Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mám chuť letět do nebe
Filip Koleják (Občasný) - 24.7.2017 > čtenář> Není to myšleno, že by chtěl odejít ze života. Je to myšleno poeticky,že se chce cítit volně jako pták a být na chvíli sám.
U příspěvku:Ztracená láska
Filip Koleják (Občasný) - 15.7.2013 > P.V.Ctihodný> Děkuji, výborná odpověď.
U příspěvku:Po čem ptáci touží
Filip Koleják (Občasný) - 22.6.2013 > P.V.Ctihodný> Děkuji za opravu gramatiky. A za Vaše hodnocení, a že se Vám má tvorba líbí.
U příspěvku:Mušle, škeble, ulity
Filip Koleják (Občasný) - 22.6.2013 > Námět na tuto báseň mi dala moje sestra, která potřebovala na toto téma něco napsat. Za čtvrthodinky jsem ji předal tenhle kousek. Píšu rád. Mě se psaním uleví.
U příspěvku:Má žena praštěná
Filip Koleják (Občasný) - 22.6.2013 > čtenář> Omlouvám se, že to tak působí, ale jsem svobodný a bez dětí.Moje tvorba je pouze reakce na určité podněty nebo společenské problémy. Ale často si psaním rád ulevím.
U příspěvku:Přežili jsme vlastní dítě
Filip Koleják (Občasný) - 22.6.2013 > čtenář> Omlovám se,že to tak působí, ale já děti nemám. Pouze si vybírám témata podle nálady nebo raaguji na nějakou událost.
U příspěvku:Okénko reportéra - téma nákupy
Filip Koleják (Občasný) - 17.6.2013 > čtenář> jsem rád za vaši reakci a že čtete moji tvorbu.
U příspěvku:Síla lásky
Filip Koleják (Občasný) - 13.5.2013 > čtenář> u mě v práci mají velmi rádi moji tvorbu. psal jsem už na přání k výročím, narozeninám atd.
U příspěvku:Křídlaa mít
Filip Koleják (Občasný) - 25.3.2013 > František Vyrut> děkuji, když píšu něco v tomhle směru je mi asi vzorem Jiří Štaidl. Ale textům se taky věnuji a některé se mi snad povedly. Takže se snad objeví v některém s přístích příspěvků. vybírám postupně ze své 15-ti leté tvorby.takovou co si rád občas prozpěvuji a už je tady na totemu je Háj.
U příspěvku:Svět se točí
Filip Koleják (Občasný) - 23.2.2013 > Tento kousek je z 24.února 2002.
U příspěvku:Stín
Filip Koleják (Občasný) - 18.2.2013 > František Vyrut> děkuji za body a za to ,že moji tvorbu někdo čte. jsem rád za tyto stránky, kdy mi má tvorba po 14-ti letechnemusí jen ležet v šuplíku.
U příspěvku:Stín
Filip Koleják (Občasný) - 18.2.2013 > František Vyrut> děkuji za body a zato že moji tvorbu někdo čte. jsem rád za ty to stránky že po 14-ti letech to neleží jen v šuplíku.
U příspěvku:Stín
Filip Koleják (Občasný) - 18.2.2013 > František Vyrut> děkuji za body a zato že moji tvorbu někdo čte. jsem rád za ty to stránky že po 14-ti letech to neleží jen v šuplíku.
U příspěvku:Setkání
Filip Koleják (Občasný) - 7.2.2013 > A co jste vy pesimistou nebo optimistou? Nebo jste sami sebou?
U příspěvku:Chlapeček
Filip Koleják (Občasný) - 5.2.2013 > nesmějte se chlapečkovi.
U příspěvku:Okénko reportéra - téma nákupy
Filip Koleják (Občasný) - 2.2.2013 > Co všechno mě nenapadne při pozorování te lidské rasy nakupním centru.
U příspěvku:Zeman
Filip Koleják (Občasný) - 28.1.2013 > Moje reakce na prezidentské volby.Do politiky se nerad pletu, ale včera mi to nedalo, abych nereagoval.
U příspěvku:Valentýnské hlášení
Filip Koleják (Občasný) - 24.1.2013 > Co byste říkali, kdybyste takovéto hlášení slyšeli během nakupování? U nás se to stalo realitou. Dva roky jsem hlásil všech pět verzí: sváteční na Štědrý den, Silvestrovské, Novoroční, valentýnské a velikonoční. Pro vás jsem vybral to co mělo největší úspěch.
U příspěvku:Zákaznická
Filip Koleják (Občasný) - 22.1.2013 > Nepracuji u český drah jak bylo v jedné poznámce u kapitalismu. Jsem zaměstnancem pokladní zóny jednoho řetězce. Přednes téhle básně pro mé kolegy prodavače na firemním večírku před dvěma lety byl pro mě nepopsatelný zážitek. Ale snad i Vám zákazníkům se bude líbit.
U příspěvku:Nech to koňovi
Filip Koleják (Občasný) - 7.1.2013 > Má kolegyně mi na jeden dotaz odpověděla ať si s tím nedělám starosti a nechám to koňovi. Během týdne jsem na to takle zareagoval.
U příspěvku:Teta Jana
Filip Koleják (Občasný) - 2.1.2013 > V březnu bude této básničce již 10 let. Byla napsána za 10 minut a doma je stéle populární.
U příspěvku:Píši si básně pro sebe
Filip Koleják (Občasný) - 18.12.2012 >
U příspěvku:Píši si básně pro sebe
Filip Koleják (Občasný) - 18.12.2012 > otom básně jsou jednoduše a poeticky se svěřit se svám trápením.
U příspěvku:Nevinné oběti
Filip Koleják (Občasný) - 18.12.2012 > Tuto báseň jsem napsal v březnu tohoto roku. Byla to reakce hlavně na ten Belgický autobus. Až napsáním tohoto kousku se dá říct, že jsem se z toho dostal. Je to tak zvaná báseň pro úlevu. Zpomněl jsem si na ni po té tragédii co se teď stala v Americe.
U příspěvku:Samota
Filip Koleják (Občasný) - 11.12.2012 > první příspěvek, který jsem zde publikoval, aniž ho viděl někdo z mých čtenářů v práci a přepsaný přímo z rukopisu.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter