Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Morgan
Cobain (Občasný) - 4.11.2009 > sadaf> :-)) Nu také možnost:-)) Ale tím více méně končí mé opravdu slavné úlovky:-)) Ostatní herce už mám jen z českých filmů:-))
U příspěvku:Angie
Cobain (Občasný) - 28.9.2009 > sadaf> Ahoj draku...to je nějakej pátek co jsme se neviděli viď:-)
U příspěvku:Angie
Cobain (Občasný) - 7.7.2008 > AndRaaz> Pokud jsi četl komentáře před tebou...což ti pro příště doporučuji, zjistil bys, že tahle fotka není o kvalitě ani o nějaký formě, ale je to momentka během natáčení na shitovej foťák. Navíc jsem ani nažádal o žádné rozbory apod...i proto je to v sekci - foto - ostatní.

Jo a ty dveře co se ti tak líbí...to patinoval kamarád, právě aby vypadaly takhle...jinak je to celé kulisa.
U příspěvku:Angie
Cobain (Občasný) - 7.7.2008 > čtenář> Jejej...co se to tu děje? Co to je za nadávky a urážky? Proč? Jestli to není zbytečné...český jazyk má sice hodně jadrných slov, ale proč je používat v komentářích na totemu?
U příspěvku:Uplakané období
Cobain (Občasný) - 7.7.2008 > Věza> Děkuju:-)
U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 7.7.2008 > Věza> Děkuji za reakci:-) Jsem rád, že se líbí....moc lidí už v téhle době má raději volné verše a to zase já ne:-)
U příspěvku:Angie
Cobain (Občasný) - 7.7.2008 > butch> Huh...tak pokud něco víš o komixové předloze, tak je ti asi jasný, že by se ten film nenatočil, nebo by asi nemohl být ani puštěnej do kin.
U příspěvku:Angie
Cobain (Občasný) - 6.7.2008 > ariel> Hmmm...nevím jak posuzuješ kvalitu filmu, ale jedno z měřítek je to, že si ten film na sebe vydělá a to WANTED rozhodně splní.
Další měřítko je třeba to že lidi odcházej z kina úplně vyndaný a to zatím WANTED také plní:-))

U příspěvku:Angie
Cobain (Občasný) - 6.7.2008 > Osvětlovačská technika pro natáčení takový prostor docela rozsvítí víš? Je to referenční foto pro film...asi i proto je to v kategorii foto-ostatní:-))

:-)) Tlusté na ní byly opravdu jenom ty rty:-)))
U příspěvku:Morgan
Cobain (Občasný) - 6.7.2008 > :-)) Tak i tak...mno...spíš je to taková skrytá reklama na film, kterej právě běží v kinech a kterej se z 90ti procent točil tady u nás v ČR:-))))

Co se kvality fotky týče...bylo to foceno během natáčení, což se většinou moc nesmí:-)

A pro mě je to trošku i nostalgie...kdy se s těmi lidmi zase uvidím:-)

Proto asi vložím ještě jednu nekvalitní fotku, pro změnu s herečkou:-)
U příspěvku:Rozpuk...
Cobain (Občasný) - 24.12.2007 > :-)))
U příspěvku:Melancholická
Cobain (Občasný) - 22.8.2006 > travička> Ahojda...je tam noc dlouhá, protože v zimě je skoro stále tma takže to vypadá jako že je stále noc:-))
U příspěvku:Říkalas že máš ráda kytky...
Cobain (Občasný) - 4.4.2006 > methadon> :-))) Taky jsem tomu tehdy nejak nerozumel:-)))
U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 28.12.2005 > Lenki> To rád slyším...alespoň někdo:-)
U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 24.12.2005 > Lenki> Vidíš:-))) Já to tušil:-))) No...můj postoj k Vánocům se příliš nezměnil:-))
U příspěvku:Vlaštovka
Cobain (Občasný) - 23.12.2005 > Incognito> Taky se pokouším psát věci v rýmech a s rytmem, aby jsem k tomu mohl případně dodělat nějakou melodii...z tohohle bych cítil nějakou pomalejší melodii...vybrnkávačku...chytlavou...:-))
U příspěvku:Smrt
Cobain (Občasný) - 21.12.2005 > Chtělo by to trochu učesat...zlepšit rýmy a sem tam i rytmus...trošku přikořenit metaforami a ne vždy více slok je lepší...myslím že by stačily 4 sloky, protože některé z rýmů tě trošku odtáhly od zvoleného tématu...které také není zrovna jednoduché, protože na něm asi většina básníků začínala...každopádně piš dál a hodně čti...mohlo by to být dobré:-) Dal bych tak 2-3
U příspěvku:Vlaštovka
Cobain (Občasný) - 21.12.2005 > Jo...jako song bych to bral:-)
U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 20.12.2005 > Bernall> Děkuji za komentář i tobě:-)) Štastný a veselý:-))
U příspěvku:"bernall"
Cobain (Občasný) - 13.12.2005 > zajimave poskladane...pekne
U příspěvku:AVE
Cobain (Občasný) - 13.12.2005 > Jo...slušný:-)
U příspěvku:Ona
Cobain (Občasný) - 7.12.2005 > Hmm..slušný:-) Hlavně ten konec...dobře to sedí
U příspěvku:Co dělá básník na úřadě?
Cobain (Občasný) - 7.12.2005 > Je to super, ale ohledně toho konce souhlasím s Ewonne...ale to jak jsi upletl rýmy se mi moc líbí:-)
U příspěvku:Jen sklizeň, tu jsme propásli...
Cobain (Občasný) - 13.9.2005 > Jojo...i ja se pridam s 5ti bodiky...slusna prace:-)
U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 18.7.2005 > sadaf> Ahoooooj:-))) Tebe jsem nevidel uz kolikaty vanoce:-)) Jaxe vede?:-)
U příspěvku:Borůvkový kráter
Cobain (Občasný) - 29.6.2005 > Rymy rozhodne dodavaji punc a tohle je dobre odvedena prace:-) Super
U příspěvku:Pro radost
Cobain (Občasný) - 29.6.2005 > Milé:-))
U příspěvku::: Kazatel 9,4 ::
Cobain (Občasný) - 29.6.2005 > ...nooo...nechtel bych ti to rozhodit...ale co treba ten posledni radek..."vis ze zadny zivot vecne netrva":-)) A jeste se ti to bude trosku rymovat s tim lvem:-)
U příspěvku:Světýlka naděje.
Cobain (Občasný) - 22.6.2005 > Super...no comment
U příspěvku:Půl metru ode mne ptáš se jak z Antarktidy!
Cobain (Občasný) - 22.6.2005 > Hmmm...tak tohle muzu...super ti to sedi jak rymove tak celkem i rytmus...dobre zpracovano i jazykove a slusnej napad...moc libi
U příspěvku::: Kazatel 9,4 ::
Cobain (Občasný) - 21.6.2005 > Jo...blondyna to docela vystihla:-) Slusna prace...trosku poupravit rytmus a mozna obcas prohodit slovosled:-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter