ten Děd Vševěd. Vůbec dědové toho hodně vědí, dají se s nima chytat ryby. Dědové nechytají ryby, aby měli co jíst, ale protože se to s babičkama prej nedá vydržet. A když se nachytaj ryby, tak se pak jde do hospody a tam se pije pivo. Takže musíme najít nějakého Děda.

 

V telefonní budce, která dnes nese ten modrý nápis O2 bylo v té době ještě napsáno telefon, stejně jako obchod, kde se prodávalo maso se jmenoval MASO, obchod, kde se prodávalo ovoce a zelenina se jmenoval OVOCE A ZELENINA a obchod, kde se dalo koupit vše, co právě se nedalo koupit v jiných obchodech, tedy pokud to vůbec bylo k dostání se koupilo v obchodě SMÍŠENÉ ZBOŽÍ.

 

Takže v telefonní budce byl telefonní seznam. V něm najde sousedovic Malý Mirek a Věd Nedvěd další dva Vědy (Věda Neděda a Věda Nicnevěda) a dokonce jednoho Děda, Děda Nevěda.

 

Sousedovi Malý Mirek: Hurá, to bude on. Tak jdeme za ním.

 

Věd Všeděd a sousedovi Malý Mirek jdou za Dědem Nevědem, ale ten není doma. Ani Baba Nevěda neví, kde je Děd Nevěd, ale prý snad na rybách nebo v hospodě.

 

***

Konec prvního dějství.

 

[Pravomil Křivohlavý odloží program]

 

Pravomil Křivohlavý: Tak to vypadá dobše. To’s napsal fakt úplně sám?

Věd Všeděd [usměje se]: To napsal život. Trochu mi s tím pomáhal právě Mirek. Dnes už je velkej a bydlí v Praze. Ale ten příběh se opravdu stal.

Pravomil Křivohlavý: Tak to už se těším, až začnou hlát. Na koho se vlastně čeká?

Věd Všeděd: Na Mirka. Má toho moc, ale slíbil, že určitě přijde.

Pravomil Křivohlavý: Bezva, tak já skočím ještě do hospody pro dvě malinovky, jo?

Věd Všeděd: Dobrá. A tu máš dláto a hoblík pro číšníka.

Pravomil Křivohlavý: Bezva, dík, jsem za chvíli zpátky.

Věd Všeděd: Jo. Dávej pozor při přecházení ulice, ať Tě něco nepřejede.

Pravomil Křivohlavý: Nó, dyť jó...



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář já5 - 10.7.2008 > piš hry:-)
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 10.7.2008 > to napsal život:-))Věde
Body: 5
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 11.7.2008 > Tak to vypadá dobše. To’s napsal fakt úplně sám?

ti dva me neprestavaj bavit :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 11.7.2008 > Pomerančová> Pomelancova - to mi ani nesikej - mam jeste spoustu Dedu a Vedu...uuuu...ach jo, no dyt jo...
<reagovat 
 pomerančová (Občasný,Redaktor) - 11.7.2008 > Boobis Typewriter> šupééél! ;-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 3 4 5 6 7 8 (9) 10 13 14 15 16 17 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter