Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
LITOVEL PROTESTUJE a VYHLAŠUJE KARANTÉNU!
Autor: ZDŠ LITOVEL (Občasný) - publikováno 16.3.2020 (09:46:17)
Bohuno, ty jsi opravdu megalitickej BLB.
Za všechno můžeš TY!
Dneska nám kvůli tobě zavřeli městys a my vyhlášujeme karanténu NA TEBE, na tvoje cancy a ty PUDEŠ, ty dilino!

Brzo zakážou i mobily, pak nastane doba nás, kteří umíme psát skvělé básně, což MY, ZDŠ Litovel, umíme!

Tímto
VYHLAŠUJEME SOUTĚŽ k dehonestaci BOHUNY-ZKOUŠKY, protože buchta, která si nemeje prdel tu roznáší všechny ty hnusy a je nebezpečná nám všem!

Tak se těš, koronavirus tě smete, zašlape do toho vlastního hnoje ve kterém bydlíš, což samozřejmě platí i pro tvé alternicky jako je Zkouška, Poslední Inka apod., každej den nějakej přidáš, ty hrůzo s nouzí, jak tě tu kdosi nazval.

MY, DĚTI Z LITOVLE, PROTESTUJEME!
Je třeba vyhladit takové roznašeče POPLAŠNÝCH zpráv, nemocí ducha i mozku, necitlivá hovada jako jsi ty, BOHUŇO!

Tímto vyzýváme všechny umělce Totemu, aby se přidali a tvořili, fotili, kreslili či malovali, Zeandrich může i čmárat a Mystikus i opisovat, abychom se vzájemně podpořili proti BOHUŇE, která je vším vinna!

Musíme na této situaci vypudit ze sebe co nejlepší v nás je a namířit to správným směrem, teda proti tomu hovadu a tím vyčistit Totem, aby zase vzkvétal uměním a poezií a ne FB slinty nějaký zamindrákovaný blbky.

Vyzýváme tebe - Václavku, Juliáne, Anále a další, spojme se v jeden šik proti tý nákaze malosti a hnusu, kterou Bohuňa roznáší a denně šíří dalšími urážkami píšících a tvořících autorů.

Rovněž vyzýváme VÁS, kteří máte povědomí o této KREATUŘE, dejte nám o ní info, jakékoliv, my zařídíme její definitivní eliminaci, ta už si ani nevrzne!
Tady není pro tebe místo, ty hajtro - pudeš i s koronavirem do pekla, vrátíme tě do tý kyselý díry ze který si vylezla a ze který rozšiřuješ nenávist, zášť, závist, svou ubohost a koronavir!


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 16.3.2020 > A určitě o tý nemytý hajtře něco napíšu, dejte mi čas, chytil jsem vlka a všichni víme od koho!!!
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 16.3.2020 > Bylo to na spadnutí, už tu ta bezcitná hyena trolila dlouho a beztrestně.
Já bych vyzval i admina k její totální karanténě a okamžitýmu mazání příspěvků plných nenávisti a rozdělování, kterou tahle hajtra šíří!! Pravidla jsou dobrá pouze když se dodržují a vymáhají, když je trestáno jejich porušení!
I já něco napíšu abychom tuhle hnidu zašlápli a deratizovali prostor pro skutečný amatérský umělce!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 16.3.2020 > Je to výborný nápad. Ale nejdůležitější je podpora redaktorů, zejména věhlasného Martina, doporučovatele j.f.juliána. Tak snad se dočkáme.
<reagovat 
 Čtenář - 16.3.2020 > čtenář> a to tě nejvíc sere Bohuno, viď, ty ubohá závistivá mrcho bez talentu! Když nic neumíš těžko tě kdokoliv může podpořit, to ti ale nedojde, co!?
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 16.3.2020 > čtenář> Přesně! Zamindrákovaná pizda snad ani nechápe, že tohle je o ní!
Dětem, ty zakomplexovaná nemytá pizdo UBLIŽOVAT NEBUDEŠ!
JSEM ZA VÁMA, DĚTI Z LITOVLE, MY VÁS V TOM NENECHÁME!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 18.3.2020 >



A nebyl náhodou třeba Julian od vás letos sáňkovat v Itálii? -Nechte si ho raději pečlivě otestovat!!; .. :).


<reagovat 
Čtenář - 18.3.2020 >



A nebyl náhodou třeba Julian od vás letos sáňkovat v Itálii? -Nechte si ho raději pečlivě otestovat!!; .. :).


<reagovat 
čtenář Dan - 18.3.2020 > Prý tam u vás začali působit agendi chodci, kteří obchází s motáky a zbožím vojenské hlídky a uzávěry -nekoledujete si o oplocenku s ostnatým drátem?
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > Výborný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 22.3.2020 > a proč jsou tu jako čtyři déčka? nechápu, lidi
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > čtenář> aby de blbec měl na co ptát! Zkus se přihlásit, když se na něco ptáš nechápavče!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 23.3.2020 > Kucí, ti co jsou biti, tak ty já vždycky podpořím.
Udělejte si nový nick jako Bohuna, každý den novej!
Zajímavé je, že jí nikdo nemaže a to krade nicky které fungují a krade i básně-to je HNUS.
dík za zprávu,j
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter