Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku::: Kazatel 9,4 ::
Cobain (Občasný) - 21.6.2005 > Jo...blondyna to docela vystihla:-) Slusna prace...trosku poupravit rytmus a mozna obcas prohodit slovosled:-)
U příspěvku:2
Cobain (Občasný) - 17.6.2005 > Miniaturka...ale docela slusna:-))
U příspěvku: LOUDAVÁ NOC
Cobain (Občasný) - 17.6.2005 > Barča> :-)) Jojo...jsem zastancem vazaneho verse:-)))
U příspěvku:reaktivně nestabilní
Cobain (Občasný) - 15.6.2005 > Tak tahle me potesila:-)) Takova trosku chemicka:-)))
U příspěvku:systém 1/3-automatického psaní, jak nás ho učili ve druhé třídě
Cobain (Občasný) - 15.6.2005 > Muj salek to vubec neni, ale je to takovej mazec ze se mi to libi:-))
U příspěvku:Trochu brzo na tyhle řeči
Cobain (Občasný) - 15.6.2005 > Hmmm...tak takovou zkusenost mam taky za sebou...a miroslavek to taky docela rozkousl:-) Nekdy je to opravdu tak jak je to tu napsano...
U příspěvku: LOUDAVÁ NOC
Cobain (Občasný) - 15.6.2005 > ...ktery jsem tam ovsem zapomel zaskrtnout:-))) To jsem trubka...tak znovu:-)))
U příspěvku: LOUDAVÁ NOC
Cobain (Občasný) - 15.6.2005 > Hmmm...i me se to moc libi...uz tim smyslem pro rym a vcelku i rytmus. Ten ti obcas uskoci, ale jenom sem tam. Treba 4ta strofa 2hy radek - tam mas o slabiku min a pri cteni to trosku rozhodi...mozna tam dat "jen se bezvladne toci"...jo a tohle je dobry jak uz napsal 7and8 "Loudavý měsíc závidí červeň rudému vínu" :-))
Zajimave a hezke pocteni, klidne i za 5bodiku:-)
U příspěvku:pořád něco zkouším
Cobain (Občasný) - 15.6.2005 > Hmmm...neni to muj oblibeny styl, ale je tam spousta hezkych a zajimavych slovnich obratu...urcite jsem od tebe cetl lepsi kousky, ale ani tenhle neni spatny:-))
U příspěvku:Co se to děje?
Cobain (Občasný) - 14.6.2005 > Odpoved je asi dost zrejma...ze by 40 let pod vladou KSC?:-) Jako pokus o poezii by se to snad dalo prijmout...Zkrveziv ti dal docela dobrou radu minimalne tu pod bodem B:-) Gramatiku komentovat nebudu, a klidne pis i dal...budes pak moci s odstupem kouknout na to co napises a zjistit jestli se to lepsi ci ne:-))
U příspěvku:Takový normální kýč
Cobain (Občasný) - 14.6.2005 > Hmmm..ja jsem temer spokojen...az na obcasny vypadek rytmu je to docela fajn:-) H..C..T...nebo v jinem poradi:-))
U příspěvku:Černí
Cobain (Občasný) - 3.6.2005 > :-)) Pekne a procitene...mozna ze behem druhy sloky ti chlapici silne pridali do bubnu a mozna te trosku vyhodili z rytmu, ktery jsi nasadil v prvni sloce...kazdopadne hezke zachyceni nalady:-))
U příspěvku:Z ekologova deníčku
Cobain (Občasný) - 31.5.2005 > Lenki> Dekuji i zde a jsem rad ze se libi:-))
U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 31.5.2005 > Lenki> Dekuji i tobe:-) Safra...to uz me napada ze za par mesicu budou dalsi Vanoce...:-)) Asi to bude moje Vanocni koleda:-)))
U příspěvku:Hermes a tulák
Cobain (Občasný) - 30.5.2005 > Hmmm...dobry rymy a nepostrada vtip, ale s tim rytmem je opravdu neco v neporadku...pri cteni nahlas se to asi da zakamuflovat, ale pri cteni takhle napsaneho textu to semtam hapruje:-))
U příspěvku:Zmrzlé menu
Cobain (Občasný) - 17.5.2005 > Luxusni...bez pripominek...presne muj salek kavy:-)
U příspěvku:čaj o páté
Cobain (Občasný) - 5.4.2005 > Hmmm...ja nemam vyhrad:-)))
U příspěvku:Démon alkohol
Cobain (Občasný) - 18.3.2005 > nooo...to je mazec:-))) Nicmene jsem asi 3x v zivote mel podobny zazitek s vesnickou zabavou:-)))

U příspěvku:Cit
Cobain (Občasný) - 15.3.2005 > :-))) Zatim snad jeste ne:-)) Bojuju zuby nehty a minuly tyden jsem dostal pochvalu od MZV za "velmi diplomaticke vystupovani"...byla tu nejaka zenska a ze ji prej nekdo cyber-terorizuje a co pry s tim ma delat:-)))

Baleni moc nejde, respektive na to zatim kaslu, protoze uz tak tu nasirame z tech ustav a navic mame skoro kazdy den prednasky pro studenty, takze taky mazec. No a k posledni otazce snad jen diplomaticke NO COMMENT:-))
U příspěvku:Cit
Cobain (Občasný) - 11.3.2005 > Dioxine> Ty brdo...no zjistitl jsem to nekdy ve stredu kdyz priletelo nasupeny ministerstvo a oznamili nam ze to je ted soucasti nasi prace mimo to co uz vsechno ted delame...bych se na to pekne vysral...jsou to fakt dementi...a jeste ke vsemu ta podelana EUROUSTAVA...kazdej nas s tim ted otravuje kvuli jedny dementni novinarce a nejakymu clanku na novinky.cz

No hele kamo drz se a nekdy zajdem nekam na neco zelenyho:-))
U příspěvku:Horko a chlad aneb malé pojednání o teplotních rozdílech
Cobain (Občasný) - 9.3.2005 > :-)))))
U příspěvku:Horko a chlad aneb malé pojednání o teplotních rozdílech
Cobain (Občasný) - 8.3.2005 > Neni to spatne...ne uplne muj styl ale budiz:-)) Jen me zarazilo slovo "kristalovou"...melo to být křišťálovou nebo krystalovou??:-)
U příspěvku:Cit
Cobain (Občasný) - 8.3.2005 > Dioxine> Snad to ani pochopit nechtej :-))))))
U příspěvku:Slovo
Cobain (Občasný) - 4.3.2005 > No...me to zase prijde fajn:-)) Za smysl pro rym:-)
U příspěvku:Cit
Cobain (Občasný) - 2.3.2005 > :-))) Jojo iceu:-))) To je mazec co??:-)) No a to neco pozitivniho muzu i konkretizovat...je to smysl pro basen jak si ji predstavuju ja...tedy alespon co se tyce rymu...ze tam jeste jsou, protoze vetsina lidi dnes pise jak rikaji "moderni poezii" bez jedinyho rymu a rym je to to co me na basnich bavi:-)))
U příspěvku:Svět
Cobain (Občasný) - 1.3.2005 > Brrr...z te absolutni nuly na konci je mi pekna zima:-))) Ale jestli se maji lidi vic smat, asi budou muset zacit kourit to zeleny:-))

Trosku srovnat rytmus a je to celkem fajn:-)
U příspěvku:Cit
Cobain (Občasný) - 1.3.2005 > :-))) Nooo:-)) Nektere casti docela fajn...akorat zkus priste nejaky rym treba ABAB, protoze takhle se tezko hledaji slova do rymu co konci stejne a maji pouze jednu slabiku:-)) Pro zacatek bych dal tak 2-3 bodiky:-)
U příspěvku:Pod křídly vlaštovek
Cobain (Občasný) - 25.2.2005 > Hmmm...neni to muj styl, ale zaujalo:-))
U příspěvku:Diskriminace na poli hudebním
Cobain (Občasný) - 18.2.2005 > :-)) Hmmm...slusny:-))) Co takovy chudinky bubny...kazdej do nich reze jak o zivot...:-)))
U příspěvku:Říkalas že máš ráda kytky...
Cobain (Občasný) - 16.2.2005 > Dekuju:-))) Btw. jake lilie??
U příspěvku:Uplakané období
Cobain (Občasný) - 15.2.2005 > methadon> Ja Krista taky vubec nemusim, jen mi tam tak celkem padnul jak obsahove tak i rymem:-)) Kdybych nebyl atheista, taxem satanista, takze to je nas vztah s kristem:-)))))))))))))))))))))))

Kazdopadne dekuji za reakci:-))

Mej se faj a basnim zdar:-)

Cob.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter