Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ten_s_kytarou
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2670x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Raději méně na papír ... ale do srdce především ...
Že jsem nenapravitelný romantik? To stejně každý dávno ví ... ale proslýchá se ... že se léčím ...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tramvaj ze Stromovky
ten_s_kytarou (Občasný) - 28.4.2002 > Děkuji za úsměv, pane. :-) Mně se Praha také nelíbí ... mám radši skály a lesy a kopce a louky ...
U příspěvku:TN - SCH
ten_s_kytarou (Občasný) - 27.4.2002 > Kdo je Bára?
U příspěvku:Sudičky
ten_s_kytarou (Občasný) - 27.4.2002 > Dívka s matrací ... tyto sudičky jsou poněkud nepohádkové, neboť v pohádkách se málokdy setkáváme s lidmi zkroušenými výčitkami a pocitem viny, v pohádkách je totiž vše tak krásně jednoduché - buď černé, nebo bílé ... ó, kdyby tomu tak bylo i v životě ...
U příspěvku:Ranní déšť
ten_s_kytarou (Občasný) - 23.4.2002 > Kdo je ten vnímavý čtenář, proč nemá jméno? A jak mu mohu poslat poděkování? Chci jej více poznat, kdesi snad spatřuje mého motýla, snad ukáže mi směr...
U příspěvku:Ze stanice Beznaděj I.
ten_s_kytarou (Občasný) - 22.4.2002 > Erikk ... copak si mladý muži neuvědomujete, že tady nejde o nějakou pravdu či lež, ale o věc názoru? Nene, pravdu málokdy mívá ten, kdo se svůj názor snaží vnutit ostatním tím, že jejich vkus, jejich názory tak jednoduše prohlásí za špatné. Říct, že Skácel, Wolker a Seifert "jsou predevsim zlocinci proti cesekemu jazyku" a zpochybnit nárok Seifertův na nobelovu cenu, znamená prohlásit tím zároveň za zločince i miliony těch, kteří jejich tvorbu milují, včetně mezinárodní komise, která o udělení nobelovy ceny rozhoduje. Je správné mít svůj názor, nikdo Vám neříká, že se Vám musí líbit to, co ostatním ... ale co Vám dává právo je takto soudit? A pane, jste-li tak upřímný, jak snad chcete, aby to vypadalo, povězte mi - proč vlastně chodíte na Totem? Nic nepublikujete a místo toho se tady vysmíváte těm, co se o své skromné pokusy psát, fotit či malovat chtějí podělit s ostatními. Nebo je snad možné si někde přečíst nějakou Vaši pozitivní kritiku?
U příspěvku:Ze stanice Beznaděj I.
ten_s_kytarou (Občasný) - 19.4.2002 > Erikk ... je s podivem, jakou debatu dokázala rozproudit Vaše poznámka, která, přiznejme si, se ani tak netýkala mé básně, jako spíše mé osoby. Nebudu s Vámi zatím diskutovat o poezii, neboť zde padlo několik otázek, ke kterým jste se doposud nevyjádřil. S čím s Vámi ale vůbec nemůžu souhlasit, mladý muži, je Váš názor na výsměch. Výsměch rohodně není projevem mysli zdravé, nýbrž mysli trpící určitými komplexy, typicky nedostatkem zdravého sebevědomí. Kdo má zdravou mysl, nemá důvodu se někomu posmívat - uznává ty, kteří v daném oboru vynikají, či umějí více než on sám a váží si snah těch, kteří jsou dosud amatéry či nováčky v oblasti, ve které on úspěšně, třeba i delší dobu, působí. Projevem člověka bez zdravého sebevědomí jsou pak závist a výsměch - závidí těm, jejichž výsledků dosud nedosahuje a posmívá se těm, kteří mu, dle jeho názoru, takzvaně "šlapou na paty". To je ale maladaptivní reakce, jež brání dalšímu růstu, rozvoji dotyčného člověka. Věřím, že většina zdejších redaktorů je mysli zdravé. Uvítám, když si pravdivost mých slov budete moci sám ověřit - nestyďte se zveřejnit nějaké své dílko u nás na Totemu. Jsem přesvědčen, že povzbudivé komentáře kolegů redaktorů Vás od dalšího psaní neodradí a pomohou Vám určitou míru zdravého sebevědomí získat. Těším se na Vaše příspěvky. S úctou, ten_s_kytarou.
U příspěvku:Ze stanice Beznaděj I.
ten_s_kytarou (Občasný) - 18.4.2002 > Erikk ... To jsou zajímavé názory, mladý muži, pak tedy i všichni moji oblíbení básnící - Skácel, Wolker, Mikulášek, Seifert a desítky dalších ... jsou zločinci mající nezdravou mysl, protože si dovolili znásilňovat slovo "láska"? Ano, děkuji za nabídku, že mi to napíšete konkrétněji. Zaujalo mě Vaše tvrzení, že vím pramálo o pravé podstatě citu. Zdá se, že o těchto věcech víte více - prosím povídejte, jistě nejsem tady jediný, koho budou Vaše názory zajímat.
U příspěvku:Ze stanice Beznaděj III.
ten_s_kytarou (Občasný) - 18.4.2002 > Děkuji za názor, kafka. Víte, jsem jen amatér, který jen sem tam občas napíše nějakou básničku na základě momentálních pocitů. Mohla byste uvést příklady, co a jak byste dokreslila, kam byste doplnila metaforu a kam personifikaci, či jiné básnické prvky? Možná bych tu měl jednodušší vzorek, na kterém by se to dalo ukázat: Básníku, odejdi! Zahoď vše - jen s rýčem se vrať a přeryj ten lán od hřbitova k obzoru! Zvečera nasej tu lásku a pokoru, aby se urodilo ráno zlaté a zářící, jemuž by scházeli básníci, protože všichni lidé by dovedli plakat a zpívat.
U příspěvku:O klukovi v modrém tričku
ten_s_kytarou (Občasný) - 16.4.2002 > Milá Markéto, moc mě těší Váš zájem o pohádky. Já vlastně pohádky psát neumím, jak vidíte, z tohoto se pohádka nakonec nevyklubala a pokud si přečtete o modrém motýlu - Ranní déšť (je zde na Totemu uveřejněn), uvidíte, že ani to vlastně není pohádka. Nicméně, čítával jsem jej dříve někomu, na kom mi záleželo, před spaním a tak právem či neprávem dostal přízvisko "pohádka".
U příspěvku:Ze stanice Beznaděj I.
ten_s_kytarou (Občasný) - 16.4.2002 > vrtusík: rád si nechám poradit od odborníka, od toho tu ta možnost vyslovení názoru je. Nuže, věřím, že budete konkrétnější - která klišé máte na mysli?
U příspěvku:Mafiánova snídaně
ten_s_kytarou (Občasný) - 16.4.2002 > jo, skvělé, hodně ujeté ... ale zajímavé ...
U příspěvku:Ze stanice Beznaděj I.
ten_s_kytarou (Občasný) - 15.4.2002 > Děkuji za názor, pane Erikk ... můžete být konkrétnější? A mohl byste uvést příklad zdravé mysli? Doufám, že výsměch nepovažujete za projev zdravé mysli.
U příspěvku:Ze stanice Beznaděj I.
ten_s_kytarou (Občasný) - 15.4.2002 > Děkuji uctivě, pane Anop.
U příspěvku:Cesta
ten_s_kytarou (Občasný) - 10.4.2002 > :-))) Eliško, věnuješ se politice, nebo poezii? :-) Jako politik dokážeš všechno pěkně obhájit, ale ten rytmus opravdu moc nesedí a přitom by to nevyžadovalo zase tolik práce rytmus srovnat. Potíž je někdy v tom, toť aspoň má vlastní zkušenost, že si na rytmus své básničky natolik zvykneme, že už nám nepřipadá arytmická. Od toho je právě dobrý třeba tady Totem, že tě ostatní na to upozorní - a Ty máš dvě možnosti - buď básničku upravit, nebo to jen vzít na vědomí a nechat ji tak jak je. To obé má své - ani mně se nechce měnit již napsané básničky, protože tak jsem je prostě kdysi napsal, na druhou stranu, připadá-li v úvahu publikace inkriminovaného dílka, zaslouží si péči, opravy, vypilování. Podceňovat nelze ani takové drobnosti jako správná interpunkce (Fines ;-)), diakritika a vůbec gramatika, což nám dala nedávno pocítit kritika první knížky Totemu, která nedávno vyšla. Ale zpět k básni - líbí se mi, je taková houpavá a já se moc rád nechávám houpat ... protože ... Já bych se v kočátku vozil, hloupě se na lidi smál ... ;-)
U příspěvku:Návrat
ten_s_kytarou (Občasný) - 10.4.2002 > Vrátila se ... a na mě znovu volá děvčátko v červenobílých kostičkovaných šatečkách - "To nevíte, pane, je modrá, modrá jako večerní obloha" ... a tak vyndavám pár starých dopisů, vlastně báseň za básní ... a vzpomínám na Julii z města v zahradách a její sny ...
U příspěvku:Psaníčko
ten_s_kytarou (Občasný) - 9.4.2002 > Ano ... tak to jsem si oddechl, když jsem se dočetl, že to je už 5 let staré. :-) A co novější tvorba, Eliško?
U příspěvku:Dušane pusť nás na pokec
ten_s_kytarou (Občasný) - 9.4.2002 > Dusan ... tak jsem se mrknul (jen koutkem oka) na ten materiál. Jsou tam ale celkem zastaralé názory: Limit line length to fewer than 65 characters and end a line with a carriage return. (for mail) Tím ovšem neschvaluji jakékoliv obtěžování stran komplexy trpících individuí otravujících ostatním život ... ;-)
U příspěvku:Když narodí se maličký... 2
ten_s_kytarou (Občasný) - 9.4.2002 > já nevím ... při vší úctě k radosti novopečených rodičů a jejich touhy podělit se o tu radost s ostatními ... nejsem si jist ... jestli je Totem to pravé místo ...
U příspěvku:Monolog lásky
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.4.2002 > Je to radostné, je to upřímné ... jistě by se dalo lecos vylepšit ... ale mohlo by se stát, že by to pak ztratilo ten náboj současného pocitu. O co šlo při psaní této básničky? O vytvoření básnického díla, o němž by naši potomci četli v učebnicích? Nebo o vyjádření momentálního pocitu štěstí? Pokud o to druhé, pak rád básničku hodnotím tím nejhezčím úsměvem. ;-)
U příspěvku:Životem plout
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.4.2002 > Vítám Tě, Eliško, na Totemu. Vím, že jsi psala zajímavé fejetony a Totem není jen o poezii, byť ta zde převažuje. Takže se těším také na nějaký ten fejeton. :-)
U příspěvku:A chytíš mě?
ten_s_kytarou (Občasný) - 21.3.2002 > ... bez komentáře ... ;-)
U příspěvku:je me...
ten_s_kytarou (Občasný) - 7.3.2002 > Já také hledám často svůj obláček ... ;-)
U příspěvku:Povídám, povídam pohádku
ten_s_kytarou (Občasný) - 24.2.2002 > Joj ... to je supééér ... :-)))
U příspěvku:Svatá válka
ten_s_kytarou (Občasný) - 24.2.2002 > zajímavé ...
U příspěvku:Zrození tatínka Zrození tatínka
ten_s_kytarou (Občasný) - 24.2.2002 > :-)))) ... to je hezké ... dobrý nápad ...
U příspěvku:Šedošedé blues o šedé myši
ten_s_kytarou (Občasný) - 20.2.2002 > Už to ... že si šedivost uvědomujete ... už to, že se snažíte s údělem malé šedé myšky bojovat, dělá z Vás víc než šedivou myšku. Držím Vám palce ve Vašem boji ... a i když se bude zdát, že nad větrnými mlýny zvítězíte spíše než nad svým údělem, nevzdávejte to ... prosím ...
U příspěvku:Milování z lásky
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.2.2002 > jejda to jsou škleby ... tak probůh ... vždyť to sem dal nějaký mladý človíček plný lásky a vy ho takhle zpucujete! kujiku ... nedej se odradit ... hodně básně čti, hodně básně piš ... a čas ukáže, třeba to tady všem jednou natřeš! Hodně štěstí v tvém psaní ...
U příspěvku:tušení
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.2.2002 > Matt ... jo, pane, tak to s poezií někdy bývá ... :-))) ... není nám dáno vždycky plně chápat pocity autorovy ... ale dá se s tím žít .. ;-)
U příspěvku:Před spaním
ten_s_kytarou (Občasný) - 23.1.2002 > Vždycky tam zaškobrtnu o to "za svou" ... já vím, že to patří k té odplatě ... ale tím že je to za těmi hříchy ... tak o to prostě zakopnu ... ale jinak se mi ta básnička líbí ... snad je to i tím ... že vím, o čem je ...
U příspěvku:Volajíc, křičíc, tlukouce
ten_s_kytarou (Občasný) - 28.12.2001 > Nevidím v tom žádný problém. V básni není užito interpunkcí, takže snad jen proto ti připadá, že by celá první sloka měla být jedinou větou ... ale tak tomu není ...
U příspěvku:Sbohem
ten_s_kytarou (Občasný) - 23.12.2001 > Pierote, kvůli Vašim básním bych mohl á čtyřku rozdělit klidně na šest sloupců ... :-))
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter