Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
analfagot
(muž)
Stálý
Na Totemu: 36140x
Napsat zprávu

jsem hetero a cena je otázkou dohody...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Autor si uložil tyto příspěvky ostatních
 
 Řadit podle: data poznámek zobrazení uložení doporučení bodů průměru 
RubrikaDne AutorNázev příspěvkuPozná-
mek
Zobra-
zeno
Doporu-
čeno
Poezie
Všehochuť:
10.5.2021
MírZemi
Jan Palach >>
Je mi líto všech lidí, kteří se upálili v minulém i dnešním režimu.
p2z2252×d1×
Zpovědi, pocity:16.3.2020
ZDŠ LITOVEL
LITOVEL PROTESTUJE a VYHLAŠUJE KARANTÉNU! >>
Vyhlašujeme literární SOUTĚŽ a karanténu na Bohuňu!
p15z3506×d6×
Zpovědi, pocity:25.12.2019
Otylá Bohuna
Přáníčka SLUNÍČKÁŘKY - PF 2020 >>
https://youtu.be/mJjoGaO2YHU
p17z3996×d4×
Poezie
Klasické verše:
14.10.2019
j.f.julian
V BALADÁCH + ANDANTE + BŘEZOVÉ LISTÍ >>
- 7428 --- ... čas se mi krátí...
p26z7495×d3×
Poezie:7.9.2019
Miroslavek
1 - 871 >>
inspirací mi byli Skácel a Julián a jeden pobuda, který krade...
p7z2105×d2×
Poezie
Básnické slovo:
23.6.2019
j.f.julian
ČUČKAŘI >>
- 2618 --- LIDI, tahle má říkánka na int dosáhla 50000 čtení a skromně zmíním, že s velkým ohlasem, ať už převážně kladným, či sluníčkářsky ubohým, ale tady to vázne... WAS ČUCHT ES SEIN? se ptám, was čucht? JÁ JSEM ZVĚDAV, AŽ BABIŠE ZBAVÍ OBVINĚNÍ, JESTLI TI VELCÍ MORALISTÉ A HLÍDAČI DEMOKRACIE BUDOU STEJNĚ AKTIVNÍ PŘI VEŘEJNÝCH OMLUVÁCH, NEJEN JEMU, ALE I JEHO VOLIČŮM?!!! píšu to z ruky, tudíž nevylučuji úpravy. Gramatický verš? ANO, forma říkačky z FB, které píše většina dnešních poetů, jiné totiž nerozumí, jak jsem si všiml... A pak taky, škoda mého až nadzemského talentu pro zmatené spoluobčany. Hezky rozdělují národ...
p6z2676×d1×
Zpovědi, pocity:30.3.2019
j.f.julian
a zase ta BABETA >>
- 3900 --- Kdo již četl báseň Bohém a článeček o Babetě, která mi vstoupila do cesty, tak ví, že je to těžký boj, nyní přidávám další kapku do jejího rozkroku...
p11z3908×d1×
Poezie
Klasické verše:
31.1.2019
j.f.julian
TŘI DUŠE >>
- 3406 --- Tady tento příběh si užije každý, a jen ten, který umí recitovat. Té gradující poezii i recitaci jsem podřídil i verš, kde snad nějaký ten gr.rým nevadí... Bez toho bych nedosáhl svého.
p10z3430×d1×
Próza
Povídky:
26.1.2019
Džulián trophy
Poděkování >>
všem, kteří sem stále ještě něco píší nebo zveřejňují mazaniny. Totem už překonal hnusem dokonce i literru. Děkuju mu za to, absurdnost a nesmyslnost tohoto způsobu prezentace "umění" dosáhla vrcholu. Ještě jednou poděkování a sílu těm, kteří se budou snažit tuto oplzlost a zmar dál udržovat při životě.
p14z3110×d2×
Poezie
Básnické slovo:
19.1.2019
j.f.julian
LET + citát >>
- 6502 --- vážení, předně chci upozornit, že po roce věrní, chytří čtenáři oživili mé dílo O ŽENÁCH Z TOTEMU! mé komenty před rokem cenzor vymáz, ale cizí hodnotné zanechal. Taktéž samotné dílo kvalitativně předskočilo svou dobu - DOPORUČUJI! NYNÍ už k novinkám. citát „Chceš-li mít dětskou říkačku - napiš, co tě první napadne. Chceš-li mít básničku - napiš, co tě druhé napadne. Chceš-li mít báseň, napiš, až co tě třetí napadne.“ (2018)
p26z6580×d2×
Poezie
Klasické verše:
17.1.2019
j.f.julian
VRÁTIL BYCH SE (1968)  >>
- 3204 --- Tato báseň je vzpomínkou člověka-i já jsem trochu člověk, na rok, který mé rodině změnil život, tak jako mnohým v ČSSR. Měli jsme se stěhovat do USA, kde otec dostal místo ředitele velké mezinárodní firmy - pak jeho tragický osud + okupace změnili vše. Umřel mi kamarád, ostatní emigrovali, umřel náš největší herec, recitátor, který se již podobný od té doby nevyskytl, který mě k poezii přivedl atd atd. O Palachovi a roku 1969 píšu jinde... Zde je patrno, že čas léčí (trochu) a že stáří, nebo blížící se stáří pro sentimentálního poetu znamená nekonečnou nostalgii a vzpomínání... Jak se říká, nám výrostkům (a já byl vždycky zvíře) ten rok předehnal léta - předčasně jsme dospěli. (jestli FB kritikům mohu něco doporučit, tak je to tiché rozjímání a významné mlčení.)
p9z3204×d2×
Poezie
Klasické verše:
14.1.2019
14.1.2019

j.f.julian
PŘÍTELI (Fáma) >>
- 6900 --- DĚKUJI REDAKTORŮM, že publikovali v ČASOPISE!! Je to příběh. Trošku se obávám, že jej každý nepochopí a už vůbec nedovede přečíst, interpretovat, recitovat. Proč? Protože, když nebyl-a schopen přijít na kloub melodie básně Hlína od Analfagota (bez urážky pro autora), tak co asi zmůže zde? (počítajíc slabiky, jak prvnička bez talentu) Ano, má díla nejsou úplně pro začátečníky, ale jsou tu i lidé sečtělí, tak pro tyto dílko uvádím. Rozhodně doporučuji více čtení, protože pochopit obsah a zároveň správnou recitaci najednou asi nepůjde... Děkuji a doufám, že se trotlové, kteří nic nepíší, zdrží jakychkoliv poznámek. Toto není FB, Totem je opravdu trochu jiná liga, s nesmysly jděte za amatéry z FB, kteří se učí a uvěří někomu, kdo nikdy nic nenapsal...
p16z6957×d4×
Poezie:29.12.2018
posledni_inka
s hady a jablky >>
p51z7156×d7×
Poezie
Klasické verše:
4.10.2018
j.f.julian
BLÁZNOVY VERŠE >>
- 3311 --- ... dopisuji - má čísla čtenosti jsou samosebou zanedbatelná proti youtuberům, ale je to poezie, tudíž chci věřit, že čtenář kromě zábavných urážek hejtrů čte i moji báseň, a já jim za to děkuji! A tohle fór není! LIDÉ PŘISUZUJÍ MÉ BÁSNI - VYHASLÝ - PŘÍVLASTEK epitaf, nesouhlasím, jestliže nějaká báseň je mým epitafem, pak je to tato...
p8z3313×d3×
Poezie:31.8.2018
Miroslav Václavek
Daleko >>
p4z1286×d3×
Poezie
Klasické verše:
20.1.2016
j.f.julian
DVACETILETÝ >>
- 5503 --- Můj život, jeho styl i osudové rány předznamenaly moji poezii. Většinou existenciální, dekadentní. Kdybych psal romantické verše, vypadaly by asi takto...
p18z5591×d2×
 
Další příspěvky
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter