Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cit
Autor: Dioxine (Občasný) - publikováno 1.3.2005 (12:28:03)
 

Cit

 Jednou, zlatý slunce jas

mi ukázal krásu  krás.

Pusa spadla, já jsem žas.

Při pohledu na ni, zastavil se čas.

Tu uslyšel jsem v sobě  hlas.

Utři slzu ze svých řas,

nechceš ji snad ztratit zas.

Vlasy dlouhé, plavé a ten pas

To nemá ani v poli klas.

V běhu za ní, nohou třas,

zakopl jsem a zlomil si vaz.

 

Jedno poučení z toho plyne,

To, co samo vzrostlo, i samo zhyne.

Ať je to cit nebo svině

Ať je to doma nebo v kině.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář ma.ca - 1.3.2005 > Verše na úrovni IV.A..?:-)))do čítanek.......
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 1.3.2005 > :-))) Nooo:-)) Nektere casti docela fajn...akorat zkus priste nejaky rym treba ABAB, protoze takhle se tezko hledaji slova do rymu co konci stejne a maji pouze jednu slabiku:-)) Pro zacatek bych dal tak 2-3 bodiky:-)
Body: 3
<reagovat 
 Dioxine (Občasný) - 2.3.2005 > Cobain> nazdar Cobaine... dekuji ti za kritiku... si snad první člověk, který vidí na mých výtvorech něco pozitivního... většinou se ani nesoustredim, aby basen mela rytmus nebo ... ale jen vetsinou vyjadruju co cítím... vsechno jsou to pocitovky... Chápu, že Erben ze mne nebude...:)).
Rekl bych, že aby se lidé smáli, nepotrebují kouřit to zelený...:)) ale jestli to tobe tak vyhovuje směle do toho... se pak na Tebe do icea prijdu podívat...:))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 3.3.2005 > Dioxine> erben byl smělý parytmik. normativní kritici ho za to nemělil rádi.
<reagovat 
 Dioxine (Občasný) - 4.3.2005 > g morr> a co jsi tím teda chtel říci???
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 4.3.2005 > Dioxine> 

Že pokud pokládáš Erbena za ukázku krásně pravidelného rytmika, tak jsi vedle.

A zároveň – že ten, kdo má za to, že pravidelný rytmus (a většinou je to tupé počítání slabik) je nutnou podmínkou, že rytmus nepravidelný básně jenom kazí, že takovej člověk je taky pošuk.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 5.3.2005 >
Body: 1
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 2.3.2005 > :-))) Jojo iceu:-))) To je mazec co??:-)) No a to neco pozitivniho muzu i konkretizovat...je to smysl pro basen jak si ji predstavuju ja...tedy alespon co se tyce rymu...ze tam jeste jsou, protoze vetsina lidi dnes pise jak rikaji "moderni poezii" bez jedinyho rymu a rym je to to co me na basnich bavi:-)))
<reagovat 
 Dioxine (Občasný) - 7.3.2005 > Cobain> iceu je fakt mazec... mas recht, taky mam rad verse a popravde vubec te moderni poezii nerozumum... ale ve ctvrtek jdu do jedne kavarny, kde budou cist basne, tak treba to pochopim...:))
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 8.3.2005 > Dioxine> Snad to ani pochopit nechtej :-))))))
<reagovat 
 Dioxine (Občasný) - 10.3.2005 > Cobain> to víš, že nás s Vládou vykopli z icea??? Je to fakt kotel... už si tam všechno musíte dělat sami...:))
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 11.3.2005 > Dioxine> Ty brdo...no zjistitl jsem to nekdy ve stredu kdyz priletelo nasupeny ministerstvo a oznamili nam ze to je ted soucasti nasi prace mimo to co uz vsechno ted delame...bych se na to pekne vysral...jsou to fakt dementi...a jeste ke vsemu ta podelana EUROUSTAVA...kazdej nas s tim ted otravuje kvuli jedny dementni novinarce a nejakymu clanku na novinky.cz

No hele kamo drz se a nekdy zajdem nekam na neco zelenyho:-))
<reagovat 
 Dioxine (Občasný) - 14.3.2005 > Cobain> radši bych zašel na něco zlatého než zeleného, ale až budeš mít čas, ozvi se...:)) číslo máš, ne???
<reagovat 
 Dioxine (Občasný) - 15.3.2005 > Cobain> hele, nechtej Te taky náhodou vyrazit s Icea??? Neco jsem zaslechl.... v metru se něco šušká...:)) Jak Vám jde balení... pozdravuj spolubalitelky...:)) A jaký máš ted vztah se "slečnou" Horovou???
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 15.3.2005 > :-))) Zatim snad jeste ne:-)) Bojuju zuby nehty a minuly tyden jsem dostal pochvalu od MZV za "velmi diplomaticke vystupovani"...byla tu nejaka zenska a ze ji prej nekdo cyber-terorizuje a co pry s tim ma delat:-)))

Baleni moc nejde, respektive na to zatim kaslu, protoze uz tak tu nasirame z tech ustav a navic mame skoro kazdy den prednasky pro studenty, takze taky mazec. No a k posledni otazce snad jen diplomaticke NO COMMENT:-))
<reagovat 
 Dioxine (Občasný) - 16.3.2005 > Cobain> Kdo by to do Tebe řekl... Z tebe snad ještě nakonec bude džentlmen...:)) Zázraky se stávájí né jenom o vánocích...:)) Jestli s tou poštou budeš bojovat jako,když jsi ještě balil na plný úvazek, tak to moc lidí asi nepotěšíš...:))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter