Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
kranad=fernet
(muž)
Občasný
Na Totemu: 18331x
Napsat zprávu

V transparentnosti buďme příkladem našim vrcholným politikům, jistě ta demokracie zazná změn směrem pozitivním. Hnilobnosti bylo dosti! A především VLASTNÍM příkladem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vasile, ještě tu o Popelce
kranad=fernet (Občasný) - 11.2.2014 > ....ten název. Málo Biľaka.
U příspěvku:Soutěž
kranad=fernet (Občasný) - 11.2.2014 > Mima> Tak tak. Pokud mi moje paměť stačí (seru na ni), měla by kniha obsahovat i výsledky předchozích měsíců a pokud Honza opět ztopoří, budeme ještě vybírat za zimu 2013. Už aby to vodnes čas....(ale srdečně nesnáším pomníčky nedokončených projektů).
U příspěvku:*všetky...
kranad=fernet (Občasný) - 6.2.2014 > žaža> držím Ti všecko, co Ti držet mám. Sám jsem opsal opět ....kruh (mám to i na fb, kruh ze slova "vpřed", lajk z "Psího vína").
U příspěvku:*všetky...
kranad=fernet (Občasný) - 6.2.2014 > žaža> A pamatuješ si na první otázku, kterou jsi mi položila oznamovací větou ve zprávě? "Porozmýšlaj nad tou prácičkou...."
U příspěvku:Karma má průjem
kranad=fernet (Občasný) - 6.2.2014 > "netvrdneš, ale studíš....."

To jej asi nepotěšilo.
U příspěvku:*všetky...
kranad=fernet (Občasný) - 6.2.2014 > žaža> ....já rád přiznám, že to čtu po několikáté, než se mi podařilo ustálit "názor". Dal by se shrnout do jedné věty s otázkou: "Co je s Tebou, stárneš?". Ale odpověď znají všichni.
Asi jsem úplně neměl důvěru k této jemně přízemní ironii, novému tónu v Tvých věcech (ovšem náznaky tu byly...), ale musím to přijat jako jsem přijal ferneta ve svých vyjádřeních (tedy textech). P.S: nemá být "imitáciou"?
U příspěvku:Hra
kranad=fernet (Občasný) - 6.2.2014 > žaža> a to Ti ani nevěřím. Spíš je mimo redakce, pokud si nevšímá, že Slovensko "vykazuje stálou kvalitu".
U příspěvku:Obr. č. 1
kranad=fernet (Občasný) - 24.1.2014 > Jo web cam show!!

Osvěžení!
U příspěvku:Úplněk
kranad=fernet (Občasný) - 11.1.2014 > .....furt to obcházám. Fakt nemám rád hysterky. Ale nekeré za to nemožů...
U příspěvku:Oblouk mostu
kranad=fernet (Občasný) - 11.1.2014 > pozdrav od Jana Grabca

U příspěvku:Oblouk mostu
kranad=fernet (Občasný) - 11.1.2014 > Naprosto. Veškerá špína světa fuč. Imploze antihmoty....
Připíjí noc a noc, hmm hmmm.....
U příspěvku:Neděle
kranad=fernet (Občasný) - 3.1.2014 > skvělý námět!
U příspěvku:Já tak rád
kranad=fernet (Občasný) - 30.12.2013 > LeaLipszyc> Holky díky. V Předsilvestří vám ještě popřeji dalším malým prozrazením: v anonci to má "já tak rád" a v názvu "trsání", proto, že všechno toto hlásá "Madagaskar" s legendárním "mám rád holky, které se krásně hejbaj" a můj život dospěl k poznání, že nemocné holky se většinou krásně nehejbaj a připadá mi to smutné. Tak si zítra připijte se mnou (případně i se stigmaty) na všechny holky, které by se tak trašně moc CHTĚLY krásně hejbat a nemohou.

Ať žije Soňa!!
U příspěvku:Já tak rád
kranad=fernet (Občasný) - 29.12.2013 > Megaira> Jsem rád, že to vzbuzuje tak divoké představy. i když inspirativní situace byla naprosto prozaická. Představ si rekonstruovaný měšťanský patrový dům.....v něm nerekonstruovanou dlouholetou "životní polovičku"......ta potřebuje každý den svou dávku psychoterapie.....já sedím v přízemí, protože jak známo, tyhle domy mají záchod jen v jednom patře...."dobrý den, moment prosím", klíče odemyliky, čurůů!.....a dál už je to tam. Na a k tomu si vygoogluj "orfické rituály" a bude ti jasné, že klíče symbolizují ten konec. Jako fakt konec. Což je zároveň předsevzetí, že fakt konec. Již stačilo. Zamyliky. Otevřel jsem si sám, chápeš? Ticho?
U příspěvku:Jak nejlépe upravit krůtí maso
kranad=fernet (Občasný) - 29.12.2013 > Ale já vim, že to nejni nic nového, né však pár let na Totemu. Jelikož a protože autorku nepovažuji za prvoplánově nevěrohodnýho cynika (pokud trochu toho černidla na kanady použije, je to jen pro skrytí citu mateřina), aniž by to byla póza, sem s tim. Navíc je to prima krůtí PF-ko.
U příspěvku:Soutěž
kranad=fernet (Občasný) - 29.12.2013 > šedé> ....a když už jsme u toho kubismu, tak z jednoho úhlu pohledu bych to viděl takto, a to opravdu: 314646, 314520. Když si totiž solidní prozaici v posledním Respektu skupinově povzdechli, že by rádi k pleonasmu ženská autorka přidali pleonasmus mužský autor, tak zde je Pámbu vyslyšel. Opět opakuji, že nejde o bohapustou jízlivost, nanejvýš o pobavené přitakání vývoji a evoluci, protože ty dvě básničky, doslova jin a jang v nejlepších tradicích Všehomíra, mi skutečně připadají pádné, obsahově podstatné a jaksi dostatečně zasahující. Pokud si tedy na nic nehrajeme. A já myslím, že jména autorů jaksi samo sebou znamenají záruku, že je třeba je brát vážně. V tomto momentě jaksi z vysoka kašlu na to, že někteří teoretici (je tedy možné, že v současnosti by to formulovali jinak) se vyjadřovali o ženské poezii přehlíživě, jako že tematika není "jaksepatří a sluší transcendentní a významy hluboké", protože vývoj to dávno překonal a loni už bylo možno zaslechnout opačný názor: ženy že jsou důraznější, nekompromisnější a jejich díla důslednější. **************************************** No, ale že nejde o měsíční hlasování, asi se ještě vrátím.
U příspěvku:Půlnoční vánočka
kranad=fernet (Občasný) - 29.12.2013 > Megaira> dík.
U příspěvku:Soutěž
kranad=fernet (Občasný) - 29.12.2013 > Nazdar chlapi!

Co ilustrace čili výtvarno? Zůstanou? V Knize?
Je to totiž opravdové plus Totemu a vlastníci by byli blbí jaksi, kdyby je pozbyl. Ostatní obdoby to nemaj, nedávno mi přišel do mailu link na jakousi Bardii.cz, no, uniká mi motivace zakládat takové webovky, když každý frekventant ZŠ se může lás/pás dostatečně vyřádit již nyní, že by TEN pocit "já mám komunitu Tvůrců"? Ať chceš či ne, Totem má solidní tradici (se vším +,-, co k tomu patří) a taková "mima" např. tu dělá neocenitelnou práci. Jakož i další kolem fotek/obrázků.
U příspěvku:Liduprázdno na blátě
kranad=fernet (Občasný) - 23.12.2013 > Ještě si tě podám alespoň přes Dybbuka. Protože to přežil. Alespoň v policejním protokole kapr řídil traktor...
U příspěvku:Na střechách
kranad=fernet (Občasný) - 23.12.2013 > ........je to jasná vypsanost. Když vona některým dost vadí, tak nic, a některým je zas málo, tak zase nic. No ale momentálně je to i prpto, že tu skutečně nejsou autoři-čtenáři.
U příspěvku:Méně a méně
kranad=fernet (Občasný) - 23.12.2013 > Megaira> včera jsem viděl Půlnočního kovboje....pěkné svátky!
U příspěvku:žáruvzdor
kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > tohle mi neunikne. Těším se.
U příspěvku:Kusano Šimpei
kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > Tehdy se nehodnotilo pé a dé? Tak já jenom K a K!
U příspěvku:Co se nestalo na Frankfurter Flughafen?
kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > MiKa> Renoir, není-liž. Možná tehdy to provolace byla, možná má autor malý fan club, na to aby mu víc tleskali, v současnosti by už to nešlo čísti stejně. Jen to plebejské gesto - pokud nás, pravda, neotravuje z Hradu - je osvěžující. Jo!
U příspěvku:ulízanej mozek
kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > Když to čtu po svým, je to parádní. I když mi připadalo otravné nekonečné repete ulízaný mozek, dokud jsem nenašel kód. Pak mi svitlo!!
U příspěvku:Řekneš mi
kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > já to oceňuji. Ale Totem na to nemá nástroje, abych to vyjádřil tak, jak chci. Snad jen....vynikající verše asi nejsou v převaze nebo co já vím.....
U příspěvku:Řekneš mi
kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > já to oceňuji. Ale Totem na to nemá nástroje, abych to vyjádřil tak, jak chci. Snad jen....vynikající verše asi nejsou v převaze nabo co já vím.....
U příspěvku:Té, která si to zřejmě nikdy nepřečte
kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > přeceňuješ je....jsou to jen člověci jako my, akorát je řídí jiné hormony.
U příspěvku:Setkání
kranad=fernet (Občasný) - 19.12.2013 > konečně brachu!
U příspěvku:nic
kranad=fernet (Občasný) - 14.12.2013 > A jo. Prošel jsem ty černobílé, kouknul na ostatní názory a uvědomil si společného jmenovatele. Tenhle styl chce vážně maximum abstrakce, docela si umím představit ty figury ještě potlačenější. Ale jo, to sdílím.
U příspěvku:Omamuješ
kranad=fernet (Občasný) - 14.12.2013 > ještě že nejsem učitel: http://www.youtube.com/watch?v=xpxd3pZAVHI&list=RDCEFlzDubaaw

(dovol malé pukrle. ale né aby ses kvůli nějakým déčkům na totemu příliš oddávala své metodě psaní).
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter