Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Není to nádhera
eveline (Občasný) - 3.1.2003 > Nádhera! Tak trochu mi to připomnělo film, co včera dávali -"Himaláje- karavana" -a ten teda stál za to.
U příspěvku:O kríži
eveline (Občasný) - 17.10.2002 > jak jsem tak bloudila na Totemu, zaujal mě Tvůj příspěvěk. Netušila jsem, co všechno v sobě symbol kříže skrývá. V jeho univerzálním významu je něco nesmírně hlubokého, co se nějakým způsobem musí dotknout každého, věřícího, nevěřícího, ale nejlépe řečeno prostě všech, protože nerada používám takovéto dělení. Někteří věřící označí někoho za nevěřícího třeba jen proto, že svou víru odmítá podřítit nějakým pojmovým strukturám, které jsou jim blízké, anebo to prostě nedělá, protože to nepovažuje za důležité. Každopádně se mi Tvůj příspěvek líbil i stylem, jakým byl napsán.
U příspěvku:Tíha jistoty
eveline (Občasný) - 4.9.2002 > Kapucín>  Děkuju moc za pochvalu i za důvěru. Pokusím se nezklamat. Je fakt, že píšu dost dlouhý povídky a může to být otrava se tím prodírat. Snad se mi podaří zkrátit to, co mám momentálně rozepsaný.
U příspěvku:Caligula
eveline (Občasný) - 31.8.2002 > Recenze je dobrá, ale postrádám aspoň jedinou zmíňku o autorovi hry Albertu Camusovi. Caligula je obecně známá postava, avšak Camus jí propůjčuje pozměňenou podobu, sleduje přitom totiž určitý cíl. Camusovi nešlo o to předvést historické drama, pouze se inspiroval postavou Caliguly, o kterém se dočetl v pramenech od Suetonia, aby tak mohl lépe demonsrovat své myšlenky o absolutní svobodě a dalších tématech z jeho stěžejního díla Člověk revoltující. Jinými slovy mu na to Caligula prostě "seděl". Mimochodem, je to celkem slušně rozebráno v programu, který lze před představením zakoupit. Rozhodně je lepší si ho přečíst. Chápu, že jinak je jasné, že člověk může čekat něco úplně jiného a může být zklamán. Skutečně nejde o historické drama v pravém slova smyslu, více než o historii jde možná právě o Camusovu filosofii. Řekla bych, že hra je natolik výborná, že stojí za to, zaměřit se na něco víc než na "pouhý" historický kontext.  Na divadelních prknech se dá přece vyjádřit mnohem víc, jak ukázal právě  Caligula.
U příspěvku:Král Lear, Letní Shakespearovské slavnosti 2002
eveline (Občasný) - 31.8.2002 > Výborná recenze, odráží i můj pohled na věc. Jen si dovolím drobnou poznámku: nejde o Jana ale o Jirku Langmajera.
U příspěvku:Vítěz
eveline (Občasný) - 30.8.2002 > Vždycky mě dostanou ty nečekaný závěry. Rozhodně to má něco do sebe.
U příspěvku:Piják Absintu
eveline (Občasný) - 30.8.2002 > Jo Absint, to je zkrátka věčná inspirace nejen umělců
U příspěvku:Strom a čas
eveline (Občasný) - 30.8.2002 > úžasnej úhel pohledu!
U příspěvku:Tak jako...
eveline (Občasný) - 30.8.2002 > Je to krásně vystižený. Nemám co k tomu dodat
U příspěvku:Strom u cesty
eveline (Občasný) - 29.8.2002 > Moc se mi to líbí!
U příspěvku:Utíkat nohám
eveline (Občasný) - 29.8.2002 > Je to moc moc pěkný a dost originální, což se mi hrozně líbí. Nemám co dodat. Super!
U příspěvku:O nejveselejším člověku na světě
eveline (Občasný) - 29.8.2002 > T.B.Š.> Díky moc za názor a za přání. Svátek mají jen první tři písmenka (eve), takže to vlastně není nic moc svátek a ani bych ho dnes stejně neslavila, protože takový den blbec, jaký jsem měla právě dneska, jsem už dlouho nezažila. Těší mě, že říkáš, že to v sobě má kus štěstí. Hned mám lepší náladu, alespoň někde to štěstí přece jen vězí.
U příspěvku:Vrah
eveline (Občasný) - 29.8.2002 > Svělý! Je to krátký a výstižný, má to pointu a nechybí ani humor.
U příspěvku: Den, ve kterém se zastavil čas
eveline (Občasný) - 29.8.2002 > Tak málo slov a jak moc to působí. To fakt oceňuju
U příspěvku:Tíha jistoty
eveline (Občasný) - 20.8.2002 > Kajman> Díky moc za přečtení povídky, tvé hodnocení mě fakt potěšilo a poznámka o knize na pultech v knihkupectví dvojnásob.  
U příspěvku:Tíha jistoty
eveline (Občasný) - 20.8.2002 > Popelka> Díky moc za přečtení a za názor. Je to dost dlouhý, to ja fakt, ale v tomhle případě to nešlo vyjádřit nějakou zkratkou, je třeba tím "projít". Proto si vážně cením, když to někdo v půlce nezahodí a vydrží až do konce. Jinak příběh je sice vymyšlený, ale přesto inspirován realitou. Vždy se do toho zkrátka promítne kus skutečnosti.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter