Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mýtné brány
Kelly (Občasný) - 7.5.2013 > Jako u holiče - vzadu do ztracena
zábrany nechávám za zády -
hmm, je to docela příjemné
někdo si čte moje myšlenky s českými titulky
můžu se soustředit na děj

za toto ďakujem, teraz môžem ísť a snívať svoje zahraničné sníčky :o))
U příspěvku:Božena v metru
Kelly (Občasný) - 7.5.2013 > sjeli se Metrem ala Paní, nesu vám psaní? :o)
U příspěvku:obraz od architekta
Kelly (Občasný) - 11.2.2011 > No to zírám. co nám tady uzrálo za třešničku ;o)
halenka alib mě zaujala, a pointa se mi zdá výborná!
U příspěvku:Víc než tajně
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > Ano, první strofa je výrazně jiná - tam cítím nejaké poetično.
Zbytek je v podstatě próza, úvaha rozsekaná do veršů - a to osobně nemám ráda, ať už jsi tento "styl" použil záměrně a účelově. A zdá se, že nejsem sama, kdo zůstal neosloven ;o)
U příspěvku:Půlnoc a vítr
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > Já tu tedy taky žádné ideologické téma nevidím - a asi by byla škoda, kdybych se ho tam pokoušela naroubovat. Je zajímavé, jak se někdy báseň úplně vymkne autorovu záměru a žije si v myslích čtenářů vlastním životem ;o)
dopřej nám tedy naši tajemnou, jemnou a šílenou interpretaci...
U příspěvku:Noční rozcvička
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > závodně plavat na podlaze??? ;o)))
U příspěvku:Hádanka
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > je to trochu jako texty Lucie, v dobrém slova smyslu ;o)
U příspěvku:Mýtus
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > milé... bílá krajka v zemi je dobrá :o)
U příspěvku:Ráno v koupelně
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > jo, vyměň její kartáček za jiný ;o)
U příspěvku:Na sněžné báni
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > taková "ze starých dob", mlékem a strdím oplývajících :o)
U příspěvku:Být správný druh
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > ptáčata, která na to mají... to mi zase přijde úsměvně neobratné, a všechno jiné než poetické :o)
a jako celek to opravdu vyznívá dost naivně ;o)
U příspěvku:Cíp a rybka
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > a zrovna tahle se mi líbí - ač na malém prostoru, vykresluje obrázek, a nejen popisuje nějaké tvé vnitřní pochody, jak se ti to občas stává ;o)
a "dvojitá" pointa mi nijak nevadí - naopak jak říkáš, znovu zdůrazňuje rybku :o)
U příspěvku:Nedorozumění
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > jednotlivé části na mě působí dost nesourodě...
stíny nad hlavou jsou dobré, ale ústa, co plácla do díry, na mě působí až směšně - možná je ta formulace trochu neobratná .o)
U příspěvku:Svědomí
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > tahle mi přijde hodně "suchá", taková až aforisticky minimalistická...
dobrá pointa :o)
U příspěvku:Utopie
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > tahle věc je zajímavou směskou naivity a naivismu ;o) a proto má asi své určité kouzlo... ano, kůň, který krade, i mě irituje, stejně jako další čtenáře - ale zároveň si říkám, že napsat něco takového chce svým způsobem odvahu psát "nesmysly" ;o)
U příspěvku:Návrat k přírodě
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > rohe to koukám napsal za mě :o)
U příspěvku:Problém s chozením ven
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > takový ten lavór :o)))
a fascinace věcmi zdánlivě každodenními a "obyčejnými"
U příspěvku:Stroj, který mne použil
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > perfektní název :o)
na můj vkus je hodně povídavá - ale myšlenka je docela zajímavá, a líbí se mi pasáž s oknem
U příspěvku:Lednové jaro
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > líbí se mi první dva verše... zbytek mi přijde tak nějak kýčovitý :o) nemluvím o sdělení, ale o formě...
U příspěvku:Petrifikace
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > pan Kolalok je mile sebeironický... ale jináč je mi z toho smutno, a lyrickému subžektu asi taky
U příspěvku:Narkolepsie
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > těhotný Soptík Symbol Sebeklamu,,, navzdory dráčkovi je to velmi mrazivé
U příspěvku:Přístaviště
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > vstávej, klidný přístave, za první zátokou leží tvá budoucnost :o)
U příspěvku:Nedopalky
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > nebudu dělat ani chytrou ani blbou, jen řeknu, že "prší pryž" se mi an sich dost líbí, ale vzhledem ke zbytku básně si s ním rady nevím :o)
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > holger> divné, ale zatím mi tohle dělaly všechny kočky... asi v nich vzbuzuju nějaké temné psí pudy, jojo... co by na to asi řekl Darvin?
U příspěvku:Meandry
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > vidím čáru vína ve tvé dlani a je dlouhá jak zájezd po vinných sklípcích kolem Balatonu :o)
narozdíl od Natashi mi tu všechno zapadá dohromady do jednoho temně rudého motivu ochutnávání a podléhání...
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > holger> to je na Maxe poněkud málo postav, přidala bych voňavé borové šišky, které kocour vytrvale aportuje :o))
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > holger> :o)) on totiž neumí couvat, a spadnout po hlavičce dolů se bojí... Hasiče volat nechci, co kdyby přijel Max Bubakoff!!! ;o)
U příspěvku:Modřanské postsynchrony
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > je to jako amputovaná končetina, která ještě nějakou dobu bolí, i když už není...
U příspěvku:Modřanské postsynchrony
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > Lyryk> navíc i nezřetelný tón chce svou výšku ;o)
U příspěvku:Echolot
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > někdy není radno hrabat se pod čarou ponoru, můžeš tam mít schovanou jak mořskou pannu, tak latimérii podivnou
U příspěvku:židle
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > tobě se ale třesou ruce ;o))))
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter