Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:V tichém údivu
Michal Oliva (Občasný) - 17.4.2003 > Posledni vers je pro me trochu navic, pripadne mi,ze zavani kycem. Jinak je to pekne.
U příspěvku:Kvapky dažďa
Michal Oliva (Občasný) - 7.4.2003 > Ja to docetl...Filip ma sice pravdu, to si ale uvedomi kazdy, kdo to cte, vcetne autora, nicmene mozna prave proto stoji za to ocenit presvedcivost, s kterou je popsany cely pribeh vcetne pocitu (pedofilnich). Ja bych v tom videl zamer...?
U příspěvku:A kolem Arktida
Michal Oliva (Občasný) - 3.4.2003 > Nejak mam pocit, ze jsem tuhle vec od tebe uz cetl, mozna jen nektere casti, ale jak rikam muze to byt jen pocit. Libi se mi moc, zvlast ta forma smutku oblecena do zlute.
U příspěvku:O tužce
Michal Oliva (Občasný) - 24.3.2003 > Ja puvodne nechtel dovnitr, ale na tohle se nereagovat nejak neda...A co ze nenapises?
U příspěvku:!!kissit!!
Michal Oliva (Občasný) - 9.3.2003 > Jedine, co ti muzu poradit je zajit si na kozni.
U příspěvku:chr;;
Michal Oliva (Občasný) - 9.3.2003 > Tu petku mas jen proto,ze nic vyssiho tu neni.Mozna to nestoji ani za to,se nad tou srackou pozastavit,ale tvuj projev je prinejlepsim stejne nechutny jako ty fotky,tak at nevykladas energii nadarmo...
U příspěvku:Kraťoučká příhoda jmenných
Michal Oliva (Občasný) - 17.1.2003 > To mi se vic libi ta prvni (je vic zamilovana...)
U příspěvku:Až prosit budeš
Michal Oliva (Občasný) - 17.1.2003 > Ty rymy tomu moc nepomohly...Mozna by to vyznelo trochu lip ve volnem versi. Tema je asi vyjadreni pocitu, presto by neskodilo zkusit se dostat hloubeji (za slova). Timhle jsem se kdysi taky prokousaval, tak to prosim neber zle, zkousim ti jen poradit. Samozrejme si ze me nic nemusis delat, psani basni je hodne subjektivni, navic cas si s formou pohraje sam, staci vydrzet a nevzdavat se.
U příspěvku:Epileptický záchvat
Michal Oliva (Občasný) - 15.1.2003 > Jestli je to vlastni zkusenost, tak smekam... Jestli ne, tak smekam taky (kvuli vciteni a fantazii).
U příspěvku:Balada Vánoční (pro mou lásku)
Michal Oliva (Občasný) - 15.1.2003 > Pres vsechna uskali, kterym ses tak docela nevyhnul (nektera mista balancuji na hranici originality a kyce), se mi to celkove libi. Pozadi je skutecne pusobive, ale jsou tam i dobre napady.
U příspěvku:Vstávání
Michal Oliva (Občasný) - 13.1.2003 > Dvacet minut je pro me nekdy jeste fura casu, ale ten pocit taky znam. Obycejne veci jsou stejne nejhezci. Cauky
U příspěvku:Dobrodružství s údajným křečkem
Michal Oliva (Občasný) - 6.1.2003 > Takove ze zivota...Ani nevim, co bych tomu vytkl. Proste umis...
U příspěvku:Taste meče proti...
Michal Oliva (Občasný) - 3.1.2003 > Je to sice momentka, ale pro kazdeho vyzni ten moment asi jinak.Mozna to vubec nebylo napsane k uplnemu pochopeni, mozna se ten prostor neda obejit, mozna ani nevim, co se mi na tom tak libi. Je to basen, fascinace pocitem.....
U příspěvku:Jednou pro vždy
Michal Oliva (Občasný) - 20.12.2002 > I kdyz si to nezaslouzi, zase (alespon trosicku) zvitezil... Teda jestli rozumi basneni.
U příspěvku:Den
Michal Oliva (Občasný) - 20.12.2002 > Teda clovece...
U příspěvku:Ztracená v blues
Michal Oliva (Občasný) - 20.12.2002 > Ja to cetl pred nejakym casem, ale ted teprve se mi z toho vynoruje vsechno, co je treba. Myslim ze je to dobry text. Muzu to zkusit zhudebnit? Hrajeme jazzrock(obcas se to teda blizi)...
U příspěvku:Nová Eva
Michal Oliva (Občasný) - 20.12.2002 > Odvazne tema, jeste odvaznejsi provedeni, ale nejodvaznejsi je to tvrzeni o slepote Boha. Mnozi by te radi ukamenovali, kdyby to cetli, ja ti ale dam jednicku (vic udelat nemohu). Je to fakt dobre, jen tak dal. Ja bych si s radosti koupil knizku plnou takovych kousku.
U příspěvku:Zemřel básník...
Michal Oliva (Občasný) - 11.12.2002 > Nevim o ktereho basnika jde, ale jako bych uz par podobnych veci nekde cet. Jako vyjadreni pocty to ale jde.
U příspěvku:Taje
Michal Oliva (Občasný) - 9.12.2002 > egil> Jejky, tak to bych si rad poslechl. Kazdopadne dekuju za jednicku. Vzdycky me potesi, kdyz z basne nekdo vycte vic, nez jen tech par slov.
U příspěvku:Taje
Michal Oliva (Občasný) - 9.12.2002 > Kelly> To je uplne jednoduche Kelly. Kdyz uklouznes na ledu, obvykle spadnes na zadek. To, ze je promrzly, neni v zime nic nenormalniho, at uz jsi clovek, nebo zvire. A ze je ztazeny? Furt lepsi, nez stazeny, ne?
U příspěvku:Volný prostor
Michal Oliva (Občasný) - 6.12.2002 > Bez poznamek.
U příspěvku:Mokrý čas
Michal Oliva (Občasný) - 6.12.2002 > Tak ta se fakt povedla. Uplne slysim ty kapky, jak tikaji...
U příspěvku:Kavárna Říp, rozhovor s MATEO
Michal Oliva (Občasný) - 6.12.2002 > A co tvurci krize? Ja se pres ne obcas dostavam dal, pomahaji mi nepsat furt o tom samem. Pisu min nez pred lety, ale uz vim, ze je lepsi to svetlo po pulnoci roznout a napsat si , co mi prave probehlo hlavou, nez se snazit pravidelne neco vypotit. Pak s basni nekolik dni ziju, nez jsem schopny pochopit vsechny pocity.
U příspěvku:Pod stromem
Michal Oliva (Občasný) - 6.12.2002 > Me se ty tvoje barvy taky nejak libi. Tyhle zatisi mame na zahrade taky, takhle umelecky to ale nedam.
U příspěvku:ANTI NATO 14
Michal Oliva (Občasný) - 6.12.2002 > Jo, pri blbem svetle se hloubka ostrosti chyta blbe, stativ tahat, to je blbost, ale ta fotka ma svoji atmosferu, takze ta jednicka je za to, zes to alespon zkusila.
U příspěvku:Zbytečnost
Michal Oliva (Občasný) - 6.12.2002 > Filip Sklenar> Mozna ten vyraz vyznel moc sebejiste, ale chtel jsem tim jen rict, ze je mi ta vec blizka i po letech. Vyrazy, ktere jsem pouzil vyjadrovaly me tehdejsi pocity (ja po tech kolejich skutecne jel). Jestli je basen dobra nebo ne, nejsem ze sveho subjektivniho hlediska schopen jednoznacne rict. Je mi jasne, ze libit se nemusi kazdemu, kazdopadne dekuji za vecnou kritiku. A jakze by vlastne mohl muj vers znectit Nezvalova Edisona? Prestoze mam poesii rad, pripadam si v tuto chvili docela hloupe, jelikoz nevim, jake verse si mohu dovolit psat do svych basni, abych nebyl za Kycare.
U příspěvku:PRO TEBE
Michal Oliva (Občasný) - 5.12.2002 > Ale kluci, to jsou prece krehke veci.... Co kdyz je Totem ta lavice v treti a....?
U příspěvku:Na polštáři
Michal Oliva (Občasný) - 4.12.2002 > Sorry, ja se zapomnel prihlasit. Ale ctenar jsem vlastne taky, ne?
U příspěvku:Erotická násobilka
Michal Oliva (Občasný) - 3.12.2002 > Je to takove mazlive....Co na to zeny?
U příspěvku:Sám
Michal Oliva (Občasný) - 3.12.2002 > Ja jsem ted sam hodne casto, ale alespon na dalku, ten pocit obcas schovavas do kapsy. Diky.
U příspěvku:KONEC POČETÍ
Michal Oliva (Občasný) - 3.12.2002 > Tohle tema je mi blizke, ja mel taky jednoho kamarada. Basen je skvela.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter