|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 18.9.2003 > Mr.D> Nojo, jenže to je ten rozdíl mezi Váma: ty uděláš prvoplánovej šok a prd za tim, někdo řekne Nechutné, ostatní, jejich dost říkaj, no a co? Jenže to není vůbec nic k situací světa lidí. Kdežto Černý (autor toho tanku) udělal provokaci a teď začínaj ty otázky: Je armáda směšná, nebo ten náš pud furt s někým válčit? Znamená to, že je to narážka na to, že ruské tanky projeli Prahou jak alegorické vozy, protože Prahu osvodili Vlasovci a Němci ji nechali být, jen co se dostali na západ? Atd. atd. To jsou hnusný otázky, vytahujou kostlivce ze skříní. Nebo hypermarket Český sen. To se najednou mohlo posrat lidí: protože oni přece nejsou blbá zvířata ovládáná konzumem - si o sobě myslí - a teď naletěj jak malí děti, ženou se přes pás vysoký trávy, dlouhej 100 metrů. TO JE PROVOKACE. A ne tenhleten čajík. Sorry. Jéžiš to sem na tebe zlej, to sem zas nechtěl....
| | | <reagovat |
|
| Dáreios (Občasný) - 19.9.2003 > Luk Malér> nemyslim si, že by to bylo zrovna prvoplánový dílko....teda alespon na mě tak nepůsobí.....jasně spousta lidí si řekne fuj, hnus a jdou dál....ale narozdíl od tanku, kterýho si mimochodem cenim a pokládam za povedenou akci, kterej obsahoval konkretní poselství, si tady zatim může každej najít svůj námět na přemejšlení, samozřejmě pokud má náladu nebo žalujdek ho hledat....
| | | <reagovat |
|
|
|
|