Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:sobota či neděle
franta (Občasný) - 9.2.2009 > paryb> popravdě... nemám teď zrovna ani čas, ani náladu přesněji ty pocity analyzovat a snažit se je pojmenovat. myslím si, že jde o tempo. to vtahuje. až ten čas mít budu, podívám se pořádně i na ty roztrhané kousky: myslím, že mezi nimi a tímhle ve skutečnosti není takový rozdíl... ale blbé rozházení písmenek po stránce může být mocná čarodějka.
U příspěvku:a ty
franta (Občasný) - 9.2.2009 > paryb> nic ošklivého v tom taky být nemělo.
U příspěvku:sobota či neděle
franta (Občasný) - 6.2.2009 > ne, porád mam tohle jako 1 :)
U příspěvku:byla tma a měla jsem sen
franta (Občasný) - 6.2.2009 > paryb> jj, du se podivat, co novýho.
U příspěvku:Zápisky z nekropole
franta (Občasný) - 5.2.2009 > Jsem vcelku tvůj fanda. Ale tahle... jako by tu obvyklou vzdušnost, do které se ti tak lehce vyloupávají slova, nahradil buchar nad jezdicím pásem.
U příspěvku:byla tma a měla jsem sen
franta (Občasný) - 5.2.2009 > tahle se mně líbí asi nejmíň, jako bych "zajizvenou zimu" už četl tolikrát... nejvíc mě asi vzala ta valivá, ta jinačí. ale zajímá mě to všecko.
U příspěvku:a ty
franta (Občasný) - 5.2.2009 > úplně jinak, tam se to valillo, tady je to takový trhanec epileptickej... du číst dál :)
U příspěvku:sobota či neděle
franta (Občasný) - 5.2.2009 > Hah! Jdu číst.
U příspěvku:oblíkla ses krví a mužskym hlenem
franta (Občasný) - 31.1.2009 > kink> dobrý, je to bianco šek?
U příspěvku:Antique shop
franta (Občasný) - 30.1.2009 > Martin> :)) myslím, že vím, co myslíš... ještě pohrát :))
U příspěvku:Franta
franta (Občasný) - 13.6.2007 > vopravdu celej já!
U příspěvku:Hoře
franta (Občasný) - 26.2.2007 > Naty> Je to oddalování. Stisknutí spojnice mezi vlastním tělesem a žaludem. O to by pak ten závěr měl silněji... ech ;)
U příspěvku:Hoře
franta (Občasný) - 23.2.2007 > Naty> Myslím, že je to normální. Opakování je grunt. Já samozřejmě někdy opakuju (nebo-jsa jsa) zadrhávaně, ale třeba to prošel jsi – ježišmarjá, vždyť na tom není nic k zarážení, tygře, tygře, to je ještě víc grunt než rým a souzvuk dohromady, rytmotvorný prostředek starší než počítání na prstech...
U příspěvku:kní
franta (Občasný) - 14.2.2007 > ariel> S citoslovci jsou na tom slovníky obecně bledě. Tohle je podle mě ten zvuk, když se kníká.
U příspěvku:Hoře
franta (Občasný) - 12.2.2007 > kalais> morfologie?
U příspěvku:programování hlíny
franta (Občasný) - 15.1.2007 > buďte rádi, že to bude deklamovat bubák, franta, a je to věru srandovní, neumí říkat -r-.
U příspěvku:Nekřesťanská poezie
franta (Občasný) - 11.1.2006 > Vyšťourat!
U příspěvku:oblíkla ses krví a mužskym hlenem
franta (Občasný) - 10.1.2006 > Citizen> to je možné.
U příspěvku:oblíkla ses krví a mužskym hlenem
franta (Občasný) - 10.1.2006 > Citizen> Je to divné, karmickou astrologii psal nějaký jiný franta. Doufám, že si nepokazím karmu, když ji smažu.
U příspěvku:Vítej II
franta (Občasný) - 23.9.2005 > Měl bych asi povědět, proč tam ve Vašem prostoře visí vedle titulku to slovo "Pokus".



Zkusím poprosit o spolupráci -- je to věc, se kterou si nejspíš nevím rady. Zkuste se podívat tady na ten krátkej dialog, jestli v něm není něco divně... a pak se podívejte na sakra už starý příspěvek Vítej (I)... a něco povězte, bude-li co, když vás něco napadne...

Díky.
U příspěvku:Vítej
franta (Občasný) - 16.5.2005 > traktorysta> to byl takový pokus. šlo mi hlavně o to, že je to celý v krásnejch daktylech... ale ten dialog je rozbíjí, leze i dovnitř stop. ten závěr je pak přes moc a ulepenej.
a vlastně nevím, co jsem teda vyzkoumal... ale budu to zkoumat ještě dál. jo, vyzkoumal jsem to, že se to nedá nahlas přečíst.
U příspěvku:Ó
franta (Občasný) - 22.3.2005 > BorisCvek> Ještě bych to chtěl umět správně přečíst. Uvidíme.
U příspěvku:oblíkla ses krví a mužskym hlenem
franta (Občasný) - 19.3.2005 > hermelín> ale líbí, pleteš se.
U příspěvku:Tváří se nevině...
franta (Občasný) - 13.3.2005 > Viewegh, vole.
U příspěvku:V den zvolení prezidenta
franta (Občasný) - 13.3.2005 >
U příspěvku:ráno se šiky
franta (Občasný) - 8.3.2005 > maniásek> to samozřejmě vím, nemusíš mi to říkat.
U příspěvku:Na maximum
franta (Občasný) - 8.3.2005 > na tři. a celek to táhne vejš.

ale ta dvojka byla motivační. naser se, nejseš žádnej břídil. vole. naopak.
U příspěvku:Na maximum
franta (Občasný) - 8.3.2005 > DeadKennedys> totálně ne. vlastně jsem ti asi ukřivdil. napsané je to na víc.
U příspěvku:Na maximum
franta (Občasný) - 12.1.2005 > Výtečná věc. Blbě napsaná.
U příspěvku:Pod normalizačním světlem
franta (Občasný) - 12.1.2005 > Co to je za orgie?
U příspěvku:jede satan na čézetě
franta (Občasný) - 24.11.2004 > zirael> vida, půvabná čtenářka surfuje po mých textech. chm chm.
díky.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter