Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zimní listy
Kelly (Občasný) - 15.10.2008 > Říkám si kalais a próza? a ono jo! Oceňuju právě to, co je na Quotidianu "moc poetické"... to vytváří nadprůměr, něco "jiného". A přitom je tam znát tvůj rukopis. Líbí se mi i stavba textu, o tom téměř zopakování píše už hlava pana R. Část Protože jsem už velká mi přijde trochu nasilu - tam asi moc vykukuje póza, nicméně i ta má v tomhle textu svoje místo.
P.S. ta barva vlasů, cos měla dneska na sobě, mi do toho vtipně zapadla ;o))
U příspěvku:past na nevěřící
Kelly (Občasný) - 15.10.2008 > já bych řekla klasickej send... ;o) ale nebudu tě s tím už štvát, nicméně souhlasím s Kygissem a Ondřejem K.
je tam moc krásnejch momentů, ale dohromady kostičky z lega, nebo z různě namíchaných leg ;o) ale něco za tím je, kurňa!

taky interpunkce může být pro čtenáře matoucí - v prvních dvou strofách žádná, a na konci ti najednou vyskočí velká písmenka a věty,,, to je schválně?

a též zajímavý je, že do rubriky Zpověď vystřihneš parádní báseň, a v Poecii máš takovej... trochu úlet, no :o)
U příspěvku:Čáp
Kelly (Občasný) - 15.10.2008 > zde bez keců...
tedy jedna poznámka trochu mimo - dneska ti to slušelo, blondýno ;o)
U příspěvku:Cesta na Balkán: celek bez obrázků
Kelly (Občasný) - 15.10.2008 > Luk Malér> aby zas nenadávals, že tě nečtu ;o)
U příspěvku:R. druhá až pátá
Kelly (Občasný) - 15.10.2008 > rohoz> No ještě aby ses ztotožňoval, to bys byl divný autor :o) tak já díky za velmi rozumnou reakci!
U příspěvku:Směr
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > Když vezmu každou strofu jako samostatnou báseň, tak jo... šedému se zdá, že strofy spolu dobře komunikují - to mně právě moc ne, spíš že každý pes jiná ves. Ale dobrá, budu je brát, že patří k sobě nějakým vnitřním záměrem.
Záchodová mísa mi naprosto nevadí - ale zajímavé je, že šedého stejně jako já rozhodil citron... fakt nevím, kde se vzal tu se vzal, mezi vodami a záchodovými mísami - ledaže by to bylo žlutý prkýnko :o) a nebo odraz tváře ve vodě může být slupka citronu, no dobrá, měj si ji tam ;o)
A i tak, jak je to namrskané jedna strofa za druhou zdánlivě nesourodě, to na mě dělá dojem...
U příspěvku:Solný sloup
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > zase kůrka sendviče na mě vykoukla ;o) ale celek nějakým způsobem drží pohromadě, ač je nasekaný na malé kousky... líbí se mi ty "obyčejné" motivy, jako vynášení odpadků, leštění zrcadel, pánev...
U příspěvku:Cesta na Balkán: celek bez obrázků
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > stanislav> a teďka ty vlásky jak má! hippie jeden ;o)
U příspěvku:Sekyrou do mrazu
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > Zase to tvé oblíbené fotbalové téma - z toho bys měla udělat nějakej cyklus, jak to vidíme my holky ;o)
a kočka je výborná!
U příspěvku:arytmie ozubených kol
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > Oskar se mi silně nelíbí, přemýšlím proč, a nevím, jestli to dokážu definovat... Ale jelikož to má být blbůstka, tak si ho tam měj. Bez něj by to pro mě byla dost povedená věc :o)
U příspěvku:Poušť
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > mně ty tvoje věci přijdou tak nějak nevyvážený - vždycky mě něco zarazí (třeba tady havrani nebo průsvitné paprsky), pořád z toho malinko koukají ty sendviče ;o) ale pak máš vždycky výborné momenty - tady třeba pytel plný skla... a za pointu D
U příspěvku:Doutnání
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > za dinosaury a zábradlí v zubech...
U příspěvku:Síť
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > Jako by to byly dvě básně... První jde kolem mě, ale druhá (od strofy s mrazákem) mě fakt mrazí, tahle část je silná.
U příspěvku:Fotbalová
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > nějak rychle jsme ze hřiště přeběhli na balkón... ale koukám proti závěrečné strofě tu protestuje kdekdo ;o) mělas tu bandu nějak udržet na hřišti!
U příspěvku:Cesta na Balkán: celek bez obrázků
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 >
U příspěvku:Cesta na Balkán: celek bez obrázků
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > stanislav> krááásnáá zahrádka, Stáníku... Luk tam vypadá dost fotogenicky, když vypne Maléra ;o))
U příspěvku:Cesta na Balkán: Pátek – závěr
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > ach jo, happyend... a já se těšila, že to bude ze života ;o)))))
U příspěvku:Cesta na Balkán: Čtvrtek – dál
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > holek jsem si taky všimla,,, a ty jejich nacionální songy se fakt nedají ;o)
U příspěvku:Cesta na Balkán: Středa – furt ostrov
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > brekeke,,, fakt mě to baví číst, a schválně takhle po částech,,, a s fotkamama :o)
U příspěvku:Cesta na Balkán: Úterý – ostrov
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > hehe, Brač byl proti tomuhle centrum pidlivizace ;o)
U příspěvku:Cesta na Balkán: Pondělí – fakt už na JIH
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > až ty se jednou rozhodneš, jestli chceš bejt poetickej, vtipnej nebo faktograficky přesnej reportér,,, tak s tebou přestane bejt sranda ;o)))
U příspěvku:Cesta na Balkán: Neděle – Cesta
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > fotky jsou squělle rozmazaný, reprotáž má švihh ;o)
U příspěvku:Cesta na Balkán 2007 - Před cestou
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > Já jsem tak napnutá,,, jak tohle asi může dopadnout??? ;o)
U příspěvku:Magor? Proč ne? Normální umí bejt každej debil
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > hodnotit už nemůžu, nezasmát se nelze :o))))
U příspěvku:R. druhá až pátá
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > Tu se mi zdá, že obraznost jsi vyměnil za sentiment... ve "druhé" je ještě jakž takž nápad se stínem, ale tím to hasne. Nemám ráda poezii, která by mě měla dojímat jen tím, jak poctivě básník popsal své něžné city... zlatý tvoje miniatury z parku ;o)
U příspěvku:R.
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > začátek slabší, ohledně úvodu už ti psal Ondřej... ale poslední strofa jako obraz ztráty iluzí je dost působivá :o)
U příspěvku:Předjaří v Komenského sadech
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > Já ti nevím, už jsem ti to asi někdy psala, ale zdá se mi, že podobným stylem by mohl psát vpodstatě o čemkoliv kdokoliv jiný, kdo má dobrý pozorovací talent a dokáže k sobě šikovně poskládat několik detailů, které vhodně dokážou zachytit atmosféru.
Což je zároveň pochvala tobě za to, co umíš dobře, zároveň ale výtka... ;o)
U příspěvku:Zima v meandrech Odry
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > zasekla jsem se na stejném místě jako hlava pana R.
na první přečtení mě nechytla, na potřetí dávám 4-5 :o)
U příspěvku:Do světla
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > che che che, jak mám po tomhle napsat vážnou kritiku k originálu??? ;o)
U příspěvku:po dobenství
Kelly (Občasný) - 12.8.2008 > Jejda, zde první verš jsem přečetla pro uvedení do příběhu, pak jsem totálně ztratila nit, a až v posledních dvou verších - které jsou mmchdm perfektní - jsem pochopila poselství ;o) to mezitím pro mě jakoby nebylo...
U příspěvku:Hádova stížnost Diovi
Kelly (Občasný) - 12.8.2008 > a navíc vtipná :o)))
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter