Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Timšel
Shadow (Občasný) - 29.3.2002 > To je nádhera...Nemůžu to ani vyjádřit slovama...Napsal si něco tak nádhernýho.........
U příspěvku:Chápete?
Shadow (Občasný) - 27.3.2002 > Chápu a moc dobře...Doufám,že už je to dlouho co tohle bylo napsaný a už máš zase co kousat
U příspěvku:Vztek
Shadow (Občasný) - 27.3.2002 > Má to smysl.Má to ten nejhlubší smysl a to se mi moc líbí..Krásný...
U příspěvku:S tebou
Shadow (Občasný) - 27.3.2002 > čtenář> Seš asi dvacátá ale to neva - víš já sem holka ale to taky neva.Barvu si změnila a teď je to dokonalý...:)
U příspěvku:Thalassa
Shadow (Občasný) - 26.3.2002 > Matěji,já nemám slov.To je prostě nádhera(A ten název kolekce je taky krásnej:)))
U příspěvku:Sen
Shadow (Občasný) - 26.3.2002 > No abych to upřesnila,když už sníš tak bez něj,s ním totiž nesníš s ním si,prostě s ním žiješ.Hezky uspořádané a celkově pěkný
U příspěvku:Propast
Shadow (Občasný) - 26.3.2002 > Čtu ji pořád dokola a a čím víc,tím míň ji chápu a stejně je pořád tak nádhernááá...
U příspěvku:Divadlo
Shadow (Občasný) - 25.3.2002 > Okino> To ne to je jasný že ne.Jenomže slzy,bolest,život bez boje,...Tak to má teda bejt.Radši brečet brát svou bolest a utápět se než bojovat?????????!!!!
U příspěvku:S tebou
Shadow (Občasný) - 25.3.2002 > Milá Rose,napsala jsi to opravdu krásně.Je v tom plno citů i romantiky,škoda jen té červené byrvy okolo,což mě až tak moc neovlivnilo,ale přece.
U příspěvku:PAST
Shadow (Občasný) - 25.3.2002 > :)))Já nevím,důležitý je zaujmout a tys mě zaujal i tím podtextem i když asi nebylo účelem aby mě trošku rozesmál,ale stalo se tak:)
U příspěvku:Divadlo
Shadow (Občasný) - 25.3.2002 > Okino> roč by to mělo bejt naopak?Někdy je dobrý si pobrečet ale nikdy ti to nepomůže.A když se změní v pěst,znamená to boj,konec slz,konec bolesti!!!!A TAK to má bejt
U příspěvku:Střípek
Shadow (Občasný) - 24.3.2002 > Ani nevím proč ty tvý básně vůbec nečtu.Si tady skoro všude a já tě pořád obcházela a tak.A teď je mi to líto.Prostě mě štvaly některý tvý názory na mý práce,a přitom si ani moc pravdu neměla.Ale teď uznávám - tahle báseň)jako jediná co jsem od tebe četla) je vážně kouzelná.Je krásný jen ten bol co si cítila(a myslím,že ho taky tak trochu znám...) dokázala takhle hezky popsat.No když se zmýlím,tak to přiznám.Je to fakt hezké...
U příspěvku:PAST
Shadow (Občasný) - 24.3.2002 > No Olina mi mluví z duše.Je to taková past i bludiště.Ale ať je to cokoli napsal si to hezky.a ještě ti musím pochválit ten podtext-nikomu,o nikom,možná tak o něčem:)))))))))
U příspěvku:...Bez názvu...
Shadow (Občasný) - 24.3.2002 > Je to krásný,ani sem nepřemejšlela ,jestli je to pozie,esej nebo bůh ví co,jen četla asi tak 5x a má dobrej pocit.Ať je to co chce je to hezký.
U příspěvku:Střepy II
Shadow (Občasný) - 24.3.2002 > Tak na tohle vážně nemám slov.Je to nádhera
U příspěvku:Divadlo
Shadow (Občasný) - 24.3.2002 > Slzy se změnily v pěst.Takhle by to mělo bejt okaždý:))
U příspěvku:Co je to nebe, Mari?
Shadow (Občasný) - 24.3.2002 > Má to svý kouzlo,ale něco tomu chybí.Přesně nevím co,jinak hezký
U příspěvku:Nový rok (nic se nezměnilo)
Shadow (Občasný) - 24.3.2002 > No,jestli ses vrátil tak je to jen dobře ale vůbec si na tebe nepamatuju,což nic neovlivňuje.Opravdu hezké,hlavně ten konec- Jen jedno číslo v letopočtu...
U příspěvku:Zvonkohra
Shadow (Občasný) - 24.3.2002 > Ema> :))))uvedu na pravou míru tvé zmatení,jsem holka a snad to neovlivní tvé hodnocení mé básně.Ale eď k té tvé:někdo je někdo není básníkem,někdo bude a třeba i slavný po čem já zrovna moc netoužím a když už slavná tak v oboru fotograf,ale to je vedlejší.Pokud se chceš stát ty opravdickým a slavným básníkem a aby se o tobě děti učily,myslím,že na to OPRAVDU máš...
U příspěvku:Propast
Shadow (Občasný) - 24.3.2002 > Matěj> Myslím,že ti to nemusí jen připadat,asi opravdu máme my dva něco do sebe:).Napsal si opravdu hezkou práci a to se jen tak nevidí a věř nebo ne,při tom čtení mi došla jedna věc z mýho osobního života.A tak ti chci i za tohle tak malinko poděkovat.
U příspěvku:jedna svobodná
Shadow (Občasný) - 23.3.2002 > Krásně sepsaná realita.Líbí
U příspěvku:Zvonkohra
Shadow (Občasný) - 23.3.2002 > Zní tlukot srdce.Sice nebude cinkat navždy,ale je to krásně napsané.Mimochodem taky nevím jak se dělá otočení svisle a tak mi to ani nevadí:)
U příspěvku:Bohaticha II.
Shadow (Občasný) - 23.3.2002 > Čas a víra, to je něco co doposud nemůžu zcela pochopit...
U příspěvku:INĚ
Shadow (Občasný) - 23.3.2002 > Vaše oči v dálky uplavou...Je v tom takový hezký tajemno a ty básnický asociace...Hezký
U příspěvku:Koryto sítí mul
Shadow (Občasný) - 23.3.2002 > První sloka se mi líbí ale ten zbytek : V uších špínu... No já nevím...
U příspěvku:Propast
Shadow (Občasný) - 23.3.2002 > Kupodivu tě neznám, ale přesto se mi to líbí. Je v tom hodně citu a bolesti.
U příspěvku:MLUVENÍ DO SKLA (Kristině V.)
Shadow (Občasný) - 22.3.2002 > Je v tom bolest a dá se to docela dobře pochopit tak nevím o co vám jde a jestli ona Kristina V. nevěděla,po přečtení básně bude opravdu vědět své
U příspěvku:Smích v ulicích
Shadow (Občasný) - 20.3.2002 > Krásný.Kdyby bylo lepší známky jak 1 dám ji.Je to čistě o realitě a to se mi líbí
U příspěvku:--21--
Shadow (Občasný) - 15.3.2002 > Ta holka musela bejt fakt šťastná a líbí e mi to.Myslím,že Gavrik žádný holce nikdy nic nepsal a jestli náhodou jo,tak to muselo bejt drsný no prostě cokoliv jen ne romantika.ale to je vedlejší a je to jeho věc.Fakt si to napsal krásně.Tolik krásnejch pocitů vyjádřený v šesti řádcích co toho tolik poví...
U příspěvku:Pomlka
Shadow (Občasný) - 3.3.2002 > Tahle atmosféra je fakticky kouzelná
U příspěvku:První mráz
Shadow (Občasný) - 2.3.2002 > Ten Gavrik snad nemá srdce.To co píšeš ty,to je nádhera.Prosím,neměň formu a už vůbec ne sebe.To by byla tvoje životní chyba,ale já vím to ty neuděláš a to mě uklidňuje:o)...
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter