Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Qui bono?
Cum-ley (Občasný) - 30.4.2008 > Naty> To jsem ráda  A neopravuj to, s tím cui jsem to v životě neviděla! Je to fakt už tak zažitý jako fráze, já kdybych četla Cui bono, tak na to čumím co to je za divný název a tohle mi hned secvaklo a to nejsem žádný znalec latiny!
U příspěvku:Qui bono?
Cum-ley (Občasný) - 29.4.2008 > To jsou věci, i lekce latiny zde :-) Po dlouhý době na totemu, jsem z toho nějak vystíhovaná, tak tohle mě vrátilo do pohody, že tu ještě najdu svůj šálek thé :-) Moc dobře vyjádřený pocit, ale pěkně smutný...trochu mi to evokuje Nohavicu :"ještě se mi o tobě zdá...."
U příspěvku:dělení prostoru
Cum-ley (Občasný) - 13.3.2007 > zajímavé, vyhraněné přebývání v rámci jednoho prostoru....rozhodně dobrý námět k zamyšlení
U příspěvku:Monolit.
Cum-ley (Občasný) - 13.3.2007 > To mi silně připomnělo ten vtip, že horolezkyně má výhodu v tom, že může dosáhnout vrcholu již v základním táboře!
U příspěvku:Balada z Dubí
Cum-ley (Občasný) - 20.12.2006 > miroslawek>  Jo, jeď to! Jo!
U příspěvku:Něco před spaním pro strýčka
Cum-ley (Občasný) - 4.12.2006 > tučňákův kámoš> !
U příspěvku:Něco před spaním pro strýčka
Cum-ley (Občasný) - 29.11.2006 > Je tučnák bezruč nebo beznoh? A je bezuch?  
U příspěvku:Opil jsem se ve Vesmíru a byla z toho docela mela
Cum-ley (Občasný) - 29.11.2006 >
U příspěvku:Poezie k večeři
Cum-ley (Občasný) - 29.11.2006 > Moc dobré!
U příspěvku:Cestou pozorovala z okna její život [Civilní Nepoezie]
Cum-ley (Občasný) - 29.11.2006 >

Tohle asi každej zná, ale líbí se mi ten nápad a zpracování

U příspěvku:krátkodobrá federativní republiblika Bolí – vyje
Cum-ley (Občasný) - 24.11.2006 > Lyryk> Asi takhle: pat etiky, jako námět k zamyšlení je určitě závažná věc, to nijak nerozporuju, ale slovní hříčky tohoto typu, kdy člověk kouká jestli je to překlep a pak je v tom ukryt další význam mi prostě moc nesedí, zvlášť když jich je moc a někde to vyloženě ruší - proto mluvím o tý křeči - prošpikovat to hříčkama za každou cenu, tak to na mě působí... Připomíná mi to dědu jedný kámošky, který miluje slovní hříčky a vždycky, když je v televizi reklama na něco, co je "svěží", hned se ptá: s věží nebo bez věže?
U příspěvku:Balada z Dubí
Cum-ley (Občasný) - 24.11.2006 > tichotam>  koukám, že máš jediný odvahu komentovat tenhle "divnej" příspěvek, tak dík!
U příspěvku:dozvuky
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > Asi jako Naty, to hraní je zajímavý, ale pak se to nějak divně rozpadne.
U příspěvku:Nefotofórky
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > Nefotosyntéza je fakt nejlepčí! :-))) Mimochodem tvá přezdívka je též pozoruhodná :-) Tre bien!
U příspěvku:Doteky a sdělení
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > Mě zaujala ta myšlenka, básnický podání mě až tak neuchvátilo, ale jako nápad, fakt dobrý!
U příspěvku:Ze zlomků
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > MiKa> že by to byl takovej plíživej holocaust?  Hrůůůůza!
U příspěvku:Ze zlomků
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > MiKa> Jé tak tohle mě úplně sentimentálně rozněžnilo! Náš úchylnej Ir na konverzaci nás zase nutil rychle říkat: "I´m not the pheasants plucker, I´m pheasants plucker´s mate, I´m only plucking pheasants, ´cause the pheasants plucker´s late." Načež tam každej po chvíli řekl: "I´m only fucking pheasants." A on se moh strhat smíchy!
U příspěvku:Ze zlomků
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > MiKa> 

Hele, ne, že bych se chtěla vnucovat do diskuse, ale tohle prostě musím říct, s tím do kotle spadlým cikánem, to je prej jeden z nejrozšířenějších lidovejch mýtů v ČR ( a možno aj na Slovensku), prej to koluje v mnoha verzích - pivo, víno, sodovkárny, párky, apod. :-)))! No fakt, nekecám! :-)))

 

Jo, nasekaná básnička taky líbí ;-) 

U příspěvku:půvabná v dešti
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > Líbí se mi to s tím prořídlým šatem, dobrej nápad!
U příspěvku:Odcizení
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > Ad báseň: Jsou v tom zajímavý momenty! Ad diskuse: VELMI mě zaujalo, to co píšeš o těch předtuchách - co napíšeš, to se pak stane! Já jsem myslela, že se to děje jenom mně! Zvláštní... Jo a to baskický přísloví je dobrý, snad si to moje hlava děravá zapamatuje, ještě jsem si vzpomněla na jedno maturitní heslo: dutý pařez nepotopíš :-)) 
U příspěvku:Láska si dneska vzala dovolenou
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > Preldo, ty už chodíš do práce? Já to šacovala tak na 13 let ;-) Je to roztomilý, ale dost nevyspělý.
U příspěvku:krátkodobrá federativní republiblika Bolí – vyje
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > Ty slovní hříčky mi taky někde připadají až křečovitý, např. ta zmiňovaná "pat etika", na druhou stranu, jak jinak tam ty nápady dát?
U příspěvku:Rimbaude, promiň!
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 >  vtipný! Arthure, Paule, Charlesi je lepší než Hynku, Viléme, Jarmilo! :-)))
U příspěvku:hnízda na stromech jsou najednou ...
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > Smetiprach> nerad hnízda jo? :-)))) Tak rád játra, zjara? :-)))
U příspěvku:raději nebudu
Cum-ley (Občasný) - 21.11.2006 > je v tom nějak moc světla, modrého, denního...a taky to "chtíc" a "zda" tak nějak jako z první republiky..., jináč ta myšlenka se mi docela líbí, tak ahoj igráčku :-)
U příspěvku:06.11.06
Cum-ley (Občasný) - 13.11.2006 > Jo, pěkný nápady!
U příspěvku:S./O1
Cum-ley (Občasný) - 13.11.2006 > jen tak nahodile jsem sem zabruslila a jsem ráda!
U příspěvku:sss
Cum-ley (Občasný) - 13.11.2006 > Hele, asi je to náhoda, protože normálně by mě to nenapadlo, ale u sousedů hraje právě hlasitě hiphop a když si to tam dosadím, tak je to docela pecka! :-)
U příspěvku:Remix
Cum-ley (Občasný) - 7.11.2006 > Nejvíc se mi líbí to lomozí! Pak už sem tam něco ne, ale stejně je to dobrý
U příspěvku:Limerick smutně úsměvný
Cum-ley (Občasný) - 7.11.2006 > Zatím pro mě nejlepší tvůj překlad limericku (ze tří, co jsem četla ;-)) a je to dost vtipný!
U příspěvku:moc rozbřesku
Cum-ley (Občasný) - 7.11.2006 >  aby tě nějakej soused nepřečůral
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter