Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hamlet na Britanicu
Anah (Občasný) - 21.7.2005 > super
U příspěvku:Ozdravný pobyt
Anah (Občasný) - 13.9.2004 > Lian> Díky.  Za ty hrubky a překlepy se omlouvám, ale počítač mám jenom v práci a tak všechny povídky vznikají právě zde (místo pracovního nasazení ) a je fakt, že nemám moc času to nějak důkladněji kontrolovat. Občas i mě zarazí co jsem splodila za šílenou hrubku!  
U příspěvku:workoholik
Anah (Občasný) - 24.6.2004 > quentinbubakoff> No je fakt, že určitě neznám tolik workoholiček jako workoholiků. Tuhle povídku jsem psala na svého tehdejšího přítele a docela jsem se u toho sama pobavila. Ta povídka byla původně trochu obsáhlejší, ale pro vás jsem ji musela trochu poupravit a některé pikantnější věci raději úplně odstranit.  Ale jsem ráda, že i po úpravách měl workoholik úspěch!
U příspěvku:workoholik
Anah (Občasný) - 24.6.2004 > čtenář> No budeš se asi divit, ale chlapi kolem mě rozhodně nejsou pozorovatelsky nikterak zajímavý... Musím se spoléhat jen a jen na svou fantazii!
U příspěvku:Noční story
Anah (Občasný) - 22.6.2004 > čtenář> O čem? Že si myslím, že se mi ta povídka moc nepovedla, nebo že jsem už holt taková?
U příspěvku:Noční story
Anah (Občasný) - 22.6.2004 > čtenář> Proč bys mě měl naštvat? Já s tebou docela souhlasím. Vím moc dobře, že se mi tahle povídka zase až tak nepovedla. No nemůže být posvícení každý den.  A co se týká těch mých drobných vulgárností v tom se asi moc nezměním. Jsem už holt taková!
U příspěvku:Noční story
Anah (Občasný) - 21.6.2004 > čtenář> Mohu tě ujistit, že zážitky jsou pouze fiktivní !  Možná z toho je trochu cítit opozice k mužskému pokolení, ale není to můj osobní názor, jen jsem to použila pro tuto povídku. Ahoj a díky za názor.
U příspěvku:Motýly
Anah (Občasný) - 15.6.2004 >

Co k tomu napsat? Víš že jsem tvoje obdivovatelka. Líbí se mi to moc!

U příspěvku:Proboha proč?
Anah (Občasný) - 15.6.2004 > Laura> Jé, díky moc! Abych řekla pravdu, já bych to do sebe taky neřekla!  Ale je fakt, že tohle se mi dobře psalo.
U příspěvku:Proboha proč?
Anah (Občasný) - 16.4.2004 > quentinbubakoff> 

Jó tak s tím testem nevím... nikdy jsem si ho nedělala... Jinak máš úplnou pravdu s tím, že je jedno jestli je režim takový nebo makový. Tohle tu bylo , je a bohužel bude.A já  jsem  jedině  ráda, že moji rodiče jsou v pohodě!

U příspěvku:Proboha proč?
Anah (Občasný) - 16.4.2004 > Luk Malér> Tak s tím, že se zlo ňáák vrátí máš úplnou pravdu. Sama jsem se bohužel  o tom již několikrát přesvědčila...
U příspěvku:"Láska"až za hrob!
Anah (Občasný) - 8.4.2004 > quentinbubakoff> 

Díky! Jsem ráda, že jsem alespoň jednou byla pochopena!  

Andulka asi nechápe, že autor si přece může vybrat pro svou povídku jakékoliv postavy ať už kladné nebo záporné a podle toho že se jí zrovna to chování dotyčné postavy nelíbí nemůže hodnotit celé dílo... Kam by potom přišli chudáci autoři detektivek. Většinou tam bývá hlavní postavou zloděj, vrah, podvodník...A s těmito postavami myslím většina z nás taky moc nesympatizuje a přesto to může být velice strhující příbeh!

 

U příspěvku:Jak "snadné" je žít - závěrečná část
Anah (Občasný) - 26.3.2004 > g morr> Ne, ne. Já se budu držet toho svého trochu dsnějšího psaní. Tohle byl jen pokus, jestli jsem vůbec schopná napsat taky neco pěkného a s dobrým koncem.  Ale tuhle kávu jsem si  teda solidně přesladila!
U příspěvku:Alieni = důchodci I. část..
Anah (Občasný) - 26.3.2004 > Muřky> Muřky, úplně tě chápu co se týká těch tvých Alienů. Nesnáším, když v pátek ráno, jen co rozlepí oči utíkají do obchodů aby si nakoupili nákup snad na měsíc. A my pracující, musíme stát ve frontě na pokladnu až si vyskládají ty své narvané vozíky. A přitom si mohou jít nakoupit kdykoliv během dne a nemusí blokovat pokladny ráno, když lidi spěchají do práce. kvůli nim jsem dneska zase přišla pozdě!
U příspěvku:Jak "snadné" je žít - závěrečná část
Anah (Občasný) - 26.3.2004 > g morr> 

Jsem ráda, že jste mě nezklamali. Přesně takové rakce jsem totiž čekala. Když jsem ten příběh psala, připadalo mi to docela dobrý, ale když jsem to potom četla vcelku, tak byl můj dojem na toto dílo naprosto totožný s vašim.  Ale nedalo mi to, abych vám to nehodila pod nos.  Jinak červenou knihovnu fakticky nesnáším!!!!!

U příspěvku:Alieni = důchodci I. část..
Anah (Občasný) - 25.3.2004 > Velice osobité... Ale líbilo se!
U příspěvku:Jak "snadné" je žít - druhá část
Anah (Občasný) - 24.3.2004 > BlueSky> No máš pravdu, ty chybičky a to neoddělení přímé řeči se tam asi opravdu vyskytly. Ta povídka je starší a tenkrát jsem to psala špatně,takže jsem ji předělávala a je dost možné, že mi něco mohlo uniknout. Ale hlavně jsem tam zapomněla napsat, že to ještě pořád není celé a že konec budu publikovat teprve zítra. :-)
No asi píšu opravdu zbytečně moc dlouze...
U příspěvku:Před usnutím Před usnutím
Anah (Občasný) - 2.3.2004 > peetea> Ty a víš, že máš pravdu? psala jsem to na jednoho svýho kamaráda. Jirka byl opravdu sympaťák! :-). Ale kdo by řekl, že mi přinese čtyři body?
U příspěvku:Není všechno zlato, co se třpytí
Anah (Občasný) - 26.2.2004 > Lian> No to je zvláštní. Všechny Mileny, které znám jsou právě blonďaté! Ale chápu i tvou představu hnědovlásky. Třeba taková herečka Milena Dvorská... :-)
U příspěvku:DESATERO PRO PRAVÉ MUŽE
Anah (Občasný) - 25.2.2004 > Lian> Ano, je to moje dílo a popravdě řečeno jsem přesně nevěděla kam to zařadit. Tak příště a díky za radu.
U příspěvku:JAK UMÍRAJÍ VLOČKY
Anah (Občasný) - 12.2.2004 > a nach...> Ahoj,moc díky za alespoň jednu pozitivní reakci. :-)
U příspěvku:JAK UMÍRAJÍ VLOČKY
Anah (Občasný) - 12.2.2004 > Emmet_RAY> ahoj, děkuji ti samozrejmě za názor. Já se spíš věnuji próze, takže tohle byl jenom takový pokus. Ujištuji tě, že ta skoro úplná shoda jmen je čistě náhodná a nevím o koho se jedná. No holt tady se potvrzuje, že strého psa novým kouskům nenaučíš. Slibuji, že poezii se věnovat nebudu! :-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter